• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

21.4. SISU-Turnaus Otaniemi

Aloittaja Juho, huhtikuu 10, 2012, 12:23:13

« edellinen - seuraava »

Juho

Paikkana Hermannin kerhohuoneOtarannan kerhotila (Otaranta 9, Espoo). Pelipaikalla on muistaakseni mikro sekä jääkaappi, mutta näihin tulee tarkennukset myöhemmin. Parkkipaikkoja löytyy pelipaikan läheisyydestä otarannan varrelta. Zinga ilmoittaa pelisysteemin myöhemmin, mutta todennäköisesti pelataan sveitsiläisellä systeemillä.

Alkamisaika kello 10,turnausmaksu 5€.

Osallistujat:

Juho Sihvola
Teemu Sihvola
Jarkko Hantunen
Marko Karhunen
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

zaccy

"Pakko" kait osallistua :-\

Kirstunvartija varmaankin ilmoittanee ennen turneeta jotta onkohan mulla edes osallistumisoikeutta eli onko subu ry:n maksut maksettuna vaiko perinteisesti perinnässä.

Zinga

Joo. Sveitsiläisellä mennään. Ilmoitan tarkemman systeemin sitten, kun pelaajamäärä on sopivasti haarukassa.


miku

Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Epis

Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

zaccy

Joudun jättämään väliin jollei weekendinä tule lunta. Jos aurinkoinen keli niin lähden hakemaan prätkää keskisestä suomenmaasta.

Zinga

Pitää miettiä tuota Sveitsiläistä kolmella pelaajalla. Ehkä niin, että ensimmäinen peli rankingin perusteella. Voittaja valitsee ketä kolmatta pelaajaa vastaan pelaa toisen pelinsä. Kahden pelin jälkeen ei viitsi pelata kolmatta peliä, sillä silloinhan olisi kokonainen sarja pelattu, joten päätetään voittaja PPG:n perustella...

No, toivottavasti saataisiin vielä muutama pelaaja lisää.

Händikäp

Mukana varauksella. Riippuu kuin paljo tulee porukkaa ja monta peliä tulossa ja onks rapula ja tollee . No mut seuraillaa..

Eiks ketää enää huvita pelaa? Myydään kaikki kamamme. Tai sitte voidaan perustaa joku uus ihan helvetin iso liiga.
SAATANAN TUNARIT

Juho

Joo pikku hiljaa vois porukka alkaa ilmoittelemaan, että onko tulossa turnaukseen vai ei.
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

artsi


Pejoka

Turnausmuotona "sveitsiläinen systeemi" mulle täysin tuntematon. Jos joku viitsii hiukan avata sitä, jotta minäkin ymmärtäisin, mikä on homman nimi?

Lisäksi lähinnä kiinnostaa se, että kauan turnaus kestää tuolla systeemillä, jos vaikka 6 pelaajaa mukana? Entä, jos 9 pelaajaa, kauan silloin turnaus kestäisi?

Hönkki

LainaaEiks ketää enää huvita pelaa?

Haluja on mutta aikataulut on tiukat. Jos sopii että pelaan aivan aamusta pari peliä ja klo 15 jälkeen loput, niin sitten voin osallistua, muuten ei. Stefanoa olen kysynyt mukaan. En ole saanut vielä vastausta.

Jos pelaajia on todella vähän, niin ei varmaan kannata roudata pöytiä Hermannista Otaniemeen.


LainaaTai sitte voidaan perustaa joku uus ihan helvetin iso liiga.

Minulle käy pienikin liiga, jossa pelaajia eri kaupungeista ja pelipäivät on sovittu kauden alussa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

LainaaTurnausmuotona "sveitsiläinen systeemi" mulle täysin tuntematon. Jos joku viitsii hiukan avata sitä, jotta minäkin ymmärtäisin, mikä on homman nimi?

Zinga tämän osaisi paremmin selittää, mutta yritän nyt kuitenkin lyhyesti. Sveitsiläisessä pelataan yksinkertainen sarja, jossa pelaajat eivät kohtaa kaikkia muita pelaajia. Seuraava vastustaja määräytyy aina sen mukaan kuka on sarjataulukossa mahdollisimman samantasoinen, mutta kuitenkin niin että ketään vastaan ei joudu pelaamaan kahdesti. Ekan kiekan otteluparit määräytyvät rankingin mukaan, tai oikeastaan niin että parhaat saavat valkata rankingin alapäästä mieluisensa vastustajan.

Jos on vähän pelaajia, niin samantien voi pelata yksinkertaisen sarjan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Pejoka

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 18, 2012, 13:44:33
LainaaTurnausmuotona "sveitsiläinen systeemi" mulle täysin tuntematon. Jos joku viitsii hiukan avata sitä, jotta minäkin ymmärtäisin, mikä on homman nimi?

yksinkertainen sarja, jossa pelaajat eivät kohtaa kaikkia muita pelaajia.

Eli jos vaikka 8 pelaajaa, niin otteluita ei tule 7 kpl? Monta ottelua tulee per lärvi, jos vaikka tuo 8 pelaajaa mukana?