• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

23.1.2012 Hermanni

Aloittaja Hönkki, tammikuu 17, 2012, 15:01:52

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Wille


Epis

Voisin taas yrittää päästä paikalle.. ootko Hönä nyt pelikunnossa?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Fabio

Yritän tulla.. jos lumisateilta pääsee! : )

t.Pasi

Porvoon turkkilainen

Yritän tulla siinä klo 19

Puppe

Tulossa vaikka jo klo 17.00 jos tulijoita ja avaimet saatavilla
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hovimestari

Pääsisin myös noin viiden maissa.

Killer

Avaimet saatavilla milloin vaan klo 15-->

Hönkki

Vesa on tulossa.

Mä tulen siinä klo 17.


Lainaaootko Hönä nyt pelikunnossa?

olen, mua vastaan ei kannata pelata
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Pejoka

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 23, 2012, 11:03:34
Vesa on tulossa.

Mä tulen siinä klo 17.


Lainaaootko Hönä nyt pelikunnossa?

olen, mua vastaan ei kannata pelata

Minä ja Miko tähtäämme myös klo 17. Toivottavasti parkkipaikka löytyy läheltä.

Tarkoitus olisi, että Miko ja Vesa pelaisivat Suomen Cupin kv-otelunsa heti, kun molemmat paikalla. Vesa tulee paikan päälle siinä 17 -17.30 hujakoilla.

Onko mulla ja Hönkillä se haastemoniottelu subu-pöytälätkä? Kummalla säännöillä mennään subuosio? Mainostettakoon, että eilen PSK:n peleissä ekana voitin fi-säännöillä Brüggellä Mikman ja sitten hävisin Forestilla Kasselle. KV-säännöillä voitin ekaksi Viikkareilla Jeren ja sitten hävisin niillä Mikolle.

Sain eilen KV-Ajaxin, jonka tulikasteen voisi tietenkin tehdä. Mulle käy mikä tahansa...

Eka kertaa ollaan Hermannissa. Onko siellä ovet auki vai pitääkö soittaa jollekin? Onko se yhtä helppo löytää kuin Munkkis (suoraan ulkoa sisään) oli vai yhtä vaikea kuin Kala-Maija (rappukäytävän kautta "ylös-alas")?

Hönkki

LainaaOnko mulla ja Hönkillä se haastemoniottelu subu-pöytälätkä? Kummalla säännöillä mennään subuosio?

Pelataan pois. Sopisiko KV-säännöt subuun, niin mulla olisi jotain jakoa. Teet kuitenkin "hullut-bilit" joka toisesta hyökkäyksestä pöytälätkässä.


LainaaEka kertaa ollaan Hermannissa. Onko siellä ovet auki vai pitääkö soittaa jollekin? Onko se yhtä helppo löytää kuin Munkkis (suoraan ulkoa sisään) oli vai yhtä vaikea kuin Kala-Maija (rappukäytävän kautta "ylös-alas")?

Tule sisäpihalle polkupyörävarastojen väliin ja soita minulle. Kertsin ovi on ihan siinä talon kulmalla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Muutos aikatauluuni. Avaimet kuitenkin saatavilla ennen klo 17

Pejoka

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 23, 2012, 12:27:50
LainaaOnko mulla ja Hönkillä se haastemoniottelu subu-pöytälätkä? Kummalla säännöillä mennään subuosio?

Pelataan pois. Sopisiko KV-säännöt subuun, niin mulla olisi jotain jakoa. Teet kuitenkin "hullut-bilit" joka toisesta hyökkäyksestä pöytälätkässä.


LainaaEka kertaa ollaan Hermannissa. Onko siellä ovet auki vai pitääkö soittaa jollekin? Onko se yhtä helppo löytää kuin Munkkis (suoraan ulkoa sisään) oli vai yhtä vaikea kuin Kala-Maija (rappukäytävän kautta "ylös-alas")?

Tule sisäpihalle polkupyörävarastojen väliin ja soita minulle. Kertsin ovi on ihan siinä talon kulmalla.

Ok.

Pejoka

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 23, 2012, 12:47:32
tätä on siis luvassa
http://www.youtube.com/watch?v=akkpWO4j1Sc&feature=related

Joo, tuosta se eka, mikä jää maalin katolle, on sitä, mitä yritän. Tosin viikonloppuna en harjoitellut yhtään, joten mennään viikon takaisilla opeilla ;)