• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

IFK - eilen, tänään, aina

Aloittaja Killer, kesäkuu 23, 2011, 13:22:36

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - joulukuu 20, 2022, 00:23:55
Kun nyt vielä muistelen, niin pilkkukisan vikassa parissa Pekkola ensin teki ja sitten Gråsten torjui Ruotsin laukojan. Pekkolan maali oli joku hervoton triplaharhautus, mitä Gråstenkin hehkutti.

Taisin itseasiassa silloin kun tuo mitali oli juuri varmistunut niin jossain urheilu-uutisissa nähdä sen ratkaisevan maalin sekä Gråstenin torjunnan ja silloin tiesin kyllä että kyseessä oli sama joka pelasi Subua. Jo muutama vuosi aiemmin kun tuo mitali tuli tiesin että Gråsten pelasi salibandyä. Sen sijaan ratkaisevan maalin nähdessäni en tuntenut vielä silloin Pekkolaa. Tutustuin vasta Barcan faniklubissa noin 10 vuotta myöhemmin. Sittemmin olen nähnyt hänet pari kertaa mutta en samalla tavalla tiedä kuulumisista mitä monen muun faniklubilaisen joista osa on edelleen Facessa kavereitani. Itse putosin faniklubista vuonna 2011 sairastuttuani ja kun en silloin maksanut jäsenmaksuani niin jäin pois ja olin sen jälkeen huonossa kunnossa vielä melko pitkään joten takaisin liittyminen jäi. Ehkä taas joku päivä. Barcaa kyllä edelleen kannatan vaikka tietyllä tapaa nykyinen meininki ei ole miellyttänyt eikä seuran toteuttamat paitatilan mainosmyynnit yms.

Mutta tämä on HIFK Fotboll-ketju. Mutta ehkä tämä keskustelu silti sopii tänne koska asia koskee seuran uutta markkinointijohtajaa.

L'Majuri

Epis

Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Lainaahttps://hifkfotboll.fi/2023/02/paulus-arajuuri-hifkn-paitaan/

HIFK:lle jonkinlainen henkinen profiilinnosto. Toivottavasti jalat vielä liikkuvat.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses