• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

24.2.2013 Waspa + KV-ranking, Lappeenranta

Aloittaja Händikäp, tammikuu 26, 2013, 15:41:19

« edellinen - seuraava »

miku

Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

miku

Haluatteko roudausjeesiä mitenkä eli mihin aikaan Jyväskylästä saapuvan yksityiskoneen pyydetään laskeutumaan?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Make

Lainaus käyttäjältä: miku - helmikuu 20, 2013, 20:56:06
Haluatteko roudausjeesiä mitenkä eli mihin aikaan Jyväskylästä saapuvan yksityiskoneen pyydetään laskeutumaan?

Eiköhän myö ehditä kamat roudaamaan sillä aikaa kun ootte koneessa. Ei tarvii teidänkään ennen kukonlaulua herätä.

Jos lähtiessä jeesitte, ni se riittää...


Hönkki

Matkustan raiteilla. Pois olen menossa klo 17.38 junalla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

Toki jeesitään poisroudauksessa.

Mihin aikaan Hönkin juna Lappeengradissa? Josko tarviipi kyytiä asemalta niin mie voin ainakin hakea.

Pelipäivän menussa nakkeja ja karibian salaattia. Vapaaehtoinen maksu.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

LainaaMihin aikaan Hönkin juna Lappeengradissa? Josko tarviipi kyytiä asemalta niin mie voin ainakin hakea.

Juna on perillä klo 9.20. Hieno homma jos tuut hakeen.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 22, 2013, 23:01:10
LainaaMihin aikaan Hönkin juna Lappeengradissa? Josko tarviipi kyytiä asemalta niin mie voin ainakin hakea.

Juna on perillä klo 9.20. Hieno homma jos tuut hakeen.

Toki toki. Soita vielä kun tiedossa kuinka paljon juna on myöhässä.  ;)
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Händikäp

Kaikki olisi valmista. Nytkö vaan odotellaan?
SAATANAN TUNARIT

Make

Finaali: Karhunen-Leppälä 5-1
3. Lindholm
4. Hakkarainen
5. Mustonen
6.Repo
7.Karppanen
8. Nieminen

artsi

Makelle ja Jarkolle kiitokset turnauksesta ja mikulle myös kiitokset turnausruokailusta tervv.artsi  ;D

Hönkki

Kiitos järjestelyistä. Pelattiin siis jo perinteisesti Lauritsala-talolla. Systeemi oli yksinkertainen sarja yhdessä lohkossa ja kaikille yksi sijoituspeli. Sarjan lopputilanne

Make 21
Miku 14
Jarkko 13
Hönkki 12
Puppe 11
Artsi 4
Miro 2
Joni 1

Finaali: Make - Miku 5-1
pronssi: Jarkko - Hönkki 4-1
sijat 5-6: Puppe - Artsi 4-0
sijat 7-8: Joni - Miro 1-0 shoot-out

Pelit olivat ilman tuomareita. Minun ja Jarkon sarjapelissä yksi Jarkon maali hylättiin, kun ei oltu ihan varmoja oliko pallo yli laukaisuviivan jatkovedossa vai ei. Peli päättyi 0-0 ja tulos vaikeutti ratkaisevasti Jarkon pääsyä finaaliin. Siinä yksittäisessä tilanteessa olisi siis tarvittu tuomaria, mutta muuten pärjättiin erittäin hyvin.

Annan kunniamaininnan Artsin veskarille. Torjui ehkä 15 kertaa minua vastaan.

Oheisviihteenä nakkeja, pöytätennistä ja Maken ja Jarkon nyrkkeilyottelu hanskoilla (ennen turnausta).
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

Tänksit jälleen Lappeenrannan veijareille kisoista. Waspa-kisojen järjestelystressi alkaa pian ehkä helpottamaan?

