• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Helsinki Open 2013

Aloittaja Hönkki, elokuu 09, 2012, 15:56:18

« edellinen - seuraava »

Hönkki

LainaaPuhun muiden puolesta, koska tiedän varmasti. Puhuin kokemuksesta, faktoista, menneestä. Se ei ole mielipidekysymys.

Niin minäkin. Aina kun on lähdetty järkkäämään kisoja, on kisat myös saatu. Kun menneinä vuosina on ilmoitettu päivämäärä, niin ei ole ollut samantien valmista tiimiä tekemään hommia.
Jos yleensä halutaan, että meillä on Helsinki Openia, niin pitää ottaa niistä hyvin harvoista viikonlopuista, jotka ovat mahdollisia. Ja jos joku haluaa, että kisat ovat varmasti hänelle sopivana viikonloppuna, niin sitten vaan ilmoittautumaan järjestäjäksi riittävän ajoissa. Haluaako Rosso järjestää kisat 2014 ja tehdä asiat omalla tavallaan ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#31
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 08, 2013, 10:09:40
LainaaPuhun muiden puolesta, koska tiedän varmasti. Puhuin kokemuksesta, faktoista, menneestä. Se ei ole mielipidekysymys.

Niin minäkin. Aina kun on lähdetty järkkäämään kisoja, on kisat myös saatu. Kun menneinä vuosina on ilmoitettu päivämäärä, niin ei ole ollut samantien valmista tiimiä tekemään hommia.

Ja usein on käynyt niin, että tiimiä ei ole ollut lopussakaan. Ja vain pari henkilöä sitoutuu hommaan tosissaan. Tämä ei koske edes pelkkää Helsinki Openia, vaan välillä myös rankingeja. Muistutan edelleen kisasta, joka kaatui kuskausten osalta minun harteilleni, vaikka olin nimenomaisesti ilmoittanut, etten voi juuri tuolloin auttaa järkkäyksessä.

Kerropa faktapohjalta ketkä (kuinka moni, ei nimiä) kuskasivat kamat pois ekasta Helsinki Openista ja kuinka moni oli alkuroudauksista loppusiivouksenloppuun asti mukana? Entä kaikki muut HO:t?

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 08, 2013, 10:09:40Jos yleensä halutaan, että meillä on Helsinki Openia, niin pitää ottaa niistä hyvin harvoista viikonlopuista, jotka ovat mahdollisia.

Niin. Mutta jos ei lainkaan selvitetä etukäteen tilannetta, ja koko homma jää yhden henkilön harteille, eikä suomalaisia osallistujia tule paljon, on mietittävä, onko järkeä järjestää GP:tä. Niissä on tietyt standardit, ja esim. se kisa jossa tanskalaiset olivat pari vuotta sitten, oli heille ja Papalle pettymys, koska mukana oli niin vähän suomalaisia. Muuten toki pitivät kisoista (mutta sillä ei erotuta muista kisoista, eikä se tee onnistuneita GP-kisoja).

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 08, 2013, 10:09:40Ja jos joku haluaa, että kisat ovat varmasti hänelle sopivana viikonloppuna, niin sitten vaan ilmoittautumaan järjestäjäksi riittävän ajoissa.

En tiedä kehen viittaat, mutta oleellistahan näissä on, kuten ylempänä totesin, että viikonloppu sopii tarpeeksi monelle järkkääjälle ja tarpeeksi monelle pelaajalle.

Itse olen jo ajat sitten sanoutunut irti järjestelyhommista, jos ei niissä ole tarpeeksi porukkaa mukana. Siispä päivämäärällä ei ole minulle merkitystä. Osallistun, jos sattuu sopimaan.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 08, 2013, 10:09:40Haluaako Rosso järjestää kisat 2014 ja tehdä asiat omalla tavallaan ?

Mistä tämän keksit? En ole millään tavalla tällaiseen viitannut. Kuten todettua, olen jo aikoja sitten sanonut, etten ole enää käytettävissä järkkäyksissä, jos ei niissä ole tarpeeksi porukkaa mukana.

Enkä ole sanonut, miten pitää tehdä. Lähinnä ihmettelin, mitä järkeä on järjestää kisoja, jos ei ole ole järkkääjiä eikä pelaajia. En myöskään ymmärrä miten SiSu voi järkätä kisat, jos ei yksikään sisulainen sinun lisäksesi ole ilmoittautunut täydellä varmuudella järkkäämään.

Tee toki kuten haluat, mutta älä tällä kerralla oleta, että rupean vikana iltana tai aamuna kuskaamaan kamoja tai pelastamaan pinteestä.

Ja väärinkäsityksen välttämiseksi, minulla ei ole mitään sinun aktiivisuuttasi vastaan, jos hoidat sitten asiat itse. Vuosien saatossa vain olen kyllästynyt venymään ja käyttämään oman perheen aikaa, kun muut (en tietenkään tarkoita sinua tai ketään erityistä yksilöä) eivät näin tee ja on kiire perheen luo, tai muita menoja. On niitä aina ollut minullakin, mutta etenkin koululla olen ollut pakotettu olemaan koko ajan paikalla (säästö palkkakuluissa ja salivuokrissa 600-700 euroa kisaviikonlopulta).

Tuo lainaamasi kohta muuten liittyi ihan muuhun asiaan kuin mistä puhut nyt. Alla kokonaisuudessaan se virke, josta lainasit (alempana) vain lopun:

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - helmikuu 02, 2013, 23:53:19
Lappeenrannassa oli siis 100% osallistuminen järkkäyksiin. Ja loppusiivouksessa siihen lisää 250%. Täällä ei ole.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 03, 2013, 10:54:31
LainaaTäällä ei ole.

Puhut muiden puolesta niinkuin tietäisit varmasti.

Tästä jatkoimme näin:

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 08, 2013, 10:09:40
LainaaPuhun muiden puolesta, koska tiedän varmasti. Puhuin kokemuksesta, faktoista, menneestä. Se ei ole mielipidekysymys.

Niin minäkin. Aina kun on lähdetty järkkäämään kisoja, on kisat myös saatu. Kun menneinä vuosina on ilmoitettu päivämäärä, niin ei ole ollut samantien valmista tiimiä tekemään hommia.

Kerrotko siis milloin täällä on ollut paikallisten osalta 100% osallistuminen järkkäämiseen ja tuohon 250% lisäys loppusiivouksessa? Tälläkään kerralla ei niin tule olemaan, vai millä perusteella olet toista mieltä? Tästä argumentista oli minun osaltani kyse. Sinä puhuit jostain muusta.

Make

Lainaus käyttäjältä: Hopeamitalisti - tammikuu 22, 2013, 10:38:25

Mikä tuossa kisojen järkkäämisessä on niin iso ongelma?

Tulipahan tähänkin kysymykseen lopulta vastaus. Nyt ymmärrän. Ei ole helppoa kisojen järjestäminen.


Silmäniskuhymiö.

Hönkki

Rosso, vain yksi asia on olennainen: ehkä pääset elokuun kisoihin ehkä et, mutta sanoudut silti jo nyt irti järjestelyistä. Onko näin ?

Minulla ei ole vielä tiimiä. Kuinka ihmeessä voisi vielä ollakkaan, koska eivät ihmiset voi vielä sanoa pääsevätkö elokuun kisoihin vai eivät. Eihän Rossokaan pystynyt vielä sanomaan. Luotan vain siihen, että jostain löytyy järjestelijöitä. Jos ei löydy, niin järjestän yksin, enkä valita jälkikäteen.

LainaaMuistutan edelleen kisasta, joka kaatui kuskausten osalta minun harteilleni, vaikka olin nimenomaisesti ilmoittanut, etten voi juuri tuolloin auttaa järkkäyksessä.

Hoidin Pupen kanssa tuon kisan aamukuskaukset, osallistuin pöytien kuntoon laittoon ja dumasin yhden pelin. En osallistunut loppukuskauksiin. En pelannut.

Keskustelu on ohi minun osaltani.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

Muistanpa SM-kisat syksyllä 2008. Perjantaina alkuillasta PSK:n porukka (Kasse, Mikma ja Nixa) laittoi kamat paikalle, ja kukas kävi vielä loppuillasta (olin ite duunissa 01.00 asti, eli hieman ennen tuota) paikalla tsadista asti ihan hyvää hyvyyttään ja laitettiin pöydät vaakaan ja kohdilleen.
AS Roman pipon-nosto siis Hönkille silloisesta ja nykyisestä duunista lajin hyväksi. Ja kaikesta siltä väliltä. Toki nostan pipoa myös muille, kaikille. Jokainen jäsen on tehnyt hyvää työtä ihan joka paikassa. Kymmeniä turneita on pelattu ja mukavaa on kaikilla ollut, vaikka itse turhan harvoin olen paikoille päässyt.

Ollaanko me sou-ma-laiset aika tunnollisia ja vastuuntuntoisia? Liikaa ressataan järkkäilystä jne?
Kova paikkahan on hoitaa hommat mallilleen, varsinkin kun ihan ulkomaan eläviä tuloo. Ja voi et, jos ne ei tykkää kaikesta. Mitä ne tekee sitten?
Haukkuu meitä foorumilla jolla monella on bannit päällä oman käytöksen vuoksi?

Mites kisat järkätään etelä-euroopassa?
Okei, siellä (ep-san-ja ja a-li-talia esmes) resurssit on hieman erilaiset, mutta ite ainakin nään etelä-eurooppalaisen elämänmenon toisaalta positiivisena. Onko sillä nyt niin väliä vaikka aamulla pari timmee myöhästyy duunista? Mitä jos Punton puskuri nyt osuu Alfan tahi Maseratin kylkeen? Kai sitä nyt pari kolme lasillista viiniä voi lounastauolla nauttia? Onko sillä nyt niin väliä vaikka kisat hieman venyy tai muuten snadisti paukkuu tavalla tahi toisella?

Ite kun ekoja turneita vähän koitin järkätä, olin ihan kusessa. Voi että jos aikataulu kusee. Kentät on honoja tai huonosti. Maalit ei ok.
Onneksi olen tullut sinuiksi oman "sou-wat" identiteettini kanssa. Mitä se turnee vaatii muuta kuin että paikka hommataan, kamat sinne, pelaajat paikalle, otteluohjelma hoidettu ja aletaan pelaamaan.
Joskus joku kenttä on hieman heikko ja maali vinossa, mut sou-wat. Täällä voorumilla aina kitistään noista, mutta paikan päällä huomataan että ne ei merkitse mitään. Kaikilla on aina hauskaa, ja pelit menee hyvin. Ja hei, jopa Lynxin kisoissa (nii in, jopa teillä hei!  ;D ) kerran oli yksi huono kenttä, vaikka Lynxin jannut on tasan parhaita kisojen järkkääjiä. Yksi hieman ilmakuopilla oleva kenttä? Mitäs sitten? Pelattiin ja kaikilla oli hieno peli-ilo ja haikeudella muistellaan että olipas hienot kisat. Ja varsinkin upeasti, ilman kitinöitä, järjestetyt kisat.

Tämä avautuminen toki siksi, että Peten kaa (+ Mikma paikan "hoitajana") koitetaan järkätä huhtikuun SM-kisat... Kentät siis saattavat olla mitä ovat...
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

LainaaHoidin Pupen kanssa tuon kisan aamukuskaukset, osallistuin pöytien kuntoon laittoon ja dumasin yhden pelin. En osallistunut loppukuskauksiin. En pelannut.

Korjaan kommenttiani sen verran, että aamukuskaukset ja -järkkäykset tein yhdessä Rosson kanssa. Pöytien kokoonlaittamisessa auttoi muutama muukin. Iltakuskaukset Rosso varmaan teki ihan yksin ja kiitos siitä, mutta ei sillä kannata hirveästi uhotakkaan.

Aika paljonhan tässä on ollut kaikenlaista järkkäilyä (turnauksia, pelin esittelyitä, muuttoja kertsiltä toiselle).
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 09, 2013, 23:10:12
Luotan vain siihen, että jostain löytyy järjestelijöitä. Jos ei löydy, niin järjestän yksin, enkä valita jälkikäteen.

Tässä aika selventävä vastaus, joten jos annetaan työrauha niille, jotka näitä turnauksia haluaa järjestää. Ne, jotka eivät halua järjestää, voivat keskittyä omiin askareisiinsa.

Terv,

Nim. Bensat ( E95 ) ja biodieselit hankittu ja sokka löysällä.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

Tuosta pelipaikasta sen verran, että Torpparinmäen nuorisotalo on vain varavaravaihtoehto. Pikku-Huopalahden nuorisotalo on halvempi ja saman kokoinen ja paljon lähempänä keskustaa. Tein siitä alustavan varauksen ja hyvin todennäköisesti kisat tulevat olemaan siellä.

Ulkomaalaiskiintiökin alkaa pikkuhiljaa täyttymään, sillä Bluemel osoitti jo kiinnostusta.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 12, 2013, 14:21:12

Ulkomaalaiskiintiökin alkaa pikkuhiljaa täyttymään, sillä Bluemel osoitti jo kiinnostusta.

Laitan siis bisset kylmään. Asiat tärkeysjärjestykseen!
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

Turnauspaikka vaihtui Pikku-Huopalahden nuorisotaloksi.
http://www.hel.fi/hki/Nk/fi/Nuorisotilat/Nuorisotalojen+yhteystiedot/Pikku+Huopalahden+nuorisotalo

Kts. Helsinki Open 2013 -faktat otsikko.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#40
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 10, 2013, 12:25:52
LainaaHoidin Pupen kanssa tuon kisan aamukuskaukset, osallistuin pöytien kuntoon laittoon ja dumasin yhden pelin. En osallistunut loppukuskauksiin. En pelannut.

Korjaan kommenttiani sen verran, että aamukuskaukset ja -järkkäykset tein yhdessä Rosson kanssa. Pöytien kokoonlaittamisessa auttoi muutama muukin. Iltakuskaukset Rosso varmaan teki ihan yksin ja kiitos siitä, mutta ei sillä kannata hirveästi uhotakkaan.

Aika paljonhan tässä on ollut kaikenlaista järkkäilyä (turnauksia, pelin esittelyitä, muuttoja kertsiltä toiselle).

Anteeksi nyt vain, Hönkki, mutta en ole tainnut uhota. Sen sijaan sinä jätät koko ajan huomiotta seuraavan asian ja puhut asiasta ihan kuin se olisi normaali tilanne normaaleissa kisoissa. Oleellista on se, että kyseisen kisan kohdalla en ollut koskaan sanonut osallistuvani järjestämiseen ja olin erikseen ilmoittanut, että kyseisten kisojen järkkäyksiin osallistuminen ei ole minulle mahdollista (kisojen piti muistaakseni olla alun perin Munkassa, mutta ne siirrettiin koululle osallistujamäärän takia), koska olin töissä tuona lauantaina ja minulla oli tuolloin muutakin kiireitä ennen ja jälkeen. Ainoa asia, jonka sanoin hoitavani, oli kiinteistön valvominen ilman palkkakustannuksia, jos kisat pelataan koululla. Viime hetkillä (olikohan edellisenä iltana vai jopa kisa-aamuna) kuitenkin selvisi, että kuskaukset eivät onnistukaan ajoissa, jos en niissä ole mukana (miksi näin olisi ollut, jos kerran Hönkki oli mukana, ja kuka muu oli mukana). Koska porukkaa oli tulossa muualtakin, ei kisoja enää illalla voinut perua. Ja koska en voi hyväksyä sitä, että porukka tulee kisapaikalle aamulla turhaan (vaikka en ole järkkääjä), järjestin itselleni mahdollisuuden tulla kuskaamaan. Ja vaikka olin mukana, oli porukka ehtinyt paikalle ennen kuin kuskaukset oli hoidettu ja kenttien viritykseen joutuivat lappeenrantalaiset ja porvoolaiset sekä allekirjoittanut (joka oli siis sanoutunut irti kaikista järjestelyistä alusta asti).

Kenttien kantamisen varastoon hoitivat kisan jälkeen minun kanssani pelaajat, joista suurin osa muualta Suomesta. Kenttien kuskauksen pois koululta hoidin (muistaakseni, koska usein juuri hän on ollut ainoana mukana) Hovimestarin kanssa, koska hän oli ainoa, joka vastasi pääsevänsä auttamaan, kun kysyin asiasta foorumilla. Muistutan, että hän ei tuossa vaiheessa pelannut nopeata lainkaan ja tuli siis auttamaan täysin ylimääräisenä, kuten myös allekirjoittanut, joka oli edelleen irtisanoutunut kaikesta järjestämisestä. Sen sijaan kisan vastuussa ollut järjestäjä sekä kaikki pk-seudun kv-pelaajat loistivat poissaolollaan.

Tämän opetuksen takia luen allaolevankaltaiset viestit cum grano salis. Ja tämän opetuksen takia, olen sanoutunut irti kaikesta kv-kisojen järkkäystoiminnasta, jos järjestelyporukkaan ei ole etukäteen listattu tarpeeksi monta nimeä. Jos joku pitää tätä kohtuuttomana, on syytä lukea uudestaan ylläolevan kisan tapahtumat ja mielellään myös sen GP/IO:n järjestelytapahtumat, jossa olivat tanskalaiset mukana (opetus siitä, että luottamalla ei löydy järjestäjiä pk-seudulla).

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 09, 2013, 23:10:12
Luotan vain siihen, että jostain löytyy järjestelijöitä. Jos ei löydy, niin järjestän yksin, enkä valita jälkikäteen.

Yksi kysymys: Mitä teet, jos tulet kipeäksi, tai lapsesi tulee kipeäksi tai autosi hajoaa jne. jne. Voitko todella sanoa ottavasi yksin vastuun kaikesta, jos kukaan ei todellakaan auta? Tähän en ole saanut vastausta. Kuka korvaa ulkomaalaisten matkat jne, jos kisat perutaankin, koska ei voida järjestää? Yhdistys ei voi taata tällaisia tappioita. Tätä olen yrittänyt sanoa. Kun yksikään paikallinen pelaaja ei pysty sitoutumaan (ulkomailla koko seuran/paikkakunnan peliporukka sitoutuu jo vuoden etukäteen) tässä vaiheessa edes pelaamiseen, saati järjestämään, on tuo riski otettava huomioon ja kysymys on aiheellinen. Yhdistys myöntää kisat ja lupautuu takaamaan (kohtuulliset) tappiot, joten sen on myös saatava tietää millä perusteella se antaa kisat jonkun järkättäväksi. Mahdollinen häpeä katastrofikisoista on aina kollektiivisesti suomalaiseen subuun kohdistuva ja katastrofikisat vievät tulevaisuuden kisoilta osallistujat.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 09, 2013, 23:10:12
Rosso, vain yksi asia on olennainen: ehkä pääset elokuun kisoihin ehkä et, mutta sanoudut silti jo nyt irti järjestelyistä. Onko näin ?

