• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ma 24.11. Herulin kertsi

Aloittaja Killer, marraskuu 18, 2014, 13:36:18

« edellinen - seuraava »

Killer

En ole tulossa. Mulla avaimet. Soitelkaa/txt ajoissa.
Hönkki, älä.... Homma hoituu kyllä.

Hönkki

Tulossa klo 20.30.

Jos ihan välttämätöntä, niin olen paikalla myös klo 16-17.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kesämesu

10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hovimestari


Porvoon turkkilainen

Pääsen klo 19. Jonkun Hesun voisin pelata ja mielellään klo 20.30 teen heti alussa Interiä vastaan 1-0 ja sit parkeerataan bussi muovimaalin eteen, kuten viime vuonna, ihan vain vanhojen hyvien muistojen vuoksi. Nostalgiaa siis luvassa!

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - marraskuu 20, 2014, 15:54:44
Pääsen klo 19. Jonkun Hesun voisin pelata ja mielellään klo 20.30 teen heti alussa Interiä vastaan 1-0 ja sit parkeerataan bussi muovimaalin eteen, kuten viime vuonna, ihan vain vanhojen hyvien muistojen vuoksi. Nostalgiaa siis luvassa!

Maanantaita odotellessa
http://www.youtube.com/watch?v=8yDBOT6ftWo
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Otan tämän maanantaina mukaan. Kätevä kun huutaa jessiä.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

JS


Benali

Jep, en taida huomennakaan tulla. Kello 16-19 olisi tiedossa vain yksi peli, mahdollisesti Hovia vastaan. Turkkilainen tulee klo 19 aikaisintaan ja Rosso ei ole mitään ilmoitellut.

Sen takia joudun päätöksen tekemään näin ajoissa, koska perheen pyörittämisessä on sen verran liikkuvia osia että kertsille tulo vaatii ulkopuolista apua. Ja se olisi pitänyt hoitaa tänään kondikseen.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 21, 2014, 16:46:43
Otan tämän maanantaina mukaan. Kätevä kun huutaa jessiä.


Siitä vaan, jos ei oma riitä ;).
Eikä sitten aloiteta 10.kierrosta HeSu-liigassa!

Porvoon turkkilainen

Vieläkö Tuuri olet tulossa? Meidän Hesun pelin voisi pelata. Paikalla vielä 20.30, joten sopimuksesta Interiä vastaan pidetään edelleen kiinni.

Porvoon turkkilainen

Klo 19 on aikani edelleen, kun tulen

Rossonero

Voisin tulla, mutta onko nyt siis tulossa Hovi, Kebab ja Hönkki?

Jos näin, niin ennen klo 19 vain minä ja Hovi. Jottet Hovi joudu odottelemaan, niin olisiko n. 17.30 ok?

Killer

Avaimet haettava mun luota viimeistään 16.45.