• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

18.10.2010 Munkkiniemi

Aloittaja Hönkki, lokakuu 15, 2010, 11:39:21

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Saadaanko pelit ? Zaccy olis tulossa.
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Fabio

Voisin tulla... Taas viien nurkilla..

t.Pasi

Zinga

Rossonero

Paikalla. Muiden aikataulujen mukaan tulen. Eli ilmoitelkaa, jos tulette ennen neljää, niin tiedän olla paikalla.

Fabio

Hyvä että Zingakin tulee.. Päästään ehkä pelaamaan Hefi-peli alta pois..

Ja kenties Vesankin kanssa sama juttu.. Sitten onkin jo leijonan osa mun
peleistä pelattu! ..eiku taitaa olla kaikki!!! Ekana maaliin!  ;D

t.Pasi

Zinga

Lainaus käyttäjältä: Fabio - lokakuu 15, 2010, 12:23:37
Sitten onkin jo leijonan osa mun peleistä pelattu! ..eiku taitaa olla kaikki!!! Ekana maaliin!  ;D
Kai sä tiesit, että meilä on kaksinkertainen sarja?  :o

Puppe

Voisinpa alottaa täältä taas...jos vaikka 16 maissa olisin mestoilla. Vahva haju siitä että Hefin eka tappio odottaa... :-X
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Benali

Oisin voinut tulla mutta Den Bosch on telakalla...osa 2/10 saa siis odottaa.

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Zinga - lokakuu 15, 2010, 15:58:11
Sitten onkin jo leijonan osa mun peleistä pelattu! ..eiku taitaa olla kaikki!!! Ekana maaliin!  ;D

Ai niin.. Olihan siitä puhetta joskus.. Mutta oli myös puhetta että "järkeistetään" niin että jaetaan porukka sijoituksen mukaan kahteen leiriin jotka pelaavat tokan kierroksen "tasoisessaan" ryhmässä.. Eli ei pelattaisi tokalla kierroksella yhtä montaa peliä.. Ymmärsinkö oikein? T. Pasi

Zinga

Lainaus käyttäjältä: Fabio - lokakuu 16, 2010, 19:18:30
Lainaus käyttäjältä: Zinga - lokakuu 15, 2010, 15:58:11

Ai niin.. Olihan siitä puhetta joskus.. Mutta oli myös puhetta että "järkeistetään" niin että jaetaan porukka sijoituksen mukaan kahteen leiriin jotka pelaavat tokan kierroksen "tasoisessaan" ryhmässä.. Eli ei pelattaisi tokalla kierroksella yhtä montaa peliä.. Ymmärsinkö oikein? T. Pasi
Oli puhetta, mutta kaksinkertaisella mennään.

zaccy

Joudun kuumeilemaan tämän session ohi eli en ole tulossa

SouthernBoogieCat

En pääse taaskaan maanantain pelisessioon. Minulle sopisi tällä hetkellä torstaina n. klo 17 ja perjantaina samoihin aikoihin. Toivottavasti jollekin/joillekin muille hefiläisille sopisi jompikumpi mainituista ajoista. Pidä kiirettä kalenteri täyttyy nopeasti!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - lokakuu 18, 2010, 10:22:41
En pääse taaskaan maanantain pelisessioon. Minulle sopisi tällä hetkellä torstaina n. klo 17 ja perjantaina samoihin aikoihin. Toivottavasti jollekin/joillekin muille hefiläisille sopisi jompikumpi mainituista ajoista. Pidä kiirettä kalenteri täyttyy nopeasti!

Ilmeisesti muille ei tämä päivä sopinut pelaamiseen kun vastauksia näköjään ei ole tullut. Huomisen osalta kalenteri on täyttynyt joten se ei enää sovi.