• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

6.5.2013 Hermanni

Aloittaja Hönkki, toukokuu 02, 2013, 11:39:37

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Mulla on tällä hetkellä jäljellä vain Puu x 2 (Hesu ja CL välierä) ja kesämesu (FA cup). Onkohan kumpikaan tulossa?

Avaimet ovat siis mulla.

Hovimestari

Onko Hönäkkälä ainoa joka olisi tulossa huomenna?

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - toukokuu 05, 2013, 12:45:00
Onko Hönäkkälä ainoa joka olisi tulossa huomenna?
Tulen 16.-16.30.

kesämesu

en pääse, ma 13.5 tulossa
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hovimestari

Voin tuoda avaimet tänään, mutta vasta 17-18 välillä.

Hönkki

Jätetään väliin tämän päivän osalta. Yritetään helatorstaina.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

OK, jätetään väliin. Olen Berliinissä torstaina, mutta voin toimittaa avaimet jollekin joko huomenna tai keskiviikkona.

Hönkki

Lainaavoin toimittaa avaimet jollekin joko huomenna tai keskiviikkona.

elikkä miten tehdään ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Liikkuuko Hovi Ruskeasuon ohi huomenna jossakin vaiheessa? Voisin napata ne koulun kulmilla. Voin myös hakea kaupungin suunnalta, mutta aikataulua vaikea sanoa. Menisi varmaan iltaan.

Hovimestari

Voin tuoda ne Ruskeasuolle 12 jälkeen...

Rossonero

Huomisen aikataulu vielä hieman auki. Olen Ruskeasuolla varmasti vasta klo 16 eteenpäin. Jos se ei onnistu, niin saatko ne Killerille helpommin tai sitten voin hakea illalla. Toki voit myös jättää ne päivällä Paraistentien koulun vahtimestarille, ja saan ne, kun tulen koululle. Hieman menee säätämiseksi...

Hovimestari

OK, tuon ne koululle klo 16 jälkeen.