• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

SM kisat KV-säännöillä 13.-14.4.2013 Askolassa

Aloittaja AriFerra, tammikuu 22, 2013, 22:50:55

« edellinen - seuraava »

mikma

PALAUTETTA KISOISTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sain eilen HUOMAUTUKSEN ja siinä kritisoitiin tilan epäpuhtautta kisojen jälkeen. En voinut kieltää mittään, enkä osaa sanoa millaiseen kuntoon tila jäi, kun lähditte pois (tai missä kunnossa oli, kun menitte sinne), mutta kuulemma epäsiisti oli.

Muutama maininta kuitenkin:

- Kananmunan kuorista huomautettiin, että ne olisi voinut laittaa vaikkapa ROSKIKSEEN. Nyt osa oli ainakin tiskipöydällä/lavuaarissa.
- Ketsupin roiskeista huomautettiin
- Roskikseen kun laittaa tyhjän esim. mehupurkin, niin sen VOI LITISTÄÄ kasaan, jotta ei vie niin paljon tilaa.

TOIVON, ETTÄ TÄSTÄ LÄHTIEN, KUN ASKOLASSA PELATAAN NIIN JOKAINEN HOITAA OMAT SOTKUNSA. Mikäli näin ei tapahdu, niin kisat ovat lepo Askolan suhteen.

Ystävällisesti hän

-Mikma-

Pejoka

Informaatiokatkos. Minun vikani. Pyydän anteeksi.

miku

Lainaus käyttäjältä: Fabio - huhtikuu 16, 2013, 13:20:18Eka viisi peliä ilman taukoa B-sarjassa.. sitten 5h
venailua että mun pelit oli ohi! Tää oli tietysti vahinko.. mutta
anyway. Eikä se mitään, täytyy vaan koittaa muistaa ens kerralla.

Tähän heittäisin sen verran kommenttia että ei peliohjelmaa voi kyllä oikein kaverin pelien suhteen tehdä.. Aina kisoissa joltain loppuu pelit aiemmin kuin toiselta.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Fabio

Lainaus käyttäjältä: miku - huhtikuu 19, 2013, 07:29:08
Lainaus käyttäjältä: Fabio - huhtikuu 16, 2013, 13:20:18Eka viisi peliä ilman taukoa B-sarjassa.. sitten 5h
venailua että mun pelit oli ohi! Tää oli tietysti vahinko.. mutta
anyway. Eikä se mitään, täytyy vaan koittaa muistaa ens kerralla.

Tähän heittäisin sen verran kommenttia että ei peliohjelmaa voi kyllä oikein kaverin pelien suhteen tehdä.. Aina kisoissa joltain loppuu pelit aiemmin kuin toiselta.

Tähän myös kommenttia: Oikeassa oot!  Ihan oikein sille mulkulle!! Saa pelata seuraavankin turnauksen pelit ensin putkeen ja sitten jälleen odottaa 5 tuntia!! :D ..oppiihan olemaan!

Vitsi, vitsi.. Kai voit myöntää että on toi aika poikkeuksellisen huono tuuri peliohjelmassa.. Kyllä mulla ainakin on joka turnaukseen sattunu välillä jotain tuomarointipelejäkin. Enkä vaadi mielestäni liikoja. (Enkä todellakaan sitä että kaikkien pelit loppuu samaan aikaan) Luulen että Vänän suhteen kävi joku pikku moka ohjelmaa tehtäessä, uskon että tarkoitus oli että pelit olisivat olleet tasaisemmin ja jotain taukoja välissä.

En siis halua valittaa, harmitti vaan kaverin puolesta kun sen pelit oli niin nopeasti ohi ja ilman taukoja.. ja vaan hengaili/tuomaroi loppupäivän. Ei olis ollu kenellekään kiva tilanne.. Korjatkaa jos tätä sattuu useimmin, minulle ei (onneksi) ole sattunut vielä.

En syytä ketään, kisat oli hyvin järjestetty ja tätä pikkuseikkaa, ketsuppiroiskeita sekä kananmunankuoria lukuunottamatta kaikki sujui loistavasti! Huomioin vaan että on tylsää jos kenelle tahansa käy noin kisoissa.  

T:Pasi

miku

Juu ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä. Sorry puuttuminen asiaan mikä ei minulle kuulu.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Fabio

Lainaus käyttäjältä: miku - huhtikuu 19, 2013, 13:54:07
Juu ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä. Sorry puuttuminen asiaan mikä ei minulle kuulu.

Ei Miku mitään.. Eikä tää mitenkään enää vaivaa. Tuntu vaan silloin tylsältä..  :)

Homma Bueno!

t.Pasi

Pejoka

Se on anteeksipyynnön paikka (taas).

Minä laadin otteluohjelman tiettyjen "lainalaisuuksien" ja "mieltymysten" mukaan. Jotta sain ohjelman edes jollain tavalla inhimilliseen muotoon, tuollainen siitä tuli.

Lainalaisuuksia olivat muun muassa ne, että SM-kisoissa ovat tuomarit ainakin joka A- ja mielellään B-sarjan peleissä. Nyt siinä onnistuin kahta peliä lukuunottamatta. Kyseisiä pelejä oli sentään 35. Lisäksi ne, jotka pelaavat kahdessa sarjassa (joko A- tai B-sarja sekä veteraanit tai junnut, joita ei tällä kertaa ollut riittävästi), ei voi laittaa pelaamaan yhtä aikaa kahta ottelua.