Olen monesti sanonut, että osallistun jatkossa järjestelyihin vain, jos muita osallistujia on varmasti tarpeeksi. Tälläkin kerralla osallistun, jos tämä ehto täyttyy, ja jos ajankohta sattuu sopimaan.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 09, 2013, 23:10:12Minulla ei ole vielä tiimiä. Kuinka ihmeessä voisi vielä ollakkaan, koska eivät ihmiset voi vielä sanoa pääsevätkö elokuun kisoihin vai eivät. Eihän Rossokaan pystynyt vielä sanomaan.

Mutta, mutta. Eikös tuo porukka pitäisi koota ensin, ja vasta sitten hakea kisoja? Jos kisat halutaan järjestää, pitää tämänkokoisesta porukasta löytyä jo nyt ihmisiä, jotka voivat sitoutua tuohon päivämäärään. Minuun et voi verrata, koska olen vain yksi enkä ole sanonut järkkääväni, lisäksi olen aina GP/IO-kisojen järkkäykseen osallistuessani sanonut sen varmaksi alusta asti ja varannut koko viikonlopun (pe-su) sille.

Tiedän hyvin, että Lynxin porukan on vaikea tätä asiakokonaisuutta ymmärtää, mutta kv-subun ja toimintaan osallistumisen ja siihen sitoutumisen todellisuus on hieman erilainen täälläpäin kuin teillä. En usko, että kukaan teistäkään olisi iloinen siitä, että yht'äkkiä kaikki kaatuisi yllättäen omille harteille esimerkkien kaltaisissa tilanteissa. Täällä niin voi käydä. Suoraan sanottuna kadehdin teidän porukkanne sitoutumista melkoisesti.

Minun osaltani asia on tällä selvä. Toivon, että kisat onnistuvat.

p.s. Lisätään vielä, että tiedän Hönkin tekevän kaiken maan ja taivaan väliltä pelin hyväksi ja tiedän, että esimerkkitapauksessa hän ei tahallaan järjestänyt minulle järkkäyshommia. Tämä ei kuitenkaan ole oleellista, vaan se, että näin kävi ja voi siis käydä nytkin.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - helmikuu 09, 2013, 23:58:16
Tämä avautuminen toki siksi, että Peten kaa (+ Mikma paikan "hoitajana") koitetaan järkätä huhtikuun SM-kisat... Kentät siis saattavat olla mitä ovat...

Ile, on aivan eri asia järkätä FISTF-kisat kuin kotoiset kisat. Meillä GP/IO:ssa on käynyt mm. sittemmin maailmanmestaruuden veteraaneissa voittanut pelaaja (Mattiangeli). Suomessa ei ole varaa järkätä huonoja kisoja, koska silloin porukkaa kiittää ja hymyilee, mutta ei tule uudestaan eikä suosittele. Sillä FISTF:ssä eletään, kun ollaan Euroopan periferiassa (parempia kisoja heillä on koko ajan lähempänä kotia). Hyvänä esimerkkinä tanskalaiset, jotka pitivät kisojen tunnelmasta, mutta olivat pettyneitä pieneen osallistujaporukkaan ja siihen, että suomalaisista paremman tason pelaajista vain muutama oli paikalla.

FISTF-kisojen onnistuminen ei ole pelkistä kentistä kiinni, vaikka huiput niistäkin huomauttavat. Kyse on myös vieraanvaraisuudesta ja viihdyttämisestä, joka tarkoittaa järjestäjiltä siihen osallistumista. Lisäksi on muistettava, että FISTF:n GP-kisa on kansainvälisen kattojärjestön arvostetuin turnaus, jonka jokainen maa voi järjestää (vain arvokisat ja Majorit arvokkaampia). Siltä on vierailla myös lupa odottaa jotain. Sille on myös tarkat ohjeistukset tilan koon, valaistuksen, ilmanvaihdon jne. osalta. Esim. Torpparinmäen nuorisotilaa kritisoitiin norjalaisten taholta huonosta ilmasta. Kukaan ei ole kuitenkaan Suomen kisoja kritisoinut foorumeilla, eikä kukaan (ulkomaalainen) vieraamme ole ollut foorumeilla porttikiellossa.

