• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeFi - Pelipäivät ja poissaolot

Aloittaja Rossonero, maaliskuu 09, 2007, 01:14:23

« edellinen - seuraava »

Rossonero

#285
Tulen maanantaina.

Onkohan kaikilla edes tiedossa, että ma pelataan nopeata. En muista onko täällä sitä ilmoitettu. Näyttävät olevan tuolla nimenhuudossa, mutta en usko, että kaikki ovat sitä vielä sisäistäneet.

Poistin muuten Naarajärven ja SM-kisojen jälkeiset HeFi-pelikerrat sieltä.

Juho

#286
Zaccy ei ole tulossa ma, koska on ottamassa aurinkoa.
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

Rossonero

#287
Wille tulossa. Sakusta ja Timosta ei vielä tietoa. Laitoin heille viestiä.

Sakdi

#288
Kotona sairastellaan, eli huomenna töistä suoraan kotiin(en siis tule).

(Sori Vesa ja Hönkki, en ole huomannut viestejä vasta kun nyt)

Rossonero

#289
Lainaus käyttäjältä: "Sakdi"(Sori Vesa ja Hönkki, en ole huomannut viestejä vasta kun nyt)

Ei haittaa.

Hönkki

#290
Tulen jo klo 16-16.30.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

#291
Olen luultavimmin paikalla 16 jälkeen, mikäli ei tule mitään ihmeellistä.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Onko maanantaina porukkaa tulossa pelaamaan? Mielelläni pelaisin nopeata. Joko HeFiä, jos sarja jo aloitetaan, tai treenipelejä. Joskus klo 16 maissa voin jo tulla paikalle, jos vain avaimet saadaan jo silloin.

Epis

Huomiset pelit itselläni epävarmat. Kuittaan, kun tiedän varmuudella suuntaan tai toiseen.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

SouthernBoogieCat

Tänään en ole tulossa koska olen silloin töissä mutta neuvottelen jatkossa maanantain vapaaksi joten jos kaikki sujuu niinkuin olen suunnitellut seuraavalla nopean pelipäivänä olen tulossa paikalle.

Hönkki

#295
En ole tänään tulossa, mutta jos joku haluaa jo aloittaa Hefiä, niin siitä vaan. Hefi aloitetaan viimeistään 24.8 ma.

Huomenna tiistaina K-M:ssä on joku isännöitsijän tilaisuus, joten jos menette tänään niin katsokaan että tila on siistissä kunnossa lähtiessänne.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Juho

Joo ehkä parempi siirtää kauden avaus ensi viikkoon. Sitä paitsi eihän kautta voi vielä aloittaa, kun Zingalta ei ole vielä ilmestynyt the Kausiennakkoa.
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

Hönkki

24.8 ovat tulossa ainakin Masse, Jaakko, Zaccy, Saku ja Wille. Enköhän minäkin.

Timo tod näk ei tule.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero


Zinga

Yritän saada kausiennakon forumille ja otteluohjelman nettiin tänään.