• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Fudista Helsingissä

Aloittaja Hönkki, toukokuu 25, 2011, 17:43:37

« edellinen - seuraava »

Juho

Valitettavasti jää kuitenkin huominen väliin :-\ Olis ollut hauska tulla pyörittämään teitä, mutta tuli sen verta hittiä eilisessä futispelissä, ettei huomenna oo asiaa kentälle.
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

Hönkki

Olis kyl hyvä saada vielä joku mukaan. Zinga, Kaitsu ja Kesis ovat sanoneet että "katellaan".

Mennään pelaamaan joka tapauksessa. Jos joku tarvitsee kyytiä, niin soitelkoon. Aloitellaan klo 17 paikkeilla.

edit: ai niin, mulla ei ole FIFA:n eikä edes Subu ry:n hyväksymää palloa. Löytyiskö joltain ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Yritin Masseakin, mutta oli jäänyt auton alle. Subua kuulemma voi vielä pelata, koska vain toinen käsi on poikki.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Pahalta näyttää. Putkiremonttien tuomat lisätyöt eivät tunnu loppuvan. Yritän päästä, mutta epäilen.

Epis

Oon tulossa, mutta pallotilanne myös heikko.. Voin katsella josko jonkinlainen väline löytyy vai onko jollain muulla palloa?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Gråstenin pitäisi tuoda pallo. Pelaamaan voi tulla myöhemminkin kuin klo 17. Varmaan vielä klo 19 jaksetaan neppailla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Muistakaa sit et sukille saa ajaa joo, mut varokaa käsiä ja naamaa, jookosta? Kiitti!
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hysteerinen rage quittaaja

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Epis

Muuten ihan ok, mut ekan 2min jälkeen olin lähes kuollut keuhkojen osalta ja sain myös aivotärähdyksen (oireiden perusteella). Mut hauskaa oli ;D
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Hienot pelit, vaikka mun osalta olikin ontumista vika tunti. Otetaan elo-syyskuussa uusiksi isommalla porukalla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 06, 2011, 08:55:53
Hienot pelit, vaikka mun osalta olikin ontumista vika tunti.

Jazzaamista...
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Killer

Kiitos kundit ! Oli todella hyvät pelit, vaikkakin nihkeesti pelaajia.
Frankku tuli lopulta pelaamaan (ja ratkaisemaan).
Kokkonen ehti kitaransa kanssa 20 minuutiksi juoksemaan kovaa. (Ilmeisesti käveli Stanariin Ruoholahdesta, jos oikein ymmärsin)
Mesu (tanssikengissään) tuli jostain syystä ?!?

Erityismaininta: ilman Hönkkiä edes tätä porukkaa ei olisi saatu koolle.
Hönöykselle myös vuoden taistelija malja(kko, Iittala-väärennös); pelasi ilman lonkkaa, akillesjännettä. Mutta ei jättänyt kesken.
Siitä tulikin mieleeni:
http://www.youtube.com/watch?v=SpjESEykWe8


Puppe

Lainaus käyttäjältä: Killer - elokuu 06, 2011, 22:35:55
Kiitos kundit ! Oli todella hyvät pelit, vaikkakin nihkeesti pelaajia.
Frankku tuli lopulta pelaamaan (ja ratkaisemaan).
Kokkonen ehti kitaransa kanssa 20 minuutiksi juoksemaan kovaa. (Ilmeisesti käveli Stanariin Ruoholahdesta, jos oikein ymmärsin)
Mesu (tanssikengissään) tuli jostain syystä ?!?

Erityismaininta: ilman Hönkkiä edes tätä porukkaa ei olisi saatu koolle.
Hönöykselle myös vuoden taistelija malja(kko, Iittala-väärennös); pelasi ilman lonkkaa, akillesjännettä. Mutta ei jättänyt kesken.
Siitä tulikin mieleeni:
http://www.youtube.com/watch?v=SpjESEykWe8



Uus yritys ja olen mukana. Jään ma reilun 3 viikon lomalle niin vois onnistuukin...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Killer

Lainaus käyttäjältä: Puppe - elokuu 06, 2011, 23:24:28
Uus yritys ja olen mukana. Jään ma reilun 3 viikon lomalle niin vois onnistuukin...

Innolla mukana.
Nyt tarkoitus saada jengiä mukaan ilman mitään soittorumbaa. Hönkki toimi erittäin ansiokkaasti, mutta mulla ei varaa soitella kovin monelle. Otan vastuun porukan kokoamisesta.

Killer

#59
Seuraavat pelit myös Stansvikissä (aka Tahvonlahti, lähellä vanhaa Laajasalon öljysatamaa). Tarkemmat ajo-/bussireittiohjeet minulta.
Pelataan joko viikolla 33 tai 34.
(mulle sopivat päivät noilla viikoilla ti,ke,to).
Klo 17--> ellei toisin sovita.

Sitten vaan nimiä tänne.

T: Jykä (040-9686707)