• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ivar Wilskmanin hölkkä

Aloittaja Rossonero, elokuu 29, 2008, 23:47:37

« edellinen - seuraava »

Rossonero

17. vuosikerta tästä tapahtumasta juostiin Töysässä.

Olisi mielenkiintoista kuulla millainen kisa on kyseessä ja kuka järjestää. Entä onko jälkikasvu jakamassa palkintoja Kentin herttuaparin tapaan?

Otsikossa mainittu henkilöhän perusti Urheilulehden.

Hönkki

#1
Tälle voidaan tietysti järjestää Kalliossa rinnakkaistapahtuma "Jyrki Wilskmanin pyrähdys".  Päähenkilö itse päättäköön reitin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

#2
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Tälle voidaan tietysti järjestää Kalliossa rinnakkaistapahtuma "Jyrki Wilskmanin pyrähdys".  Päähenkilö itse päättäköön reitin.

Roskapankista Kustaa Vaasaan??
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

#3
Lainaus käyttäjältä: "miku"
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Tälle voidaan tietysti järjestää Kalliossa rinnakkaistapahtuma "Jyrki Wilskmanin pyrähdys".  Päähenkilö itse päättäköön reitin.

Roskapankista Kustaa Vaasaan??

Lynx osallistuu ihan varmana!!!
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Killer

#4
Eiköhän toi skaba pidä jossain vaiheessa järjestää. Ja Espoon kefiirikuningatar = kesämesu tietysti mukaan. :pintsm8:

Purtsi

#5
Lainaus käyttäjältä: "miku"
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Tälle voidaan tietysti järjestää Kalliossa rinnakkaistapahtuma "Jyrki Wilskmanin pyrähdys".  Päähenkilö itse päättäköön reitin.

Roskapankista Kustaa Vaasaan??

Ja tietysti munasillaan.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

kesämesu

#6
HETI MUKANA !  TULEN ALASTI,MUTTA SAANKO KÄYTTÄÄ KENKIÄ,JOS LAINAAN EMÄNNÄN KORKKAREITA!!

T: latokasken säihkysääri
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Puppe

#7
Lainaus käyttäjältä: "kesämesu"HETI MUKANA !  TULEN ALASTI,MUTTA SAANKO KÄYTTÄÄ KENKIÄ,JOS LAINAAN EMÄNNÄN KORKKAREITA!!

T: latokasken säihkysääri

Korkkarit vaatii stay-up sukat  :shock:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Killer

#8
Wilskman - Liesivaara -yökujanjuoksu järjestetään tulevana viikonloppuna Espoon Latokaskessa.
Lisälajeina mm: suorahuuto, kelkkailu, kimppapokeri ja 'naamastus'.

Tällä kertaa tapahtuma on suljettu kutsutilaisuus.
Tällä palstalla seurataan kuitenkin tapahtuman edistymistä.   :pharti: :sille:

Hysteerinen rage quittaaja

#9
..mihin unohtui se mummonkaato? :thumb_up:
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Killer

#10
Kiitos kesis, olet hieno mies. Kiitos kestityksestä.

http://www.youtube.com/watch?v=0munZOvaKs4

Hönkki

#11
Joo kiitti. "Le Macaronbox" oli oikeasti hyvää.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kesämesu

#12
eipä kestä,ilo oli mun puolella ja pääasia ettei tullut..... parrua arseen !!!
ja megaonnellinen helpotusvarttihymiö päälle........
T:latokasken gurmee kokki
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

kesämesu

#13
mun koneen naamastushymiöt ei tartu ruudulle,tohon edelliseen viestiin niitä olisi tarvittu aika monta...asiaa korjataan...mutta "broidi" (killer) olet silti YKKÖNEN edelleenkin listoilla,mutta katsotaan ensi kerran jälkeen rankingia uudestaan....
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )