• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Mestareiden liiga 2007-08

Aloittaja Hönkki, maaliskuu 01, 2007, 23:36:35

« edellinen - seuraava »

Spurs

#120
Tottenham voi aloittaa Lyonin kaatamisen milloin vain sovitaan! Mulla on ainoat rajoitteet tällä hetkellä joka 2. vkl ja joka ke. eli ne pv:t jotka mulle ei käy lähitulevaisuudessa on 25.7. / 27.7.-29.7. / 1.8.

Mites on Manager P, milloin käy?

ps. Sain just vasta voitettua laiskuuteni ja kirjauduin tänne forumiin enkä ole enää vain tarkkailija...

Hysteerinen rage quittaaja

#121
Lainaus käyttäjältä: "Spurs"Tottenham voi aloittaa Lyonin kaatamisen milloin vain sovitaan! Mulla on ainoat rajoitteet tällä hetkellä joka 2. vkl ja joka ke. eli ne pv:t jotka mulle ei käy lähitulevaisuudessa on 25.7. / 27.7.-29.7. / 1.8.

Mites on Manager P, milloin käy?

ps. Sain just vasta voitettua laiskuuteni ja kirjauduin tänne forumiin enkä ole enää vain tarkkailija...

Pyrin olemaan paikalla aina kun pelipäiviä Steiner-koululla järjestetään. Eli heti kun seuraava pelipäivä ilmoitetaan. Vaihtoehtona myös tuo SUFC:n kerhotila Itäkeskuksen kupeessa. Siellä mahdollisuus pelata silloin kun SUFC:n on mestoilla. Jään kahdeksi viikoksi lomalle 23.7. alkaen, joten siinä voisi yrittää jotain päiviä katella, jos pääset esim. Itiksen suuntaan tulemaan joku päivä.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Rossonero

#122
Ei muuten ollut tarkoitus kritisoida niitä, jotka ilmoittivat poissaolostaan, eikä toisaalta vakiokävijöitäkään. Lähinnä purin turhautumistani, kun mietin, että taas pitää keksiä joku pelipäivä.

Lainaus käyttäjältä: "Jewell"
Lainaus käyttäjältä: "Spurs"Tottenham voi aloittaa Lyonin kaatamisen milloin vain sovitaan! Mulla on ainoat rajoitteet tällä hetkellä joka 2. vkl ja joka ke. eli ne pv:t jotka mulle ei käy lähitulevaisuudessa on 25.7. / 27.7.-29.7. / 1.8.

Mites on Manager P, milloin käy?

ps. Sain just vasta voitettua laiskuuteni ja kirjauduin tänne forumiin enkä ole enää vain tarkkailija...

Pyrin olemaan paikalla aina kun pelipäiviä Steiner-koululla järjestetään. Eli heti kun seuraava pelipäivä ilmoitetaan. Vaihtoehtona myös tuo SUFC:n kerhotila Itäkeskuksen kupeessa. Siellä mahdollisuus pelata silloin kun SUFC:n on mestoilla. Jään kahdeksi viikoksi lomalle 30.7. alkaen, joten siinä voisi yrittää jotain päiviä katella, jos pääset esim. Itiksen suuntaan tulemaan joku päivä.

Nyt en ole varma seuraavasta pelipäivästä, mutta sellainen saattaisi olla ensi viikon torstaina tai perjantaina 26. tai 27.7. Varmistuu vasta ensi viikon alussa.

Mutta, jos pystytte pelaamaan chez Kaitsu, niin sopii minulle vallan mainiosti.

Spurs

#123
...eli mulle käy pelit missä vaan! eikä toi kyllä mitään kritiikkiä ollut, ihan ok että sanotaan mitä ollaan mieltä. Ja mua kyllä saakin vähän potkia takamukseen, ainakin virtuaalisesti  :wink:

Mun pelaaminen on nyt aika alussa, joten totuttelen taas koko touhuun, mutta innolla! Lisänä on ne lastenhoidot, joita ei voi välttää. Siksi yritän mietiskellä mahd. päiviä...

Elokuun alussa mäkin olen pari viikkoa lomailemassa, mutta en välttämättä näissä maisemissa. Suunnitelmat auki, joten täytyy sitten yrittää sopeutua niihin yleisiin pelipäiviin koululla tai sit siellä itiksessä.

Hysteerinen rage quittaaja

#124
Pelattiin tänään...

Everton - PSV 0-1

0-1 Lazovic 45min.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

#125
LainaaNyt en ole varma seuraavasta pelipäivästä, mutta sellainen saattaisi olla ensi viikon torstaina tai perjantaina 26. tai 27.7.

Onnistuuko ? Heikonen haluaisi yhden treenipelin jo sääntöjenkin takia ennen turnausta.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#126
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"
LainaaNyt en ole varma seuraavasta pelipäivästä, mutta sellainen saattaisi olla ensi viikon torstaina tai perjantaina 26. tai 27.7.

Onnistuuko ? Heikonen haluaisi yhden treenipelin jo sääntöjenkin takia ennen turnausta.

Selviää tiistaina tai ke, ilmoitan kyllä heti. En järjestä muuten, mutta Timo on kaupungissa ehkä jompanakumpana ja pelaa Petriä vastaan. Jos he pelaavat, voidaan jotain muutakin järjestää (esim. UCL-pelejä).

Lauantaina turnauksen yhteydessä saattaa olla mahdollista pelata joitain tämän liigan pelejä, joten varautukaa siihenkin, jos aikaa on.

Hönkki

#127
Kävin eilen Kurvissa opettamassa sääntöjä. Heikosen takia ei tarvitse järjestää ylimääräistä treenisessiota.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#128
Näitä pelejä voisi ehkä järjestää lauantaina tai sunnuntaina, siis 4. tai 5. päivä. Ilmoitelkaapa sopiiko, jotta tiedän järjestetäänkö. Muita päiviä en nyt uskalla luvata elokuussa pelipäiviksi, joten hyvä olisi saada pelejä eteenpäin ainakin neljännesvälierien osalta.

Hönkki

#129
Minulle kävisi la koko päivä, mutta su ei ollenkaan.
Leskiselle käy kumpi päivä vaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#130
Lauantai käy myös Petrille, jonka pelaaminen toki riippuu Timosta.

Lauantai olisi näillä näkymin pelipäivä. Odotetaan vielä muilta tietoa.

Hysteerinen rage quittaaja

#131
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Lauantai käy myös Petrille, jonka pelaaminen toki riippuu Timosta.

Lauantai olisi näillä näkymin pelipäivä. Odotetaan vielä muilta tietoa.


Mulle sopii lauantai mainiosti.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Rossonero

#132
Timo tuskin on kaupungissa, joten Petrille ei taida olla pelejä. Ilmoitetaan, jos tilanne muuttuu ja Arsenal onkin paikalla. Ilman tätä peliä voidaan kuitenkin jopa arpoa jatkopelit, jos muut jatkajat ovat suurinpiirtein selvillä.

Mitenkäs muut? Zinga, Tommi, Wille ja Vesa N.? Entäpä Hofmeister, jos päästään jo seuraavan kierroksen kimppuun?

Hovimestari

#133
Periaatteessa pääsen, jos pelejä on.

Hönkki

#134
Wille tulee la
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses