• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

9.5.2011 Munkka

Aloittaja Hönkki, toukokuu 05, 2011, 11:13:48

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Tulossa Masse, Wille, Jussi ja Hönkki
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

kesämesu

10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Wille

mihin aikaan porukka menossa tonteille?

Porvoon turkkilainen

Onko Jussi tulossa huomenna mihin aikaan? Mulla saattaa töissä mennä sen verran pitkään, että futismatsiin en välttämättä ennätä, joten jonkun pelin voisin silloin pelata 18-19 välillä.

Rossonero

Paikalla sitten, kun porukkaa tulossa. Neljältä viimeistään. Nopeata mielelläni pelaan enemmän.

Hönkki

Zinga, Juho ja Zaccy tod. näk. tulossa
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Jos voi varata niin pelaisin Liverpool-Shefu pelin pois, jolloin Hesu-liiga olis mun osalta ManU -peliä vaille pelattu.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hovimestari

Tulen neljän ja viiden välillä.

Epis

Vasta nyt tajusin, että Suomi - Venäjä alkaa klo 17:15. Voiko matsia seurata pelailun ohella Vesan läppärillä (kuten viimeksi snookeria)?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Masse ja Jussi eivät tule.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Jos Jussi ei tule, niin jätän myös itse väliin. Eipä mulla taida muita vastaan edes olla pelejä.

Hovimestari

Mulla olisi Kokkonen sua vastaan Ressuliigaa x 2, mutta ehtii ne myöhemminkin.

Porvoon turkkilainen

Niin tosiaan. Ressuliigan pelejä vois toki tulla pelaamaan, niin saapahan niitäkin pois alta. Taisipa mulla olla joku ressun peli myös Hönkkiä vastaan.

Siinä klo 19 aikaan voisin tulla. Ikävää, kun Hjk-Kups pelataan näin maanantaina ja jo klo 18.30.