• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kisakalenteri 2007

Aloittaja Hönkki, joulukuu 22, 2006, 13:57:51

« edellinen - seuraava »

Puppe

#75
LainaaIso kiitos mun puolesta kaikille järjestelyihin osallistuneille. Olis reilua kyllä jäädä jeesaamaan ja jakaa muutenkin tuota järjestelyvastuuta. Nyt kun tuo pelimatka suuntaansa kestää nelisen tuntia niin on kyllä mukava juttu että pääsee luistamaan tuosta hommasta.. Tiedän kyllä tunteen kun järjestelyt jäävät loppupelissä liian pienen joukon harteille.

Tuohonpa ei ole paljon lisättävää...hatunnosto "roudareille"...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Epis

#76
Sain otettua joitain kuvia viikonlopun turnauksesta, mutta tälläisen "kuvaan kerran vuodessa" henkilön käsittelyssä täysin onnistuneet kuvat edustavat vähemmistöä. Laitan kuvat nettiin lähipäivinä, mutta olisiko meillä mahdollisuutta saada jatkossa joku kuvaamaan näitä isompia turnauksia? Itse pelaavana kun keskittyy enemmän pelaamiseen...
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

miku

#77
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Sain otettua joitain kuvia viikonlopun turnauksesta, mutta tälläisen "kuvaan kerran vuodessa" henkilön käsittelyssä täysin onnistuneet kuvat edustavat vähemmistöä. Laitan kuvat nettiin lähipäivinä, mutta olisiko meillä mahdollisuutta saada jatkossa joku kuvaamaan näitä isompia turnauksia? Itse pelaavana kun keskittyy enemmän pelaamiseen...

Kun seuraavan kerran ajoissa kyselen niin voisin saada videokuvaajan / valokuvaajan mestoille.

Saitko muuten kuvia siltä viimeksi turnausta kuvanneelta mimmiltä käyttöön?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Epis

#78
Lainaus käyttäjältä: "miku"Saitko muuten kuvia siltä viimeksi turnausta kuvanneelta mimmiltä käyttöön?
Sain ko henkilöltä myöntävän vastauksen kuvia tiedustellessani ja hän lupasi ne laittaa postiin, mutta paketti ei koskaan saapunut perille. Asia jotenkin unohtui ja voisinkin kysellä uudestaan kuvien perään.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

#79
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Sain otettua joitain kuvia viikonlopun turnauksesta, mutta tälläisen "kuvaan kerran vuodessa" henkilön käsittelyssä täysin onnistuneet kuvat edustavat vähemmistöä. Laitan kuvat nettiin lähipäivinä, mutta olisiko meillä mahdollisuutta saada jatkossa joku kuvaamaan näitä isompia turnauksia? Itse pelaavana kun keskittyy enemmän pelaamiseen...

Kamera oli mukana, mutta unohtui laukkuun...

Mulla on hyvä kaveri, joka ei kuvaa ammatikseen, mutta valokuvaa todella hyvin. On järjestänyt pari näyttelyäkin. Tuntee koulun, ja asuu ihan lähellä. Voin ensi kerralla kysyä häneltä, josko pääsisi kuvaamaan.

Epis

#80
Lainaus käyttäjältä: "miku"Kun seuraavan kerran ajoissa kyselen niin voisin saada videokuvaajan / valokuvaajan mestoille.
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Mulla on hyvä kaveri, joka ei kuvaa ammatikseen, mutta valokuvaa todella hyvin. On järjestänyt pari näyttelyäkin. Tuntee koulun, ja asuu ihan lähellä. Voin ensi kerralla kysyä häneltä, josko pääsisi kuvaamaan.
No niin, kyllä näiden kavereiden avulla saadaan subbuteon visualinen materiaali ja markkinointi vietyä uudelle tasolle. Minun puolestani kuvaamaan saa tulla niin paljon kuin itse jaksaa ja ehtii.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Epis

#81
Tuloksia
Nopean Ranking - Turnaus pelattu 10.2.2007
Hitaan Ranking - Turnaus pelattu 11.2.2007
Maraton Ranking - Nopea
Maraton Ranking - Hidas

Kiitos Zingalle materiaalista!
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#82
Jos noita tuloksia sen verran kommentoisi, että Joensuun kasvatit pitivät edelleen pintansa, Zinga nopeassa ja Puppe hitaassa. Liekö sitten näköharha, mutta Zinga ei ehkä enää ollut niin ylivoimainen kuin syksyn SM-kisoissa. Pudotuspelit menivät jo aika hilkulle. Viikonlopun paras Hesu-liigalainen oli yllättäen Kaitsu pääsemällä molempina päivinä pronssipeliin. Pekkala ja Timo tosin osallistuivat vain yksiin kisoihin. Pekkala näytti löytäneen parasta virettään ja voitto ei olut hitaissa kaukana. Niinikään pientä häivähdystä menneiden vuosien tasosta toi Tuomas Kivelä. Tuomas koski kymmenen vuoden tauon jälkeen subuäijiin ja voitti hitaan kisan alkulohkonsa. Yllätys oli myös Mikun voitto Pupesta ja kolmas sija Heinolaan nopeassa. Aivan uutta väriä nopean kisaan toi tähän asti laulajana tunnettu Ilkka Jääskeläinen. Ihan pelimies, mutta meillä on taso kovempi kuin idolseissa.  8)    Ensikerralla näpäytykset vain kynnellä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

