• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

30.7.2012 Hermanni

Aloittaja Hönkki, heinäkuu 29, 2012, 22:58:18

« edellinen - seuraava »

Hönkki

paikalla noin klo 16.30 - 18.30
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Wille

Onko Zaccy tai Zinga tulossa tonteille?

Zinga

Zaccy lienee landella. Itse olen kiinni muissa hommissa.

Hönkki

Lainaapaikalla noin klo 16.30 - 18.30

En ehdikkään olla noin myöhään, mutta voin tulla avaamaan ovet. Jos paikalle tulee aloittelijoita, niin jonkun "vanhan" pitäisi kuitenkin olla paikalla valvomassa ja opastamassa.

Ti 31.7 ja ke 1.8 voisin olla koko illan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Keskiviikkona voisin tulla pelaan treenipelejä/serie A:n vikan pelin kebabia vastaan?? Voin olla 20.15 asti ja tulla millon muitakin on tulossa...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

Ilmoitin uusille pelaajille että tänään on pelejä ainoastaan, jos joku vanhoista pelaajista tulee valvojaksi. Ilmoitus minulle tai tänne foorumille jos joku on tulossa.


LainaaKeskiviikkona voisin tulla pelaan treenipelejä/serie A:n vikan pelin kebabia vastaan?? Voin olla 20.15 asti ja tulla millon muitakin on tulossa...

Sopii. Moneltas se Celtic - HJK alkaa ?

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Wille


Porvoon turkkilainen

keskiviikkona en pääse, mutta mites huomenna se viimeinen Italian matsi?

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..