• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

29.8 Munkka

Aloittaja Hönkki, elokuu 28, 2011, 23:14:25

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Wille ja Masse ovat tulossa pelaamaan vikan Hefi-pelin. Pääseekö Munkkaan ? Voin tulla roudaamaan kamoja, jos apua vielä tarvitaan. Olen tosin ilman autoa huomenna.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Kyllähän tuonne Munkkaan pääsee pelaamaan ja roudaamaan.

Voin pelata, jos en ole liian väsynyt. Vielä en tiedä.

Fabio

Mä + maybe neljä oltais tulossa.. Onko kamat valmiina puol viis?

T. JaNoinen

Hönkki

Lainaaroudaamaan

tulenko koululle ja mihin aikaan ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Alkavan kauden valmistelut uomissaan, mutta manageri ei. Jätän tällä kertaa väliin.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Tämän päivän pelit Munkassa peruttu.

Pahoittelen, mutta 2,5 tunnin unet vaativat nyt pitkät päiväunet. Ja kentät ovat vielä koululla varastossa. Nyt ei liikene energiaa järkätä muille pelejä, kun en itse kuitenkaan jaksaisi pelata.

Hönkki

Tämän päivän pelit Kala-Maijassa. Puu on paikalla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Wille

en jaksa tänään sittenkään tulla pelaamaan, rockfutis vaatii veronsa..ilmoitin masselle ja yritän sopia uuden pelipäivän
asap että saatais liiga vihdoin loppuun. tänään ei vain pysty..

Wille

onko tällä viikolla porukkaa menossa pelaamaan munkkaan tai kalaan muina päivinä?
voitais massen kanssa pelata vika peli pois.

Hönkki

Lainaaonko tällä viikolla porukkaa menossa pelaamaan munkkaan tai kalaan muina päivinä?
voitais massen kanssa pelata vika peli pois.

Ottakaa Killeriin yhteyttä ja käykää pelaamassa se peli Janon kertsillä, joka on Hermannissa. Sinä ja Masse asutte molemmat sillä suunnalla. Tottakai Munkkakin käy jos siellä on sopivasti pelikerta. Killeri vaan itse ehdotti tällaista järjestelyä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses