• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hermanni ke 12.11. tai to 13.11.

Aloittaja Rossonero, marraskuu 10, 2014, 16:24:35

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Käykö kenellekään ke tai to tällä viikolla?

Killer

Kertsi keskiviikkona jo varattu  TOSI pelimiehille.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - marraskuu 10, 2014, 16:24:35
Käykö kenellekään ke tai to tällä viikolla?

Molemmat sopii. Mut tulen vaan jos käy muillekin kuin Vesalle keitä vastaan on pelattavaa...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - marraskuu 10, 2014, 16:24:35Käykö kenellekään ke tai to tällä viikolla?

Mulle käy keskiviikko. Pääsen paikalle, kun tulen suoraan duunista, joskus n. klo 16 jos silloin vielä pelaajia paikalla. Jos tuo on liian aikaisin niin sitten menen välissä kotiin ja tulen sitten joskus klo 18 maissa.

Killer

Lainaus käyttäjältä: BassoJake - marraskuu 10, 2014, 20:44:46
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - marraskuu 10, 2014, 16:24:35Käykö kenellekään ke tai to tällä viikolla?

Mulle käy keskiviikko. Pääsen paikalle, kun tulen suoraan duunista, joskus n. klo 16 jos silloin vielä pelaajia paikalla. Jos tuo on liian aikaisin niin sitten menen välissä kotiin ja tulen sitten joskus klo 18 maissa.

Voi pyhä Sylvi! Uskokaa jo, keskiviikkona kertsi on V A R A T T U !!!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Irritaattori - marraskuu 10, 2014, 21:06:26
Lainaus käyttäjältä: BassoJake - marraskuu 10, 2014, 20:44:46
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - marraskuu 10, 2014, 16:24:35Käykö kenellekään ke tai to tällä viikolla?

Mulle käy keskiviikko. Pääsen paikalle, kun tulen suoraan duunista, joskus n. klo 16 jos silloin vielä pelaajia paikalla. Jos tuo on liian aikaisin niin sitten menen välissä kotiin ja tulen sitten joskus klo 18 maissa.

Voi pyhä Sylvi! Uskokaa jo, keskiviikkona kertsi on V A R A T T U !!!

Jos tämä ei ole vitsi ja näin tosiaan on niin torstai käy minulle aivan yhtä hyvin. Sama kellonaika aikaisintaan ja klo 18 jos sitä aiemmin ei ole pelaajia paikalla.

Killer

Lainaus käyttäjältä: BassoJake - marraskuu 10, 2014, 21:09:41
Lainaus käyttäjältä: Irritaattori - marraskuu 10, 2014, 21:06:26
Lainaus käyttäjältä: BassoJake - marraskuu 10, 2014, 20:44:46
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - marraskuu 10, 2014, 16:24:35Käykö kenellekään ke tai to tällä viikolla?

Mulle käy keskiviikko. Pääsen paikalle, kun tulen suoraan duunista, joskus n. klo 16 jos silloin vielä pelaajia paikalla. Jos tuo on liian aikaisin niin sitten menen välissä kotiin ja tulen sitten joskus klo 18 maissa.

Voi pyhä Sylvi! Uskokaa jo, keskiviikkona kertsi on V A R A T T U !!!

Jos tämä ei ole vitsi ja näin tosiaan on niin torstai käy minulle aivan yhtä hyvin. Sama kellonaika aikaisintaan ja klo 18 jos sitä aiemmin ei ole pelaajia paikalla.

Tiedän etten valitettavasti ole vakavastiotettava (oma syyni). Tällä kertaa kyseessä ei kuitenkaan ole siis vitsi.

Rossonero

Irri, kerho on varattu meille keskiviikkona. Et kai ole ylibuukannut tapasi mukaan, kun yrität maksimoida tulosta?

SouthernBoogieCat

Eli torstai on nyt se pelipäivä. Eli olen paikalla jos vaan on pelaajia klo 16, jos jengi tulee myöhemmin niin paikalla klo 18.

Rossonero

Torstaina olisin paikalla viimeistään klo 19. Ehkä jo hieman aiemmin.

Puppe

Voisin hakea avaimet Jykältä ja mennä Jaakon kanssa pelaamaan jo 18?
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Puppe - marraskuu 12, 2014, 00:41:19
Voisin hakea avaimet Jykältä ja mennä Jaakon kanssa pelaamaan jo 18?

Kun kirjoitit "jo klo 18" niin tarkoititkohan klo 18:a vai lipsahtiko kirjoitusvirhe ja tarkoititkin oikeasti klo 16:a? Nämä voivat tuntua pieniltä asioita ja pilkunviilaukselta mutta sillä on oikeasti merkitystä onko klo:n aika klo 16 vai klo 18 varsinkaan jos paikalla ei ole vielä klo 16 ketään.

kesämesu

Olen huomenna vapaalla joten mulle kävis klo 15-20 välillä pelailla.

Pupen kanssa olis Hesuu ja Champpärii ja Rosson kanssa Champpärii.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Puppe

Pääsen siis paikalle klo 16 huomenna...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

kesämesu

voisin tulla kanssa klo 16, mites rosso ?
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )