• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeFi - Pelipäivät ja poissaolot

Aloittaja Rossonero, maaliskuu 09, 2007, 01:14:23

« edellinen - seuraava »

Eliot Kennedy

#180
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"
Lainaus käyttäjältä: "Eliot Kennedy"will of course play all 4 if there is time and I am not feeling completely dead. Otherwise, I guess I could finish my league games on Thursday

Not sure what time we start on either day.

If you feel tired, then we can play our game on Thursday, but of course it would be good to finish the league on Tuesday. We'll see.

On Tuesday we'll start putting the tables together at 16.30.

OK, thanks Vesa. Hopefully we can play today.....

Hönkki

#181
Petri ei pääse tänään eikä torstaina, joten Petri - Seppo jää heinäkuulle.

Marko Karhunen on tulossa Helsinkiin viikolla 28, joten silloin voisi järjestää pienen treeniturnauksen FISTF-säännöillä. Mikä päivä sopisi Vesalle ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#182
Ruvetaanpas taas käyttämään tätä otsikkoa pelipäiviin ja ilmoittautumisiin. On sitten helpompi löytää tulokset ym. sarjaan kuuluva toisesta otsikosta.

Olisivatko seuraavat pelipäivät ok:

25.2.
3.3.
17.3.
31.3.

Onko Pupella jo tietoa tulevista sopivista päivistä? Näitä voi HeSun kanssa vielä muokata.

Puppe

#183
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Ruvetaanpas taas käyttämään tätä otsikkoa pelipäiviin ja ilmoittautumisiin. On sitten helpompi löytää tulokset ym. sarjaan kuuluva toisesta otsikosta.

Olisivatko seuraavat pelipäivät ok:

25.2.
3.3.
17.3.
31.3.

Onko Pupella jo tietoa tulevista sopivista päivistä? Näitä voi HeSun kanssa vielä muokata.

Seuraava VARMA pelipäivä mulle olis 10.3...70% varmuudella mulle käy kyl myös 25.2
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

#184
Vaihdetaan siis tuo 3.3. pois ja mennään Pupen aikataulun mukaan seuraavasti:

25.2.
10.3.
17.3.
31.3.

Puppe

#185
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Vaihdetaan siis tuo 3.3. pois ja mennään Pupen aikataulun mukaan seuraavasti:

25.2.
10.3.
17.3.
31.3.

Cheers... 8)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

#186
Omalta osaltani pelaisin tuohon 31.3 mennessä mahdollisimman paljon pelejä, koska sen jälkeen alkaa himassa taas navettameininki. Perheenlisäystä tulossa. Perheessä ennestään 4 v. Lotta ja elämänvaikeuttaja ( = kissa). Voi olla pelirintamalla jonkun aikaa hiljaisempaa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#187
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Omalta osaltani pelaisin tuohon 31.3 mennessä mahdollisimman paljon pelejä, koska sen jälkeen alkaa himassa taas navettameininki. Perheenlisäystä tulossa. Perheessä ennestään 4 v. Lotta ja elämänvaikeuttaja ( = kissa). Voi olla pelirintamalla jonkun aikaa hiljaisempaa.

Aijai, millaista priorisointia...

Voidaan varmasti ottaa huomioon. Ehdit itse asiassa pelata vaikka kauden loppuun tuohon mennessä, jos haluat. Kymmenen peliä näyttäisi olevan jäljellä.

Puppe

#188
Ens maanantai 25.2 varmistui...olen kertsillä about 18.00-20.30... :shock: niin ja seuraava varma on siis se 10.3 ja sitä seuraava 7.4
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Arse

#189
Valitettavasti en pääse huomenna 25.2 enkä 10.3. Mahdollisesti kuitenkin 17.3.

zaccy

#190
Joudun työkiireiden takia skippaamaan tämän päivän pelit.

Masse

#191
En pääse tänään, liian stressaava työpäivä, on ihan pikku mennä kotiin ja ottaa rauhallisesti heti duunin jälkeen. Sorry  :cry:
Support your local football club!

Hönkki

#192
Petri ei tule
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

#193
haudi...nyt kävi niin et kun tänään on sattumalta mulla synttärit....enkä ollut varautunut niitä millään tavalla viettämään...kävikin nyt niin et mulle on järkätty jotain juhlantynkää...JOUDUN siis skippaamaan!!! SORRY
 :oops:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Zinga

#194
Jos oikein olen ymmärtänyt, on ensi maanantaina (17.3.) HEFI-pelikerta. Onko kaikki tulossa paikalle?

Onkohan Willen, Petrin ja Massen mahdollista pelata omat keskinäisensä esimerkiksi kurvissa? Tämä helpottaisi loppuohjelman tekoa, kun maanantaisin ei tarvitsisi kuroa rästipelejä umpeen.

Muutoinhan näyttää, että liiga on hyvällä mallilla siihen nähden, että toukokuussa kaikki olisi pulkassa.