#83
LainaaJos noita tuloksia sen verran kommentoisi, että Joensuun kasvatit pitivät edelleen pintansa, Zinga nopeassa ja Puppe hitaassa. Liekö sitten näköharha, mutta Zinga ei ehkä enää ollut niin ylivoimainen kuin syksyn SM-kisoissa. Pudotuspelit menivät jo aika hilkulle. Viikonlopun paras Hesu-liigalainen oli yllättäen Kaitsu pääsemällä molempina päivinä pronssipeliin. Pekkala ja Timo tosin osallistuivat vain yksiin kisoihin. Pekkala näytti löytäneen parasta virettään ja voitto ei olut hitaissa kaukana.

Kommentoinpa hiukan itsekin noita turneita...hitaasta täytyy kyllä sanoa että en tiedä mistä moinen rentous löytyi  :lol:  ehkä jo seuraavissa kisoissa voidaan nähdä ihmeitä...

LainaaYllätys oli myös Mikun voitto Pupesta ja kolmas sija Heinolaan nopeassa.

En laskisi tuota Mikun voittoa yllätykseksi...tasaisia ollaan oltu aina ja erot pieniä...lisäksi Miku pelasi erinomaisen puolustuspelin tuossa ottelussa enkä saanut hyökkäyspäässä edes mahdollisuuksia kuten numerot osoittaa...minun nopean pelini ei ole kuitenkaan ihan niin hyvää kuin ehkä jostain syystä uskotaan!!  :twisted:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Zinga

#84
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"
LainaaJos noita tuloksia sen verran kommentoisi, että Joensuun kasvatit pitivät edelleen pintansa, Zinga nopeassa ja Puppe hitaassa. Liekö sitten näköharha, mutta Zinga ei ehkä enää ollut niin ylivoimainen kuin syksyn SM-kisoissa. Pudotuspelit menivät jo aika hilkulle.
Ja aivan oikea huomio Hönkki...Zingallakin alkaa puntti tutisemaan... :twisted:
Mä taasen en ole kohdannut Timoa tai Mikua kertaakaan. Näitä molempia odotan innolla  :pray:

Hysteerinen rage quittaaja

#85
Puppe wrote:
LainaaPekkala pelasi tosin alkulohkon pelin minua vastaan paremmin kuin finaalin...tuohon voit toki itse "Puu" kommentoida!!!

Jo semifinaalissa Kaitsua vastaan huomasi että alkaa kunto kolmen todella tiukan väännön jälkeen olla aika huono ( Pupen kanssa 0-0, ja sitten nuikat 1-0 voitot Zingasta ja Hönkistä ).

Finaalissa sain alkuun ihan hyvän draivin ja mylläkän aikaan, mutta sitten koko kisojen ainoa epäonnistunut puolustusnäpäytys Pupen kulmapotkussa aiheutti 1-0 tappiotilanteen. Meni fiilikset ihan nollaan, ja vastaavasti möhlittyäni 2-3 täysin avopaikkaa mestarin suosiollisten lahjoitusten jälkeen, en enää päässyt omalle tasolleni. Pupen 2-0 ja oma 2-1 kavennukseni, jälleen mestarin käsittämättömän puolustussähläilyn jälkeen, oli pelkkää kosmetiikkaa.

Oma pelini alkoi löytää nyt jo sitä tasoa, mitä oltiin joskus aikoinaan. Puolustuspeliin olen satsannut viime aikoina, ja se tuottikin tulosta nyt.
5 ekaa peliä maalierolla 12-0, ja finaalin jälkeen 13-2.

Pupelle mestaruus ansaitusti.

Ensi kisoja odotellen,

Puu
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

miku

#86
Puppe wrote:

LainaaEn laskisi tuota Mikun voittoa yllätykseksi...tasaisia ollaan oltu aina ja erot pieniä...lisäksi Miku pelasi erinomaisen puolustuspelin tuossa ottelussa enkä saanut hyökkäyspäässä edes mahdollisuuksia kuten numerot osoittaa...minun nopean pelini ei ole kuitenkaan ihan niin hyvää kuin ehkä jostain syystä uskotaan!!  :D . Myös Timoa vastaan olisi hienoa päästä näpyttämään.

Hönkki wrote:


LainaaYllätys oli myös Mikun voitto Pupesta ja kolmas sija Heinolaan nopeassa.

Tarkennetaan hivenen eli kolmas sija Laukaaseen!
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

zaccy

#87
Miku missäs päin laukaata vaikutat? Kyselee Lievestuoreen kasvatti.

Hönkki

#88
18.3 koululla "Uusien pelaajien turnaus" jos tulijoita on. Tämä olisi tarkoitettu esim. Zaccille, Masselle, Sakdille, useimmille kurvilaisille jne.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Masse

#89
Kyselen kurvilaisia sunnuntaina.
Support your local football club!