• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kysy, forum vastaa. Jos osaa...

Aloittaja AriFerra, joulukuu 29, 2013, 13:36:48

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

#90
Tietääkö joku kännyköistä perillä oleva mistä mahtaa johtua sellainen muistutusääntä muistuttava piipitys (ei ole muistutusääni tai hälytys tai soittoääni) joka joskus kuuluu? Kyseessä on Nokia Lumia-puhelin (mallin numeroa en muista). Ääni alkoi yht´äkkiä ja toistuu ajoittain - joskus useasti perättäin. Pelkään virusta (tai puhelimen kaappausta) mutta muuten puhelin toimii normaalisti - ainoastaan tuo ääni kuuluu toisinaan. Se alkoi yht´äkkiä eilen. Sitä ennen ei ole kuulunut mitään. Luin netistä niin joillakin muillakin Lumian omistajilla kuvausten perusteella on kuulunut samanlainen ääni. Mistäköhän johtuu?

Killer


Killer

Kai työnantajalla on oikeus kieltää foorumilla notkuminen saikun aikana?

Samalla heitän kovanhaasteen:
Kuka pystyy olemaan 2 vrk (48h) kirjoittamatta foorumille?

Ymmärrän täysin, ettei tuon useimmille mitenkään tarpeen.
Veikkaan, että mulle ja Voodoo poppamiehelle tämä on mahdotonta.
Otan kuitenkin oman haasteeni vastaan. Klo nyt 16.16. Alkaa..än yy tee.. NYT!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - huhtikuu 05, 2016, 16:16:41


Samalla heitän kovanhaasteen:
Kuka pystyy olemaan 2 vrk (48h) kirjoittamatta foorumille?


Otan haasteen vastaan. Klo on nyt 16.32. Tästä 48 tuntia.

Puppe

EIKÄ! Mistä mä nyt saan päivän naurut ja piristykset
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

AriFerra

Lisätkää foorumhiljaisuuden pituutta perjanta-aamuun asti. Osuu mainiosti, lähden just  2.5 vrk reissulle, eli nyt ei tarvitse päivystää. Kiitos.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Porvoon turkkilainen

Jatkamme perjantaiaamuna. Nyt joulurauha  :sssh

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Voodoo Lab Sparkle Drive - huhtikuu 05, 2016, 16:32:49
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - huhtikuu 05, 2016, 16:16:41


Samalla heitän kovanhaasteen:
Kuka pystyy olemaan 2 vrk (48h) kirjoittamatta foorumille?


Otan haasteen vastaan. Klo on nyt 16.32. Tästä 48 tuntia.

Haaste selvitetty onnellisesti - jopa ilman kirjautumista tuona aikana (kirjautumattomana luin foorumia mutta sitä ei haasteessa kielletty). Ruokahalu kasvaa syödessään joten sunnuntain ja maanantain välisenä yönä klo 0.00 suunnitelmissa aloittaa seuraava haaste:

Kuukausi ilman kirjautumista foorumille ja kirjoittamista foorumille

Tarkoituksena on palata tuon sunnuntain ja maanantain välisen yön jälkeen foorumille 11.5 ja 12.5 välisenä yönä klo 0.00 eli 39-vuotissyntymäpäivänäni.

Porvoon turkkilainen

Onnea haasteeseen ja hyvää syntymäpäivää näin etukäteen. Minulla synttärit jo huomenna, kuten sillä toisella forum-lakkoilijalla, jolla 48 tunia tais myös tulla täyteen. Onnittelut myös hänelle.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - huhtikuu 07, 2016, 16:48:15
Onnea haasteeseen ja hyvää syntymäpäivää näin etukäteen. Minulla synttärit jo huomenna, kuten sillä toisella forum-lakkoilijalla, jolla 48 tunia tais myös tulla täyteen. Onnittelut myös hänelle.

Kiitos ja onnea molemmille (Kebabille ja Majurille) huomisen synttärin johdosta! Majurille tuli itseasiassa jo yli puoli tuntia sitten 48 tuntia täyteen.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Voodoo Lab Sparkle Drive - huhtikuu 07, 2016, 16:38:10

Haaste selvitetty onnellisesti - jopa ilman kirjautumista tuona aikana (kirjautumattomana luin foorumia mutta sitä ei haasteessa kielletty). Ruokahalu kasvaa syödessään joten sunnuntain ja maanantain välisenä yönä klo 0.00 suunnitelmissa aloittaa seuraava haaste:

Kuukausi ilman kirjautumista foorumille ja kirjoittamista foorumille

Tarkoituksena on palata tuon sunnuntain ja maanantain välisen yön jälkeen foorumille 11.5 ja 12.5 välisenä yönä klo 0.00 eli 39-vuotissyntymäpäivänäni.

