• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Pelikonsolit!

Aloittaja kasse, helmikuu 27, 2014, 23:36:39

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

PS4 liitetty nyt verkkoon joten nyt kokoonpanopäivitykset pitäisi onnistua ja mahdollinen online-peli toisen PS4-pelaajan kanssa.

SouthernBoogieCat

Latasin PS4:a NHL17:a ja FIFA17:a päivitystiedostot. Kuitenkaan esim. Hellas Veronan rinki ei ole päivittynyt vaan on sama mikä se oli kauden 2016-2017 alussa ennen elokuun siirtoikkunan päättymistä. Milloin järjestelmä päivittää ringit vai pitääkö tehdä jotakin tuon tiedoston kanssa muuta kuin että lataa sen? Vai onko mahdollista että järjestelmä tekee päivitykset esim. ennen ensi kautta? Kiitos kaikesta infosta asian suhteen. Pelaan Hellaksella kautta mutta olisi hienompaa jos rinki olisi ajantasalla. Olen kehittynyt FIFA:ssa mutta silti peli on hienon vaikea jossa on kokoajan opittavaa josta osaan vain murto-osan. Puolustaminen sujuu jo mutta hyökkäyspeli on vielä hakusessa. NHL:ssäkin kehitystä on tapahtunut mutta se on huomattavasti FIFA:a helpompi peli.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Kauko Kamarunkkari - toukokuu 26, 2017, 21:13:12
Latasin PS4:a NHL17:a ja FIFA17:a päivitystiedostot. Kuitenkaan esim. Hellas Veronan rinki ei ole päivittynyt vaan on sama mikä se oli kauden 2016-2017 alussa ennen elokuun siirtoikkunan päättymistä. Milloin järjestelmä päivittää ringit vai pitääkö tehdä jotakin tuon tiedoston kanssa muuta kuin että lataa sen? Vai onko mahdollista että järjestelmä tekee päivitykset esim. ennen ensi kautta? Kiitos kaikesta infosta asian suhteen. Pelaan Hellaksella kautta mutta olisi hienompaa jos rinki olisi ajantasalla. Olen kehittynyt FIFA:ssa mutta silti peli on hienon vaikea jossa on kokoajan opittavaa josta osaan vain murto-osan. Puolustaminen sujuu jo mutta hyökkäyspeli on vielä hakusessa. NHL:ssäkin kehitystä on tapahtunut mutta se on huomattavasti FIFA:a helpompi peli.

Ringinpäivitysongelma ratkesikin juuri äsken joten nyt Hellaksen rinki on ajantasalla ja aloitin äsken uuden kauden ajantasaisella joukkueella.

Killer

RoinaRunkkari, joko Fifa17 Ultimate Team livepelit testattu? 

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - toukokuu 28, 2017, 16:33:03
RoinaRunkkari, joko Fifa17 Ultimate Team livepelit testattu? 
Ei vielä mutta tarkoitus testata online-peli kunhan siihen tulee tilaisuus.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Kauko Kamarunkkari - toukokuu 28, 2017, 16:55:58
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - toukokuu 28, 2017, 16:33:03
RoinaRunkkari, joko Fifa17 Ultimate Team livepelit testattu? 
Ei vielä mutta tarkoitus testata online-peli kunhan siihen tulee tilaisuus.

Tilaisuushan on joka kerta kun avaa pelin!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - toukokuu 28, 2017, 19:21:55
Lainaus käyttäjältä: Kauko Kamarunkkari - toukokuu 28, 2017, 16:55:58
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - toukokuu 28, 2017, 16:33:03
RoinaRunkkari, joko Fifa17 Ultimate Team livepelit testattu? 
Ei vielä mutta tarkoitus testata online-peli kunhan siihen tulee tilaisuus.

Tilaisuushan on joka kerta kun avaa pelin!
Eli tässä ei pidä erikseen kutsua tai saada kutsua peliin vaan pelaajia on livepeleissä kokoajan ja sinne voi mennä koska vaan. No, sitten  tilaisuus järjestyy helposti.