Itellä oli eilen tasoitusmaalien päivä:
- Hönkkiä vastaan hävisin ekan jakson 0-1 ja tulin tokalla tasoihin pakin kautta vedetyllä pomppumaalilla
- Jalkko johti mua vastaan ekalla jaksolla 1-0 mutta tulin tasoihin samaan tyyliin eli pakin kautta roikkaveto sisään. Tokalla jaksolla sitten vanhan liiton jatkoveto kulmurista yläriman kautta keskeltä sisään. Tilannetta edelsi epäselvyys(?) kun kalastin kulmaa ja pallo pomppi ihmeesti liki jalkon kättä. Rankkaria en huolinut mutta toivottavasti kulmuri-vihellyksestä ei jäänyt pahaa mieltä, mun mielestä tilanne meni oikein.
- Puppe myös teki johtomaalin Löytö-Jussin avustuksella eli aika löysä veto meni sisään ekalla jaksolla. Tokalla puolikkaalla en aluksi päässyt lainkaan hyökkäämään mutta viimeinen vitonen oli sitten aika hallinnassa ja vetopaikkoja pyrin rakentamaan koko ajan. Pupen puolustus kesti aina 29.minuutille asti jolloin Pupella tuli mokaus syötön katkossa (takaisin vai jatkuu). Valitsin tilanteen jatkumisen ja naulasin jabulanin keskeltä veskan alta verkkoon. Yesssssssss.
- Myös Makea vastaan pystyin alkusarjassa tasoittamaan pelin 1-1 tilanteeseen mutta sitten Buffalon mies meni menojaan kun oma peli hajosi täysin.

Finaalissa ei sitten ollutkaan palaa ja oikea mies voitti. Aloitin subbuteon pelaamisen 1991 ja heti perään 2013 pääsin ensimmäistä kertaa turnauksessa finaaliin. Sanokoot kuka mitä tahtoo siitä ettei kaikki parhaat olleet paikalla tai että ihanvitunsamamitätapahtuujossainjumalanseläntakanaperiferialappeenrannassa mutta mie oon tyytyväinen siihen että pystyin pelaamaan noinkin hyvin. Kivat kisat, mukavaa porukkaa ja yllättävän vähän viinaa.

Tänks ukot vielä kerran. Ju nou vat ai miin.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

LainaaSanokoot kuka mitä tahtoo siitä ettei kaikki parhaat olleet paikalla tai että ihanvitunsamamitätapahtuujossainjumalanseläntakanaperiferialappeenrannassa mutta mie oon tyytyväinen siihen että pystyin pelaamaan noinkin hyvin.

Juuri noin. Miku oli turnauksen positiivinen yllättäjä ja otti sen mitä otettavissa oli. Olisin itsekin ollut finaalipaikkaan erittäin tyytyväinen.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Kivat oli kisat, kiitokset ja sorryt munkin puolesta. Tasaista oli ja jännitys säilyi loppuun asti sijoista 2-5 taistellessa alkusarjassa. Mikulle "vihdoin" finaalipaikka, ansaitusti. Oma peli...niin mikä peli. Paikkoja saa rakennettua mutta kun vetoja ei tule "reenattua" niin on vaikeeta ononononon. Hymiö. Kiire tuli vaan poislähdön kanssa kun hallitus hätyytteli puhelimella etpitäisollajomenossakotiakohti. Jäi loppusiivoilut sit väliin ja silleen. Yesssss.
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Händikäp

Hönkin pelissä tilanne oli sen puolen selvä, ei oltu varmoja mistä veto lähti ni se siitä. Mikun pelissä pallo ei mielestäni osinut käteen, mutta tilanteesta vähintääkin se kulma millä siitä jatkettiinkin. Kummastakaan tilanteesta ei jäänyt todellakaan mitään hampaankoloon. Haluan että epäselvässä tilanteessa etu annetaan vastustajalle, minun puhdas omatuntoni ei pystyisi kantamaan sitä henkistä lastia mikä siitä jäisi. Opinpahan siten ehkä joskus edes jollakin tavalla pelaamaan. Minä en ole niin tuon menestyksen ja kunnian perään. Tai lehtijuttujen. Tai ylipäätänsä yhtään minkään. Kisat oli mukavat ja menivät sutjakkaasti eteenpäin. Moi.
SAATANAN TUNARIT