Mikäli aloitan sunnuntain ja maanantain välisenä yönä uuden haasteen niin se tarkoittaa seuraavaa:
- Ilmoitan PoLi-kerroista sen mitä olen jo ilmoittanut kalenteriin plus että joka kerralla on voimassa klo 12 sunnuntai-aikaraja johon mennessä minun täytyy tietää varmuudella onko ketään vastustajiani (Hönkki, Jonatan, Mikma) tulossa. Seuraan hiljaisuuden aikana foorumia joten foorumille voi ilmoittaa pääseekö paikalle. Katson viikko kerrallaan ketä on tulossa ja sen mukaisesti tarvittaessa ilmestyn paikalle noin klo 16.30 eteenpäin.
- Sama pätee HeSuun. Minulla on yksi peli jäljellä (Puuta vastaan) joten se pelataan joko 18.4 tai 25.4 tai myöhemmin. Seuraan foorumia joten näen onko Puu tulossa. Toki Puu voi minulle FB:nkin kautta ilmoittaa. Sama pätee Mikmaan ja Hönkkiin PoLin puolella. HeSun kerholle pääsen tarvittaessa 18.4 tai 25.4 ja ehkä sen jälkeisinä viikkoina alkaen klo 17 riippuen minä maanantaina saan pelattua tuon viimeisen pelin.
- Muilta osin ei mitään ilmoitettavaa. Eli jos aloitan haasteen niin olen foorumilla hiljaa kuukauden (ainakin yritän olla) ajan.
- Tarvittaessa yhteydenotoissa toivon joko sähköpostia wjaakko@gmail.com, WhatsAppia tai Facebookia. Vastaan em. kanavien kautta nopeasti yleensä parissa minuutissa kuitenkin viimeistään tunnin sisällä. Pakottavissa tapauksissa puhelimitse voi tavoitella mutta suosin ensisijaisena yhteydenpitokanavana joko sähköpostia, WhatsAppia tai Facebookia.

Mikäli haaste ei ala niin pidän foorumilla yhteyttä kuten tähänkin asti. Mikäli haaste alkaa niin yo. ennakkotiedot ovat voimassa. Mikäli haasteen aikana tulee jotakin erityisen pakottavaa esim. estettä PoLi-kerroille tai HeSuun niin keskeytän haasteen mutta muilta osin olen tulossa tarvittaessa sunnuntaina PoLiin ja maanantaina HeSuun mikäli pelejä on.

SouthernBoogieCat

Kuukauden forum-hiljaisuushaasteeni alkaa siis aivan kohta eli klo 0.00 ja sen on määrä päättyä 11.5 ja 12.5 välisenä yönä klo 0.00. Koska PoLin pelejä ei enää tällä kaudella Askolassa ole niin ylläolevissa ohjeissa HeSun pelien ohjeet ovat voimassa. Hönkkiä vastaan on vielä yksi PoLi-peli joka pelataan HeSun sessioiden aikana ja toivottavasti samana päivänä kuin Puuta vastaan La Ligan peli. Olen kalenteriin HeSun puolella laittanut että mikäli ei pakottavaa estettä ole niin pääsen 12.4, 18.4 tai 25.4 ja ehkä myöhemminkin pelaamaan nuo kaksi peliä. Yhteystiedot tarvittaessa kontaktointiin ovat ylläolevassa viestissä mutta jos Puu/Hönkki pääsevät 12.4, 18.4 tai 25.4 niin olen paikalla noin klo 17 alkaen riippuen minä päivänä pelit saadaan pelattua esim. jos pelit pelataan 12.4 niin en ole enää jatkossa paikalla ja vastaavasti jos pelejä ei saada pelattua 12.4 tai 18.4 niin olen 25.4 paikalla mikäli Puu/Hönkki ovat silloin paikalla. Seuraan kalenteria ja olen tarpeen mukaan paikalla.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Voodoo Lab Sparkle Drive - huhtikuu 10, 2016, 23:13:14
Kuukauden forum-hiljaisuushaasteeni alkaa siis aivan kohta eli klo 0.00 ja sen on määrä päättyä 11.5 ja 12.5 välisenä yönä klo 0.00.

Yhteystiedot tarvittaessa kontaktointiin ovat ylläolevassa viestissä mutta jos Puu/Hönkki pääsevät 12.4, 18.4 tai 25.4 niin olen paikalla noin klo 17 alkaen riippuen minä päivänä pelit saadaan pelattua esim. jos pelit pelataan 12.4 niin en ole enää jatkossa paikalla ja vastaavasti jos pelejä ei saada pelattua 12.4 tai 18.4 niin olen 25.4 paikalla mikäli Puu/Hönkki ovat silloin paikalla. Seuraan kalenteria ja olen tarpeen mukaan paikalla.

Miksi ihmeessä teen asian noin vaikeaksi. Tämän yksi ja selkeä tapa viestiä. No, jokainen taaplaa tyylillään.

Kenties vastaus tulee 12.5. klo 00.01.
Hyvää vappua!

nabel

Sääntöjä, alaviitteitä, tulkintoja, poikkeuksia ja vielä pikku mainintoja marginaaleissa: niistä tämä laji on tehty.  ;)

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: nabel - huhtikuu 11, 2016, 09:18:16
Sääntöjä, alaviitteitä, tulkintoja, poikkeuksia ja vielä pikku mainintoja marginaaleissa: niistä tämä laji on tehty.  ;)

:up  Muutenhan tämä olisi tylsää, ei olisi mistä kiistellä...
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!