Killer

UT (Ultimate team) pelimuoto käyttöön. Ja avot. Mahdollisuus pelata konetta vastaan tai liveä. Sarjaa, turnauksia tai tai yksittäisiä matseja.

nabel

Unettomat Tunarit all summer long.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - toukokuu 28, 2017, 20:15:25
UT (Ultimate team) pelimuoto käyttöön. Ja avot. Mahdollisuus pelata konetta vastaan tai liveä. Sarjaa, turnauksia tai tai yksittäisiä matseja.

Löysinkin jo tuon Ultimate Team-pelimuodon mutta kiitos tiedosta!

Aloinkin jo rakentamaan omaa joukkuettani jonka nimesin El Pabloksi jolla pelaan Ultimate Teamissa.

SouthernBoogieCat

Otin 48 tunnin kokeilujakson Playstation Networkissa jonka jäsenyys ilmeisesti on edellytyksenä online-peleissä. Hankin varmaan lähiaikoina Verkkokauppa.comista Playstation Networkiin latauskortin jolla saan jäsenyyden pidemmäksi ajaksi. Pelasin ensimmäisen online-pelini äsken. Hävisin puhtaasti 5-0. Eka jakso näytti ihan hyvältä mutta tokalla jaksolla vastustaja piiskasi minut totaalisesti. Mutta ei se mitään. Jatkan online-pelejä ja uskon että jatkossa tulokset ovat parempia.

Killer

PS3lla live-pelaaminen ilmaista.
Selvästi huippusijoitus.  ;D

SouthernBoogieCat

#27
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - kesäkuu 11, 2017, 13:44:36
PS3lla live-pelaaminen ilmaista.

Varmasti noin mutta PS3:a minun ei missään nimessä kannattanut ostaa. Kyselin ennen ostopäätöstä asioista useimmasta paikasta ja yhteistä oli että vanhempaa versiota ei kukaan suositellut ostettavaksi enää nykyään. Sain sitäpaitsi koko paketin: konsoli+2 ohjainta+FIFA ja Änäri-pelit edullisesti että kannatti tehdä ostopäätös PS4:sta.

Pelaajatunnukseni on muuten JakePlay77 joten minut voi kutsua online-peleihin PS4:sen pelaajat täältä (Majurin perheessä ymmärtääkseni sekä PS3 että PS4 joten online-peli onnistunee sieltä suunnasta lainatunnarilla?).

Eipä tuo Playstation Networkin jäsenyys ole hirveän kallis: normaalihinta n. 50 € / vuosi ja sain ensimmäisen vuoden Verkkokauppa.comin kautta tarjouksena 36 € / vuosi. Paljon huonompaankin 36-50 € vuodessa voisi käyttää joten ainakin kokeilen vuoden tuota jäsenyyttä ja sen jälkeen päätän kannattaako jatkaa.

SouthernBoogieCat

Majuri: Huomasin äsken kaveripyyntösi Playstationin verkostossa ja hyväksyin sen. Olen tänään onlinessa varmaankin klo 21-22 maissa joten jos olet silloin onlinessa niin voidaan pelata online-pelejä. Jokatapauksessa mikäli tänään ei onnistu niin olen 100 % varma että satumme onlineen samaan aikaan jolloin on mahdollisuus peleihin. Jatkossa ei lienee tarpeellista ilmoitella milloin on onlinessa koska toinen näkee kun toinen on onlinessa mikäli molemmat ovat samaan aikaan. Eilen en ollut Playstationissa onlinena mutta useimmiten päivittäin olen tietyn ajan päivästä - yleensä iltaisin n. klo 21:stä eteenpäin.

SouthernBoogieCat

#29
Majuri: Harmi ettei minun yhteyteni EA:n servereihin toiminut juuri äsken kun koetimme online-peliä. Luulen sen johtuneen internet-yhteyteni tökkimisestä jota joskus tapahtuu mutta useimmiten nettini toimii luotettavasti. Koetetaan uudestaan toisella kerralla. Online-pelit ovat onnistuneet muitakin vastaan joten olen satavarma että meilläkin myös onnistuu.