SM-kisojen suhteen voitte olla rauhassa. En usko kenenkään löytävän kritisoitavaa ainakaan ilman, että apua tarjotaan ja homma laitetaan toimimaan. Ainakin minä autan, kun kerran olen auttanut pöytien purkamisessa ja roudaamisessa Rotterdamin MM-kisoissakin.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 13, 2013, 19:54:47
Kukaan ei ole kuitenkaan Suomen kisoja kritisoinut foorumeilla

Maassa maan tavalla...
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hysteerinen rage quittaaja

#43
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 13, 2013, 18:58:04
Olen monesti sanonut, että osallistun jatkossa järjestelyihin vain, jos muita osallistujia on varmasti tarpeeksi. Tälläkin kerralla osallistun, jos tämä ehto täyttyy, ja jos ajankohta sattuu sopimaan.

Ihan näin off topic, näitä ns. muita varmasti kiinnostaa tietää, että kuinka monta muuta tarvitset mukaan, että suostut/lupaudut auttamaan järjestelyissä näitä muita ?

Olen halukas tulemaan auttamaan esim. kenttien roudauksessa, mutta en pysty vielä lupautumaan, kun en tiedä montako muuta on lupautunut tulemaan varmasti avukseni.

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 13, 2013, 18:58:04
Yksi kysymys: Mitä teet, jos tulet kipeäksi, tai lapsesi tulee kipeäksi tai autosi hajoaa jne. jne.

Käyn lääkärissä, vien lapsen lääkäriin, korjaan auton
www.google.fi
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hysteerinen rage quittaaja

#44
Update

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 09, 2013, 23:10:12
Luotan vain siihen, että jostain löytyy järjestelijöitä.

Olen mukana. Aliquando insanire iucundum est

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 09, 2013, 23:10:12Minulla ei ole vielä tiimiä.

Amat victoria curam

Tarkastin ( kisajärjestäjilt.. jältä ) tilanteen. Sain vakuudet, että turnausta järjestää ( tällä hetkellä ) tarvittava määrä henkilöä, joten kunnianosoituksena tästä ( ja ihan vaan hyvää hyvyyttäni ), ( en aio itse osallistua koko turnaukseen ), lupaudun varmasti auttamaan kisajärjestelyissä kenttien roudauksen osalta ( sekä mahdollisten ulkomaalaisten ) ( ihmis )pelaajien kuljetuksissa lentokenttä/juna-(asema) -hotelli-pelipaikka-(omena)(hotelli) -lentoasema-juna-asema sekä lauantaina ( että sunnuntaina. )

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 13, 2013, 18:58:04
Mahdollinen häpeä katastrofikisoista on aina kollektiivisesti suomalaiseen subuun kohdistuva ja katastrofikisat vievät tulevaisuuden kisoilta osallistujat.

Potius mori quam foedari.

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 13, 2013, 18:58:04
Minuun et voi verrata, koska olen vain yksi

Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 13, 2013, 18:58:04

Yksi kysymys: Mitä teet, jos lapsesi tulee kipeäksi.

Tempora aspera vīvimus, amīce bone

Minulla ei ole lapsia

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 13, 2013, 18:58:04
Tälläkin kerralla osallistun, jos tämä ehto täyttyy, ja jos ajankohta sattuu sopimaan.

Sero venientibus ossa

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 13, 2013, 19:54:47
Ainakin minä autan, kun kerran olen auttanut pöytien purkamisessa ja roudaamisessa Rotterdamin MM-kisoissakin.

Ancilla face mea laganum!.

PS. A lasso rixa quaeritur

Terveisin, TIIMILÄINEN
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.