• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Copa América

Aloittaja Rossonero, heinäkuu 19, 2011, 23:35:16

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Copan välierät käynnistyvät nyt yöllä klo 3.45 täkäläistä aikaa pelillä Peru-Uruguay. Tosimiehet tietenkin valvovat pelin alkuun saakka, mutta itse joudun ehkä nukkumaan hetken ennen peliä. Seuraavana yönä sitten Paraguay-Venezuela.

Oma veikkaus on, että urut ja parat menevät finaaliin, joka menee pisteelle ja ratkaisu tulee ehkä kahdeksannessa vetoparissa.

Tuolla juttua puolivälieristä ja välieristä.

http://betting.betfair.com/fi/urheilu/copa-america-yllattava-valieranelikko-unelmoi-suurten-epaonn-190711.html

miku

mie oon jokusen pelin katsellut kisoja ja täytyy sanoa että vauhtia ja toimintaa on riittänyt. tosin jälkilähetyksistä oon menny kun aamukympin tuntumaan niitä lähettelevät. ihme on jos uruguay ei kannua nostele.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

AriFerra

Onhan se aina hienoa, kun Argentiina ja Brassit putoavat.
Onkos se Forlan ollut ns. hyvä ko. kisoissa?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Rossonero

Forlan on sarjakauden tapaan ollut hieman jäässä maalinteon suhteen, kuten koko Uruguay, mutta on hoitanut roolinsa kärjen pallonpitäjänä ja pelin painopisteen siirtäjänä edelleen hyvin.

Porvoon turkkilainen

Kahden edellisen copan (2004, 2007) finaalissa ovat olleet Brasilia ja Argentiina, niin saapa nähdä, että toteutuuko nyt finaali Uruguay-Paraguay, eli mega suurten kovimmat haastajat viime vuosina. Paraguay-Venezuela tulee kyllä olemaan tasainen kamppailu. Voi mennä rankeille, jossa voittajaksi toivon tulevan finaalin kannalta yllättäjä Venezuelaa. Paraguay pelaa viihdearvolta ihan liian Hönkkiä minun makuuni

Hysteerinen rage quittaaja

#5
Seuraavissa MM-kisoissa Paraguay ehdottomasti Hönkille ! Jatkopeleissä ei yhtään maalia varsinaisella peliajalla eikä jatkoajalla, ja silti finaalissa! Paraguayn joukkueen sisäpiiristä kantautuneen tiedon mukaan pukukopissa soi Miles Davis, ja joukkue lupaa tuoda "Chiquitan" kotiin...
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Emil The Screaming Fisher Rat - heinäkuu 22, 2011, 19:28:16
Seuraavissa MM-kisoissa Paraguay ehdottomasti Hönkille ! Jatkopeleissä ei yhtään maalia varsinaisella peliajalla eikä jatkoajalla, ja silti finaalissa! Paraguayn joukkueen sisäpiiristä kantautuneen tiedon mukaan pukukopissa soi Miles Davis, ja joukkue lupaa tuoda "Chiquitan" kotiin...

saa laulaa mukana:
http://www.youtube.com/watch?v=iMTNT_BzkdA&feature=related

Killer

Hönkil... eiku Paraquaylle kyytiä, Uruguay johtaa 2-0 (Suarz 12, Forlan 42).

Killer

Lainaus käyttäjältä: Killer - heinäkuu 24, 2011, 22:49:49
Hönkil... eiku Paraquaylle kyytiä, Uruguay johtaa 2-0 (Suarz 12, Forlan 42).

Finaalin lopputulos 3-0 (viimeisen Forlan 89)
Edellinen Uruguayn Copa mestaruus v -95