• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Lajin esittely

Aloittaja Hönkki, maaliskuu 05, 2007, 22:44:59

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Hallituksen jäsen Miku ehdotti lajin esittelykeikkaa pienoismallimessuilla. Olen messissä. Tuleeko muita ? Yksikin pöytä olis hyvä.

http://www.model-expo.com/osallistujat_ ... lliset.htm
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

#1
Näytösottelut ja muutenkin lajin esittely olisi varmasti helpompaa, kuin aikoinaan HesaCupissa ja jos oikein tulkitsin tuota ilmoittautumislomaketta niin koko homma olisi ilmaista.

Mulla pitäis olla vapaa viikonloppu, joten mukana jos ollaan menossa.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hysteerinen rage quittaaja

#2
Olen laivan baarissa jos tarvii apua...
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Epis

#3
Samaan aikaan pienoismallimessujen kanssa on messukeskuksessa Lapsi 2007 -messut, jonne muija haluaa jälkikasvun viedä... eli joka tapauksessa olen tuolloin paikanpäällä subujen kanssa tai ilman ja henk.koht. muovisten miesten näpsyttely vie voiton tutti Orkesterista ja/tai Poliisien Nalle-koplasta.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

miku

#4
Niin ja tottakai mie myös mukana kunhan vaan selviää duunikuviot tuon viikonlopun osalta.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

#5
Ilmoittautuminen sisässä. Tapahtuma on siis Messukeskuksessa 31.3-1.4.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Zinga

#6
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Ilmoittautuminen sisässä. Tapahtuma on siis Messukeskuksessa 31.3-1.4.
Kaitsu voi kehittää maalaamisiaan ja osallistua pienoismallikilpailuun subuäijillään kilpailuluokkaan:
"Figuurit, 86. 60 mm (1/28) ja pienemmät - Ihmisfiguurit, joiden perushahmon korkeus on 60 mm tai vähemmän."

"Jokainen Model Expon kilpailuun osallistuva tai näyttelyesineitä tuova, saa messuille vapaan sisäänpääsyn, sekä Model Expo 2006 messujen muistomitalin. Huom! edellytyksenä mitalille on kuitenkin ennakkoilmoittautuminen viimeistään 3.4.2006, koska mitaleita lyödään vain ennakkoilmottautuneiden määrän mukaan."

Masse

#7
Minulla on valitettavasti muita menoja koko sen viikonlopun joten itse en päässe jeesaamaan.
Support your local football club!

miku

#8
Mulla näyttää nyt siltä että tuo viikonloppu menee myös duunin merkeissä eli josko näin käy niin onko teitä siellä jo riittämiin?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

#9
Asiasta toiseen: olen kolunnut Itä-meren alueen futisfoorumeita ja laittanut sinne ilmoituksia tästä lajista. Ilmoituksiin laitoin linkit mm. FISTF:n sivulle ja viime syksyn SM-finaalin videoclippiin. Nimi Teemu Sihvola herättää nyt kunnioitusta Ruotsissa, Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Suurin kiinnostus on toistaiseksi herännyt Liettuassa tai ainakin he kirjoittavat englanniksi, jolloin tiedän missä mennään. Latviassa kommunikointi on käyty paikallisella kielellä, joten olen vain ihmetellyt. Virossa ei ikävä kyllä ole kommentoitu ollenkaan ja Ruotsin paikallisen futisfoorumin löysin vasta äskettäin.

Sitten vielä yks juttu: tällä foorumilla oleva nimimerkki IOUGS on toivonut että tekisimme videopätkän suomalaisilla säännöillä pelatusta pelistä. Iougs asuu USA:ssa ja on kiinnostunut ilman vahaa pelattavasta pelistä. Videolle voisi kuvata hiukan normaalia peliä, jotta perussäännöt tulisivat esiin. Lisäksi voitaisiin lavastaa  :D  muutama näyttävä kierrenäpy ja jatkolaukaus. Löytyisikö videolle tekijöitä ? Pelaajia tai kuvaajia ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

#10
Mä voin tulla painamaan REC/Pause/Stop nappeja sillä ehdolla, että kamera on jalustalla tai muulla vastaavalla tasolla/telineellä. Itse edelleen odotan/oletan että saataisiin Pekkalalta kuvasvälineet, kun mies aiemmin mainitsi sellaiset omistavansa. Tietysti kuvaus onnistuu kenen tahansa kameralla, mutta itse toivoisin kuvan olevan perus digikameran clippejä laadukkaampaa.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hysteerinen rage quittaaja

#11
Joo välineet löytyy edelleen. Eikä noihin "lavastuksiin" ole tarvetta jos allekirjoittanut saa tulla suorittamaan heijastavia kierrenäpäytyksiään ja -laukauksiaan!  :goal:  <--- Stringerin Namu
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

#12
Esittelypöytä messuilla on varma. Pistän tarkemmat tiedot sitten kun tulevat postista. Tuleeko muita esittelijöitä kuin minä, Kaitsu ja Zinga ?
Näin pienellä miehityksellä esitellään peliä vain yhtenä päivänä.

Messut ovat siis 31.3 - 1.4.
1.4 on tarkoitus pelata koululla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hysteerinen rage quittaaja

#13
Olen käytettävissä jos apua tarvitaan. :constract:
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

#14
Messuille mennään 31.3 neljän esittelijän voimalla: Hönkki, Zinga, Pekkala ja Kaitsu. Voitais ehkä jotenkin jakaa vuoroja. En ole vieläkään saanut tarkempaa infoa messuista.



LainaaSuurin kiinnostus on toistaiseksi herännyt Liettuassa

Liettulainen nimeltä Mantas Augustaukas alkaa pelaamaan peliä ja kaveritkin ovat kuulemma kiinnostuneita. FISTF lähettää heille ilmaiset kamat, koska ovat Liettuan ekat pelaajat. FISTF:llä on ollut samanlainen käytäntö joidenkin afrikan maiden kanssa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses