• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Turku

Aloittaja Hönkki, huhtikuu 01, 2011, 14:55:10

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Hienoa, Hönkki!

Vuoden promotyössä kova kisa tämän ja Pasin olemassaolon kanssa.

Jos totta puhutaan, ovat nämä sellaisia asioita, joihin harvalla on mahdollisuutta lähteä, tai joihin harva uhraa vähiä vapaahetkiään. Vastaavaa ei tee Suomessa kukaan muu. Teemaan liittyen voisi sanoa, että se on eräänlaisen ilosanoman levittämistä maailmassa, joka on yhtä vastaanottavainen kuin Rooman valtakunta joskus oli. Siksikin tuli hyvä mieli siitä, että nyt tuolla oli todella innostusta ja työ palkittiin.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 11, 2011, 03:29:05
Ainoat tauot olivat pari pakollista rukoushetkeä (!!!) pelien lomassa. Tämä olikin minulle aivan uusi subuun liittyvä kokemus, mutta ei se mitään. Menee se noinkin.

Ei kai tuo uutta ole sentään. "Kiitos luoja, joka olet antanut minulle kuoppapohjaisen Hanrahanin, ja jatsaavan näpäytyksen..."

Hönkki

LainaaJos totta puhutaan, ovat nämä sellaisia asioita, joihin harvalla on mahdollisuutta lähteä, tai joihin harva uhraa vähiä vapaahetkiään. Vastaavaa ei tee Suomessa kukaan muu. Teemaan liittyen voisi sanoa, että se on eräänlaisen ilosanoman levittämistä maailmassa, joka on yhtä vastaanottavainen kuin Rooman valtakunta joskus oli. Siksikin tuli hyvä mieli siitä, että nyt tuolla oli todella innostusta ja työ palkittiin.

Kiitos, kiitos. Ehkä mä olen subun lähetyssarnaaja. Uskokaa pyhään puolustusnäpäytykseen ...
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 12, 2011, 11:47:07Ehkä mä olen subun lähetyssarnaaja.
Ainakin subbuteon lähetyssaarnaaja-asento ;D
Mut oikeesti "rispektit" jälleen kerran hyvin hoidetusta promotyöstä.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

LainaaMut oikeesti "rispektit" jälleen kerran hyvin hoidetusta promotyöstä.

Kiitos jälleen. Koen asian niin, että jos jossain on selkeästi alkamassa subutoimintaa, niin sinne on "pakko" jonkun kokeneemman mennä edes kerran opastamaan. Muuten uuden ryhmän toiminta voi lähteä aivan väärille urille ja kuolee kohta pois. Esim. Raumalla kannattaisi jonkun käydä. Siellä aloitettiin pahviäijillä, mutta onneksi tajusivat ihan itse vaihtaa parempiin välineisiin. Silti pieni tsekkaus sääntöihin/tekniikkaan/taktiikkaan olisi varmaan paikallaan heidän kanssaan.

Sanotaan Seposta ihan mitä tahansa, niin tämän "lähetyssaarnaaja-osuuden" hän hoiti 80- ja 90-luvuilla erittäin hyvin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses