• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Mestarien liiga 2013-14

Aloittaja Rossonero, marraskuu 05, 2013, 01:09:07

« edellinen - seuraava »

Porvoon turkkilainen

Jatkammeko täällä, mutta vain siinä tapauksessa, jos on riittävästi pelimerkkejä:

http://forum.subu.fi/index.php?topic=1516.0

Rossonero

#77
Lainaus käyttäjältä: miku - maaliskuu 05, 2014, 07:34:31
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 04, 2014, 22:27:49skandaalit ja kovat tuomiot, jopa pelikiellot, ovat aivan liian vähissä subussa

jep jep..

Tässä tullaan siihen, että HeSu-otsikko on HeSu-otsikko. Minäkään en ymmärrä Lynxin jutuista mikä on millä tavalla kirjoitettu.

Tarkoitin siis omasta mielestäni ja HeSussa ja kieli poskeen päin kallistuneena. Muutenkin se mitä kirjoitin oli kirjoitettu sanailumielessä ja tarkoitettu Killerin tapaisten lukoijoiden viihdykkeeksi (sic!) samalla kuin pystyin toteamaan muutamia asioita.

Kuten kirjoitin, en halua, että tuomitaan 0-3, vaikka minusta se olisi periaatteessa oikein.

Kai nämä eri osastot pitäisi sulkea, jotta niitä lukisivat vain ne, jotka kuuluvat samaan osastoon eikä etenkään täysin tuntemattomat. On nimittäin ihan luonnollista, että eivät nämä jutut oikein aukea ja antavat huonon kuvan. Ilmeisesti ne tuovat pahaa mieltä myös niille aktiivisemmille, jotka eivät ole kyseisen porukan jutuissa mukana.

Jos Hönä ja Mesu haluavat vääntää asiasta täällä palstalla, niin ei haittaa minua. En ymmärrä miksi haittaisi muitakaan (tämän foorumin tuntevia), kun kyse on aika viattomasta nokittelusta sellaisten pelaajien välillä, jotka ovat pelanneet samoissa sarjoissa kohta 30 vuotta. Toki Turkkilaisen linkki johtaisi sopivampaan otsikkoon, jossa voisi tällaiset keväiset sarvienkalistelut käydä läpi.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 05, 2014, 20:34:39

tarkoitettu Killerin tapaisten lukoijoiden viihdykkeeksi.

kyse on aika viattomasta nokittelusta sellaisten pelaajien välillä, jotka ovat pelanneet samoissa sarjoissa kohta 30 vuotta.

http://www.youtube.com/watch?v=GqAk2EZyRDM
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

miku

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 05, 2014, 20:34:39
Lainaus käyttäjältä: miku - maaliskuu 05, 2014, 07:34:31
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 04, 2014, 22:27:49skandaalit ja kovat tuomiot, jopa pelikiellot, ovat aivan liian vähissä subussa

jep jep..

Tässä tullaan siihen, että HeSu-otsikko on HeSu-otsikko. Minäkään en ymmärrä Lynxin jutuista mikä on millä tavalla kirjoitettu.

Tarkoitin siis omasta mielestäni ja HeSussa ja kieli poskeen päin kallistuneena. Muutenkin se mitä kirjoitin oli kirjoitettu sanailumielessä ja tarkoitettu Killerin tapaisten lukoijoiden viihdykkeeksi (sic!) samalla kuin pystyin toteamaan muutamia asioita.

Kuten kirjoitin, en halua, että tuomitaan 0-3, vaikka minusta se olisi periaatteessa oikein.

Kai nämä eri osastot pitäisi sulkea, jotta niitä lukisivat vain ne, jotka kuuluvat samaan osastoon eikä etenkään täysin tuntemattomat. On nimittäin ihan luonnollista, että eivät nämä jutut oikein aukea ja antavat huonon kuvan. Ilmeisesti ne tuovat pahaa mieltä myös niille aktiivisemmille, jotka eivät ole kyseisen porukan jutuissa mukana.

Jos Hönä ja Mesu haluavat vääntää asiasta täällä palstalla, niin ei haittaa minua. En ymmärrä miksi haittaisi muitakaan (tämän foorumin tuntevia), kun kyse on aika viattomasta nokittelusta sellaisten pelaajien välillä, jotka ovat pelanneet samoissa sarjoissa kohta 30 vuotta. Toki Turkkilaisen linkki johtaisi sopivampaan otsikkoon, jossa voisi tällaiset keväiset sarvienkalistelut käydä läpi.

joo tiedän ettei mun pitäisi ees lukea HeSu-otsikkoa mutta tuossa pisti silmään tuo että ne skandaalit on liian vähissä subussa. ja jätin tietoisesti sanoja pois välistä.

ja mulle on ihan sama miten päätätte mitäkin, on se HeSu tai mikä vaan. kunhan nyt kommentoin. ja jos haluatte että en lue/kommentoi näitä niin saapi sanoa ihan suoraan.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hysteerinen rage quittaaja

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: miku - maaliskuu 05, 2014, 22:55:35
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 05, 2014, 20:34:39
Lainaus käyttäjältä: miku - maaliskuu 05, 2014, 07:34:31
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 04, 2014, 22:27:49skandaalit ja kovat tuomiot, jopa pelikiellot, ovat aivan liian vähissä subussa

jep jep..

Tässä tullaan siihen, että HeSu-otsikko on HeSu-otsikko. Minäkään en ymmärrä Lynxin jutuista mikä on millä tavalla kirjoitettu.

