• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeFi - Pelipäivät ja poissaolot

Aloittaja Rossonero, maaliskuu 09, 2007, 01:14:23

« edellinen - seuraava »

Puppe

#270
Lainaus käyttäjältä: "Arse"
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Ymmärtääkseni Jussi ei pääse 12.5. Täten silloin on neljä peliä, jotka voidaan pelata. Kuusi Jussin peliä sekä Timon ja Pupen peli jäävät pelaamatta. Ymmärsin, että Timo ja Jussi pelaavat tällä viikolla oman pelinsä. Lisäksi ilmeisesti lauantaina hitaan pelaajia on pelaamassa, joten voisi ehkä silloinkin yrittää. Jussi on varmaan aktiivinen näiden peliensä järjestämisessä.

Pääsiskö Timo ja Jussi sitten lauantaina 10.5...mulla olis mahis venyä sen verran et pääsisin aamupäivällä myös lauantaina...aikaa ois noin 9.30-11.30...jäis maanantaille vaan Zaccy ja Zinga-pelit  8)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

JS

#271
Tulen klo 10:30. Tosiaan voisin pelata mielellään vielä hidasta Arsenal-pelin jälkeen. Olisiko joku tulossa?

Puppe

#272
hyvä homma...tuun siis huomenna maijaan vaille kymmenen...mites avaimet?? vai onko siel jo joku aiemmin?
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Arse

#273
Jep. Tulen myös vähän vaille kymmenen mestoille, niin päästään aloittamaan aikataulussa :wink:. Varmistin myös, et avaimet saadaan haettua aamulla Pekkalalta.

Hönkki

#274
Minä ja Petri emme ole tulossa tänään.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

#275
Enkä minä
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#276
Petri ja Kaitsu olis tulossa ma, joten jos Jussi tulis paikalle niin saisimme liigan loppuun.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#277
Ehkä olisi hyvä että käytämme tätä topikkia edelleen apuilmoitustauluna, jos pitää kertoa jotain osallistumisiin/poisjäänteihin liittyvää. Myös se Zingan meilitse lähettämä linkki on hyödyllinen (nimenhuuto.com) ja sitä varmaan kannattaisikin enimmäkseen käyttää.

Olen menossa ma kertsille klo 16, sillä Pekkalalla on vapaapäivä ja hän hakee avaimet jo edellisenä iltana. Myös Saku tulee aikaisin. Kertsillä on käytössä 5 pöytää SM-kisojen jäljiltä, mikä tarkoittaa sitä, että hidasta voidaan pelata joka kerta ainakin yhdellä pöydällä, jos halukkaita on.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Zinga

#278
Nimenhuudon mukaan kaikki ovat tulossa paikalle Vesaa lukuun ottamatta. Vesakin ilmeisesti on tulossa paikalle, joten hyvältä näyttää...

Yritämme tulla Juhon kanssa aikaisin paikalle. Molemmilla on luento iltapäivällä, mutta nehän on tehty skipattavaksi. Voi olla, että joudun poistumaan jo muutaman pelin jälkeen kotirauhan säilymiseksi.

Hönkki

#279
ilmeisesti Timokin on tulossa aikaisin
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

#280
Kuten olen aikaisemmin jo kertonut, olen mahdollisesti tulossa tänään käymään siellä kerholla katsomassa nopean-tyylin peliä. Se että monelta tulisin ei ole vielä tarkkaan selvillä mutta sillä ei ole sinänsä merkitystä koska en ole liigassa mukana pelaajana eli olisin paikalla vain katsojana. Mikäli tulen paikalle, niin uskoisin saapuvani joskus klo 16 ja klo 18 välisenä aikana jolloin pelit lienevät jo käynnissä. Soitan joko Hönkille, Zingalle tai Vesalle kun olen kerhon ulkopuolella jotta pääsen kerholle sisään.

Hönkki

#281
18.9 to pystyisin pelaamaan koko illan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

#282
Hyvän käsityksen sain nopeasta tyylistä maanantain tarkkailureissulla ja yhden jakson mittaisella tutustumispelillä Timoa vastaan jossa opettelin lukemaan peliä nopean tyylin näkökulmasta ja ennenkaikkea sääntöeroavaisuuksia hitaaseen nähden. Kiitoksia kaikille opastaneille! Seuraava projekti on hommata nopean tyylin jengi ja alkaa opiskelemaan tyyliä enemmän pelaamalla kovia treenipelejä kovia vastustajia vastaan.

Rossonero

#283
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Nimenhuudon mukaan kaikki ovat tulossa paikalle Vesaa lukuun ottamatta. Vesakin ilmeisesti on tulossa paikalle, joten hyvältä näyttää...

Unohtui tuo nimenhuuto kokonaan...

Zinga

#284
Ensi maanantaille (22.9.) ovat ilmoittautuneet Kaitsu, Hönkki, Juho ja allekirjoittanut. Miten on muiden tilanne? Kukaan ei ole ainakaan ilmoittautunut poissaolevaksi.