• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kesäkisat

Aloittaja Purtsi, tammikuu 09, 2013, 12:29:30

« edellinen - seuraava »

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Purtsi - heinäkuu 07, 2013, 12:52:40
jos saa kainon toiveen esittää ni voiskos ton pituushypyn vaihtaa johkuu toisee lajii?

ku minä oon niin vammanen että miun polvi ei vielä kestä tuollaisia voimainponnistuksia. että jos kävis...

neppis sopii meikäläisen fysiikalle erinomaisesti.

Ai niin...sori mun moka. Kun en siis muistanut...keksin jotain muuta kivaa ja ihanaa :)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Purtsi

nii siel on paikan päällä grammari ni ottakaa levyjä völjyy jos haluu kuunnella musiikkia. mut ei sitte mitää paskaa.

saakohaa ens yönä nukuttua... ku on nii hikikii.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Händikäp

Ens kerran kun kello on puol kymmenen nii me lähetää.

Sit on musaa, tsipsii, kaljaa, saunaa, lihaa ja tsirpui.
SAATANAN TUNARIT

Händikäp

Ni sellane mul tuli mieleen et mites karaoke?
SAATANAN TUNARIT

miku

Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Purtsi

Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

miku

Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: miku - heinäkuu 11, 2013, 16:26:59
Raskasta

ON! Maha on vieläkin sekasin....kakkalentää...Varpu Sparv, tunnetaan nykyään paremmin. Mukava tyyppi tolleen siviilissä :-) No jotta totuus ei unohtuisi, eikun tästä Lahden Yöt tapahtumaan...ja kun on hikikii....Kiitos ja anteeks...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Make

Miten on mahdollista, et pöytäjalitsun pelaamisesta tulee takareidet kipeeks ja jalkapöytä mustaks. Ei oo ennen näin tapahtunu.

miku

Viikko sitten oli homma isollaan (liki nelikymppisillä äijillä). Saakeli jos noita ois kuukausittain..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.