• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

SM-ranking (k) 27.8.2011 Helsingissä

Aloittaja Hönkki, elokuu 11, 2011, 13:23:35

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Kysyn heti kärkeen onko päivämäärä sopiva ? Voidaan minun puolesta hyvin siirtää viikolla tai parilla eteenpäin, mutta jos joku on jo järjestellyt kalenteriaan sen mukaan, että 27.8 on kisat, niin sitten pidetään silloin. Pelipaikka suurella todennäköisyydellä Munkka.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

Hey!

En pistä vastaan jos siirretään viikolla.. Tulen paikalle myös 27. mutta
tuo 3. olis mulle vieläkin passelimpi..

t.Pasi

Wille

Rockfutis-sm tuolloin kotkassa, eli ei pääse. myös purtsi ja puppe ovat mukana etsimässä kotkan ruusua.

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Wille - elokuu 11, 2011, 15:20:05
Rockfutis-sm tuolloin kotkassa, eli ei pääse. myös purtsi ja puppe ovat mukana etsimässä kotkan ruusua.

Eli siirretään kisoja?

t.Pasi

Hönkki

LainaaEli siirretään kisoja?

mitenköhän se seuraava weekend ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

Mulle syyskuun eka vkl ehkä jopa mahdollinen. Elokuu ei natsaa.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Pejoka

Kisat varmaan kannattaa pelata silloin, kun se suurimmalle osalle käy. Tosin itse olen kyllä kirjoittanut kalenteriini kaikki syksyn ilmoitetut pelipäivät.

Meiltä olisi alustavasti tulossa 27.8. 3 pelaamaan. 3.9. ei ketään ja 10.9. ehkä 1 (Miko), jos itse tulee julkisilla tai joku nappaa kyytiin.

Huomasin, että "Yrjö" on Suomessa 27.8. Jos hän haluaisi osallistua turnaukseen, onko se "lain mukaan" mahdollista?

Hönkki

Lainaamutta jos joku on jo järjestellyt kalenteriaan sen mukaan, että 27.8 on kisat, niin sitten pidetään silloin.



LainaaTosin itse olen kyllä kirjoittanut kalenteriini kaikki syksyn ilmoitetut pelipäivät.

Meiltä olisi alustavasti tulossa 27.8. 3 pelaamaan.


Pidetään kisat 27.8. Yrjö saa osallistua.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat


Epis

Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Juho

En mäkään. En olis tosin pystynyt seuraavanakaan viikonloppuna.
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

Rossonero

#11
Mukana. Pelataanko kenties sveitsiläisellä tai ainakin isoilla lohkoilla?

Hönkki

LainaaPelataanko kenties sveitsiläisellä tai ainakin isoilla lohkoilla?

Pelaisin isoilla lohkoilla, mutta katellaan nyt eka kuinka moni on mukana ylipäätään.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Zinga

Mukana. Jättäisin sveitsiläiset Sisu-turnaukseen, mutta en vastusta ehdottomasti. Katsotaan, kunhan pelaajamäärä selviää.

Rossonero

Sveitsiläistä on toki käytetty myös jossakin toisessa pk-seudun turnauksessa. Eri systeemien mielekkyys riippuu myös osallistujista. Ja heidän aikatauluistaan, koska sveitsiläinen vie enemmän aikaa kaikilta, joskin tulee myös enemmän pelejä.