Tarkoitin siis omasta mielestäni ja HeSussa ja kieli poskeen päin kallistuneena. Muutenkin se mitä kirjoitin oli kirjoitettu sanailumielessä ja tarkoitettu Killerin tapaisten lukoijoiden viihdykkeeksi (sic!) samalla kuin pystyin toteamaan muutamia asioita.

Kuten kirjoitin, en halua, että tuomitaan 0-3, vaikka minusta se olisi periaatteessa oikein.

Kai nämä eri osastot pitäisi sulkea, jotta niitä lukisivat vain ne, jotka kuuluvat samaan osastoon eikä etenkään täysin tuntemattomat. On nimittäin ihan luonnollista, että eivät nämä jutut oikein aukea ja antavat huonon kuvan. Ilmeisesti ne tuovat pahaa mieltä myös niille aktiivisemmille, jotka eivät ole kyseisen porukan jutuissa mukana.

Jos Hönä ja Mesu haluavat vääntää asiasta täällä palstalla, niin ei haittaa minua. En ymmärrä miksi haittaisi muitakaan (tämän foorumin tuntevia), kun kyse on aika viattomasta nokittelusta sellaisten pelaajien välillä, jotka ovat pelanneet samoissa sarjoissa kohta 30 vuotta. Toki Turkkilaisen linkki johtaisi sopivampaan otsikkoon, jossa voisi tällaiset keväiset sarvienkalistelut käydä läpi.

joo tiedän ettei mun pitäisi ees lukea HeSu-otsikkoa mutta tuossa pisti silmään tuo että ne skandaalit on liian vähissä subussa. ja jätin tietoisesti sanoja pois välistä.

ja mulle on ihan sama miten päätätte mitäkin, on se HeSu tai mikä vaan. kunhan nyt kommentoin. ja jos haluatte että en lue/kommentoi näitä niin saapi sanoa ihan suoraan.

En mä pahalla enkä tarkoita, ettei saisi lukea. Enemmän vain pelottaa se, että näistä harmistutaan muualla ja se vaikuttaa pelaamiseen. Kun luin samalla kommenttisi Hefi-otsikossa, niin tuli semmoinen fiilis, että älä nyt vain tällaisen takia menetä fiilistä, kun tämän sortin kettuilu on aika perusjuttua vaikkapa kerholla "livenä". Kuuluu helsinkiläiseen joukkuelaji- ja pallopeliperinteeseen, joskaan en tiedä onko se hyvä asia.

Skandaaleilla tarkoitin HeSu-kuvioissa juuri sellaista, että esim. Leedsin figuuri pahoinpitelee pelin jälkeen Swansean pelaajan ja katoaa pelaajamassaan tai alasarjoissa tuomitaan kyseenalaisesti, pelaaja on pelikiellossa jne. Kaikkea sellaista mistä voi höpöttää joutavia ja joka tuo hieman eksoottista väriä. Minulle subu ei ole totinen laji voittamisen suhteen (yritän toki yleensä voittaa pelin, mutta harvoin jaksan pelata viimeisen päälle tuloksesta), joten oman 0-3 -skandaalin tuoma höpötys olisi vain mukava lisä puuhastelutunnelmiin, mutta ei sellaista mokaa voi väkisin tehdä. Itselle on joskus vaikea ymmärtää, että joku ottaa pelin vakavasti voittamisen osalta, ja toisaalta joku muu ei ehkä siksi huomaa, että minun kommenttini tällaisissa tapauksissa eivät useimmiten ole ihan totisia, vaikka sitä ei ehkä heti huomaakaan, jos ei osaa epäillä.

Epis

Lainaus käyttäjältä: miku - maaliskuu 05, 2014, 07:34:31
jep jep..

Lainaus käyttäjältä: miku - maaliskuu 05, 2014, 22:55:35
joo tiedän ettei mun pitäisi ees lukea HeSu-otsikkoa mutta tuossa pisti silmään tuo että ne skandaalit on liian vähissä subussa. ja jätin tietoisesti sanoja pois välistä.

ja mulle on ihan sama miten päätätte mitäkin, on se HeSu tai mikä vaan. kunhan nyt kommentoin. ja jos haluatte että en lue/kommentoi näitä niin saapi sanoa ihan suoraan.



Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hysteerinen rage quittaaja

#83
D-lohko:

Anderlecht - Napoli 1-3 ( 0-3 )

0-1 Mertens 14min. 0-2 Mertens 28min. 0-3 Hamsik 45min. 1-3 Kljestan 80min.

Varoitukset: Reveillere (N) 49min., Jorginho (N) 71min.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Emil The Screaming Fisher Rat - maaliskuu 10, 2014, 22:09:39
D-lohko:

Anderlecht - Napoli 1-3 ( 0-3 )

0-1 Mertens 14min. 0-2 Mertens 28min. 0-3 Hamsik 45min. 1-3 TBC 80min.

Varoitukset: Reveillere (N) 49min., Jorginho (N) 71min.

Anderlechtin maalintekijä luvattiin uunituoreena huomenna.

Porvoon turkkilainen


Killer


Puppe

#87
B-lohkoa:

Zenit - Twente 1-2 (1-2)
1-0 Witsel 3min, 1-1 Tadic 14min, 1-2 Castaignos 38min
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

Puolivälierät arvottiin antiikkilasitaiteesta nostaen:

Twente - Bayern München
Athletic Bilbao - Napoli
Manchester United - Fiorentina
Dynamo Kiova - Sevilla

Hovimestari

B-lohkon viimeinen peli:

Benfica-Fiorentina 1-2 (0-2)
0-1 Pizarro 21 (op), 0-2 Matos 32 (oj), 1-2 Fejsa 82 (oj).
Varoitukset: Pizarro (F) 37, Siqueira (B) 79.