• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Lajin esittely

Aloittaja Hönkki, maaliskuu 05, 2007, 22:44:59

« edellinen - seuraava »

Lasse

Lainaus käyttäjältä: mikma - toukokuu 18, 2011, 13:58:50
Askolassa järjestetään la 18.6.11 klo.11-14 perinteinen kesätori tapahtuma  ja meitä on pyydetty esittelemään subbuteoa Askolan koululla tuona ajankohtana.

Meidän perheen yhteinen kesäloma alkaa just tuona päivänä, mutta jos emme ole vielä reissussa niin olen ilman muuta mukana poikien kanssa. Ilmoittelen kun tiedän lisää.

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Lasse - kesäkuu 14, 2011, 12:51:45
Lainaus käyttäjältä: mikma - toukokuu 18, 2011, 13:58:50
Askolassa järjestetään la 18.6.11 klo.11-14 perinteinen kesätori tapahtuma  ja meitä on pyydetty esittelemään subbuteoa Askolan koululla tuona ajankohtana.

Meidän perheen yhteinen kesäloma alkaa just tuona päivänä, mutta jos emme ole vielä reissussa niin olen ilman muuta mukana poikien kanssa. Ilmoittelen kun tiedän lisää.

Siis nyt lauantaina? Olen ns. matkoilla. Hienoa, jos Lasse ja pojat ovat menossa, ettei Mikman tarvitse pelata vasen käsi vs. oikea.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Lasse

No nyt ainakin varmistui se, että rouva ottaa vkonlopun asumuseron joten mahdollisuudet päästä paikalle kasvoivat hieman. Tosin nyt joutuisin raahamaan kaikki skidit mukana.

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Lasse - kesäkuu 14, 2011, 23:12:31
Tosin nyt joutuisin raahamaan kaikki skidit mukana.

Siellähän ne viihtyy koulun leikkipaikalla. Ja jotain happeninkiakin siellä koululla ilmeisesti on?
Ai harmi kun ei olla paikalla! Vilma olisi mielellään tullut jatkamaan leikkejä Janikan (?) kanssa. Useasti on kysynyt, että milloin Janika tulee sunnuntaipeleihin niin hän tulisi myös.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Lasse

Ile, Julianna oli se nimi :)

Ja voihan harmi. Mulla menee puihin nyt tuo esittelypäivä kun nuorimmaiselle nousi nyt illasta kuuume 39.18C. :/ Pahus! Menkää joku muu ihmeessä!

mikma

Lainaus käyttäjältä: Lasse - kesäkuu 17, 2011, 22:39:22
Ile, Julianna oli se nimi :)

Ja voihan harmi. Mulla menee puihin nyt tuo esittelypäivä kun nuorimmaiselle nousi nyt illasta kuuume 39.18C. :/ Pahus! Menkää joku muu ihmeessä!

ei paniikkia......

Hönkki

Kappas vaan. Joku on käynyt esittelemässä peliä Itäkeskuksessa. Katsokaa jutun loppuun.
http://www.stoa.fi/EnrolmentClient/info.aspx?Key=3282433030AF9C7142091A4428D9D865
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

mikma

Maininta pöytäjalkapallosta .pdf

 

mikma

Tänään tippui postilaatikkoon "kohtsillään Askulassa" tapahtumakalenteri vihkonen ja heti ensimmäisellä aukeamalla on maininta

"PÖYTÄJALKAPALLOILUA
Itä-Uudenmaan pöytäjalkapalloilijat (subbuteo) pelaavat kirkonkylän nuorisotilassa sunnuntaisin klo 16.00 – 21.00. Toiminnasta kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä Mika Mäkelään p. 050 - xxxxxxx"

Ja juuri tuossa huomasin, että askola.fi sivuillakin on pieni maininta pöytäjalkapalloilu mahdollisuudesta.


näkis vaan joitain uusia naamoja :)

näkyvyyttä siis saadaan taas ;)

mikma

Heipä hei ja Hyvää Huomenta !!

Tässä aamusella nettiä selaillessa törmäsin lautapeliseuran järjestämään pelitapahtumaan. http://www.lautapelaamaan.fi/ ja rupesin miettimään, että eikö olisi hyvä joskus kokeilla tuota ihan mielenkiinnon myötä, jottako tuolta voisi saada ihmisiä kiinnostumaan lajiin?? Vissiin on jokavuotinen tapahtuma ja ehkä lautapeliseuran kanssa voisi tehdä yhteistyötä sen verran, että joku vuosi voisimme yrittää?? Tästä tai vastaavastahan oli jokin aika sitten puhetta (http://www.gppmessut.fi/) ja totesimme/totesitte sen liian kalliiksi tai jotain (sponssi rahoittamaan), mutta eikö tämä olisi sellainen tapahtuma, jota kannattaisi ainakin kerran yrittää ?? Ehkä tämän vuoden tapahtuma on taaas liian nopeasti käsillä, mutta voisiko tätä kehitellä ja ideoida ensi vuotta silmällä pitäen?? Vai tyrmätäänkö heti??
Ja koska suuni avaan asiasta niin itse voin kantaa korteni kekoon tähän hommaan mikäli ryhdytään toimeen. Hallitus päättäköön ensi vuoden strategian :)

Fabio

Heips!

Musta törkeen hyvä idis! Tolle Antti Koskiselle vaan meiliä, voidaanko tulla esittelemään lajia..
Onkohan tuo siis ilmaista esittelyä?!?

Näyttäis vielä esittely perusteella siltä että riittäis hyvin jos on paikalla vaan Lauantaina..

Jonkun verran taitaa olla roolipelipainotteista, mutta jos ne on ite innostuneita niin täysillä
mukaan!

Eikä tuo todellakaan liian nopeesti tule! Onhan tässä kuukausi aikaa ja meillä on
kamat ja pelaajat valmiina! Jotain esitteen tynkiä olis kyllä siisti tulostaa / painaa!

Lähden mielelläni ite esittelemään! Joku "automies" ja 4 kaveria riittää hyvin!

T:Pasi


mikma

Lainaus käyttäjältä: Fabio - lokakuu 02, 2012, 15:21:09
Heips!

Musta törkeen hyvä idis! Tolle Antti Koskiselle vaan meiliä, voidaanko tulla esittelemään lajia..
Onkohan tuo siis ilmaista esittelyä?!?

Näyttäis vielä esittely perusteella siltä että riittäis hyvin jos on paikalla vaan Lauantaina..

Jonkun verran taitaa olla roolipelipainotteista, mutta jos ne on ite innostuneita niin täysillä
mukaan!

Eikä tuo todellakaan liian nopeesti tule! Onhan tässä kuukausi aikaa ja meillä on
kamat ja pelaajat valmiina! Jotain esitteen tynkiä olis kyllä siisti tulostaa / painaa!

Lähden mielelläni ite esittelemään! Joku "automies" ja 4 kaveria riittää hyvin!

T:Pasi



En tiedä muista, mutta itse laitoin juuri viestiä Antille. Katsotaan mitä tapahtuu :)

mikma

#162
Lainaus käyttäjältä: mikma - lokakuu 02, 2012, 22:39:10
Lainaus käyttäjältä: Fabio - lokakuu 02, 2012, 15:21:09
Heips!

Musta törkeen hyvä idis! Tolle Antti Koskiselle vaan meiliä, voidaanko tulla esittelemään lajia..
Onkohan tuo siis ilmaista esittelyä?!?

Näyttäis vielä esittely perusteella siltä että riittäis hyvin jos on paikalla vaan Lauantaina..

Jonkun verran taitaa olla roolipelipainotteista, mutta jos ne on ite innostuneita niin täysillä
mukaan!

Eikä tuo todellakaan liian nopeesti tule! Onhan tässä kuukausi aikaa ja meillä on
kamat ja pelaajat valmiina! Jotain esitteen tynkiä olis kyllä siisti tulostaa / painaa!

Lähden mielelläni ite esittelemään! Joku "automies" ja 4 kaveria riittää hyvin!

T:Pasi



En tiedä muista, mutta itse laitoin juuri viestiä Antille. Katsotaan mitä tapahtuu :)

Vastaus tuli:
Vastaaotto oli positiivinen ja toivotti tervetulleeksi.
vkolopun hinta 150egee, jolla saa osallistumisoikeuden, pöydän ja neljä tuolia sekä viikonloppurannekkeen kahdelle osallistujalle.

Menijöitä ??


Tuollahan voisi tehdä Suomen tai jopa maailman subbuteo pelaamisen aika ennätyksen.  Pe 17.00 - su 18.00


Perjantai 2.11.

17.00 Tapahtuman ovet aukeavat
22.00 Ulko-ovet sulkeutuvat (mutta pelaaminen jatkuu)
24.00 Pelaaminen siirtyy pääsalin puolelta takatilaan (jossa pelit jatkuvat vaikka läpi yön)

Lauantai 3.11.

10.00 Tapahtuman ovet aukeavat
22.00 Ulko-ovet sulkeutuvat (mutta pelaaminen jatkuu)
24.00 Pelaaminen siirtyy pääsalin puolelta takatilaan (jossa pelit jatkuvat vaikka läpi yön)

Sunnuntai 4.11.

10.00 Tapahtuman ovet aukeavat
18.00 Tapahtuma päättyy

Ja eiku ennätystehtaaseen yhteyttä

Fabio

#163
Lainaus käyttäjältä: mikma - lokakuu 03, 2012, 09:21:45
Lainaus käyttäjältä: mikma - lokakuu 02, 2012, 22:39:10
Lainaus käyttäjältä: Fabio - lokakuu 02, 2012, 15:21:09
Heips!

Musta törkeen hyvä idis! Tolle Antti Koskiselle vaan meiliä, voidaanko tulla esittelemään lajia..
Onkohan tuo siis ilmaista esittelyä?!?

Näyttäis vielä esittely perusteella siltä että riittäis hyvin jos on paikalla vaan Lauantaina..

Jonkun verran taitaa olla roolipelipainotteista, mutta jos ne on ite innostuneita niin täysillä
mukaan!

Eikä tuo todellakaan liian nopeesti tule! Onhan tässä kuukausi aikaa ja meillä on
kamat ja pelaajat valmiina! Jotain esitteen tynkiä olis kyllä siisti tulostaa / painaa!

Lähden mielelläni ite Lauantaina esittelemään! Joku "automies" ja 4 kaveria riittää hyvin!

T:Pasi



En tiedä muista, mutta itse laitoin juuri viestiä Antille. Katsotaan mitä tapahtuu :)

Vastaus tuli:
Vastaaotto oli positiivinen ja toivotti tervetulleeksi.
vkolopun hinta 150egee, jolla saa osallistumisoikeuden, pöydän ja neljä tuolia sekä viikonloppurannekkeen kahdelle osallistujalle.

Menijöitä ??

Jeps!

Mitens toi maksu? Onko yhdistyksen kassa tyhjä? Eli pitäiskö esittelijöiden itse maksaa toi?
(Just tämänkaltaisia juttuja varten olis joskus hyvä kerätä se extra 20€ jokaiselta..)

Mikä olis hyvä setti? 2 pöytää? Varmaan joku 5 tyyppiä, että yks vois promota jos kaikki muut pelaa..

Lähden itse Lauantaina mukaan, autoa ei kyllä ole! :( (luulen että yksi päivä riittäisi hyvin!)

t.Pasi

mikma

Kyselin vielä tarkennuksia........

Omat sponsorit on mahdollisia.... paikallaolo rajoitteita ei ole, mutta la ja su kannattaa olla paikalla. Varsinkin sunnuntaina kun on avoimet ovet, eli silloin on eniten väkeä paikalla..