Mieltymyksiä oli ainakin se, että yritin pitkänmatkalaiset (tässä tapauksessa hienot vieraamme Tampereelta, Jyväskylästä ja Lappeenrannasta) ottaa huomioon otteluohjelmassa, jottei heidän päivänsä venyisi kohtuuttomaksi. No, sanomattakin oli selvää, että Make ja Jarkko joutuvat mitalikanditaatteina olemaan koko päivän pelipaikalla. Artsin ja Tiikkiksenkin päivää oli aika vaikea tästä lyhentää.

Mainittakoon nyt tässä sekin, vaikka se ei oikeastaan tähän kuulu, että yritin tehdä vaihtoehtoisen otteluohjelman siten, että Tiikkis olisi sittenkin pelannut B-sarjassa. Pelipäivän aamuyöllä klo 1 lopetin sen, koska en saanut sitä toimimaan järkevästi. Lainalaisuudet huomioon ottaen tässä vaihtoehdossa olisi pitänyt veteraanisarjan ottelu/-ita pelata itse A-sarjan finaalin jälkeen. Mieltymys taas oli, että päivä päättyy arvokkaasti A-sarjan finaaliin.

Jos joskus tulevaisuudessa olen vielä jossain turnauksessa "otteluvastaavana", ilmoittakaa samalla toiveenne kaikesta mahdollisesta (milloin haluatte viimeisen pelin, ketkä ovat samalla kyydillä, jne. jne.), niin katson mitä voin tehdä asialle.

Loppukevennyksenä heitän tähän, koska tiedän, että olet huumorimiehiä Pasi, että mitäs pelasit niin hyvin? Siitä tää kaikki sotku johtuu!

PS:nä heitän tähän vielä, että tietenkin voidaan viritellä keskustelua siitä, voiko yksi pelaaja osallistua kahteen sarjaan yhtäaikaa? Vaikka itse jäin viimeiseksi veteraanisarjassa, puollan kahteen sarjaan osallistumista.

artsi


Fabio

Lainaus käyttäjältä: Pejoka - huhtikuu 19, 2013, 16:19:19

Loppukevennyksenä heitän tähän, koska tiedän, että olet huumorimiehiä Pasi, että mitäs pelasit niin hyvin? Siitä tää kaikki sotku johtuu!


Mä kevennän vielä lisää: Tää kaikki on Zingan ja Juhon vikaa! Jos he olisivat olleet kisoissa, mun pelit olisivat olleet nopeammin ohi! :D

Vakavasti: En halua syyttää ketään, turnaus oli hauska uskon että kukaan ei katunut mukana oloa! "Siellä kaikilla oli niin mukavaa.."

t.Pasi

Puppe

Joo siis kiitokset(ja anteeksi) kisoista!! Nimimerkillä mehupurkin voi litistää  :8)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Zinga

Lainaus käyttäjältä: Fabio - huhtikuu 22, 2013, 09:36:11
Mä kevennän vielä lisää: Tää kaikki on Zingan ja Juhon vikaa! Jos he olisivat olleet kisoissa, mun pelit olisivat olleet nopeammin ohi! :D
Sä olisit Pasi tuolla pelipäällä hakannut mut ja Juhon mennen tullen. Hienoa että saadaan huipulle uusia pelaajia niin kisoista tulee entistä mielenkiintoisempia. Jos vain itsekin joskus pääsisi paikalle.

Mitä tulee otteluohjelmaan, olen niitä aika monta kertaa tehnyt (mm. Helsinki Openit). Voin kertoa ettei asia ole mikään ihan simppeli operaatio kun pitää huomioida eri pelaajien pelaaminen eri sarjoissa, tuomaroinnit, tauot yms. Kaikki olisi paljon helpompaa jos yksi pelaaja pelaa vain yhdessä sarjassa. Nyt kun mahdollistetaan pelaaminen monessa sarjassa (mikä on ihan hyvä juttu), tulee väistämättä pelaajille epätasaisia päivärytmejä.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Zinga - huhtikuu 22, 2013, 12:52:12Sä olisit Pasi tuolla pelipäällä hakannut mut ja Juhon mennen tullen.
Kuten lähes kaikki muutkin Sisulaiset tällä hetkellä, paitsi noi meitin rookiet.. Onko kukaan huomannut, miten Sisun toiminta on hiipunut lähes olemattomiin Hönkin ja Vesan saavuttua vahvistamaan? Voidaanko lainata pojat ens kaudeksi Lynxiin?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

LainaaOnko kukaan huomannut, miten Sisun toiminta on hiipunut lähes olemattomiin Hönkin ja Vesan saavuttua vahvistamaan? Voidaanko lainata pojat ens kaudeksi Lynxiin?

On kyllä käynyt mielessä palata takaisin Hesuun tai anoa Janoon. Suurin haaveeni on kuitenkin perustaa ihan oma seura Subbuteo Club Tapaninvainion Nahkiaiset
(SC TANA). Mutta miten käykään Sisun jos AINOA aktiivinen pelaaja lähtee pois ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

Tai entäpä jos perustaisi PK-seudulle, johon tässä tapauksessa lasken myös Porvoon, todella ison kv-säännöillä pelaavan seuran. Parhaimmillaan ykkösjoukkueessa pelaisi Hönkki, Vesa, Z, Juho ja Pasi. Heikoimmillaan minä, Jere ja Katilat. Vänä kamppailee ykkösjengiin pääsystä.

Ja koska estyneitä on aina paljon, tästä saisi paremman mahiksen saada edes yksi kilpailukykyinen joukkue Lynxiä vastaan.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

LainaaTai entäpä jos perustaisi PK-seudulle, johon tässä tapauksessa lasken myös Porvoon, todella ison kv-säännöillä pelaavan seuran.

Sopii. Zinga haluaa nimeksi SC Sisu.

Vakavasti puhuen yksi iso seura on minusta ihan hyvä idea.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses