• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

SM-Ranking Heinolassa 27.1.2008 ?!? - nopea

Aloittaja miku, joulukuu 15, 2007, 10:38:00

« edellinen - seuraava »

miku

Tervehdys

Yhdistyksemme hallitukselta ei tullut vastusteluja kun ehdotin että järjestetään Heinolassa TFC Lynxin "kotikisat". Ajankohdaltaan tuo osuisi tammikuun viimeiseen viikonloppuun eli päivämääränä:

su 27.1.

Pelipaikka selviää ensi viikolla, vaihtoehtoja muutamakin. Nyt heittäisin vielä lisäkysymyksen että olisiko osallistujia jos lauantaina miteltäisiin joukkue SM-kisat? Neljä tiimiähän voisi olla mahdollista jos hommat natsaa.

Pelipöydistä oli jo puhetta toimittavan niin että josko Helsingin suunnalta tulee osallistujia  :sille:
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Zinga

#1
Sunnuntaina messissä!

Joukkueskaba olisi hieno juttu, mutta ainakaan SISU ei pääse paikalle sillä itse olen lauantaina säbäpeleissä ja Juholta jää koko viikonloppu väliin fuksiristeilyn takia.

miku

#2
moi

heti takapakkia eli oiskohan saumaa sittenkin järjestää nuo skabat jo sunnuntaina 20.1.2008.

Vaihtoehtona sitten mahdollisesti 3.2.2008.

Heittäkää mielipiteitä niin laitetaan hommat käyntiin.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Purtsi

#3
Mulle kävis paremmin toi 20.1 mut jos 3.2 saa enemmän kannatusta ni kyl sekin onnistuu.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Juho

#4
No mulla on ainakin tällä hetkellä nuo molemmat vaihtoehtoiset viikonloput(20.1 ja 3.2) vapaana joten molemmat käy. Ja tosiaan se joukkue SM-kisat kuulostaa ainakin ideana hyvälle.
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

Hönkki

#5
käy kumpi vaan
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Zinga

#6
Ihme kyllä molemmat käy.

miku

#7
mä varmistelen huomenna josko saan pelipaikan tuohon 20.1. niin lyödään se kiinni. unohdetaan vielä tänä vuonna joukkue-SM, tuskin kuitenkaan riittävästi pelaajia/joukkueita tarjolla..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

mikma

#8
heps kukkuu!!

voisin itse harkita tuota mikäli vain ehdin saada ees hieman treeniä ja tietty ensin pitää hankkia se joukkue  :shock:

miku

#9
Lainaus käyttäjältä: "mikma"heps kukkuu!!

voisin itse harkita tuota mikäli vain ehdin saada ees hieman treeniä ja tietty ensin pitää hankkia se joukkue  :shock:

Mahtavuutta. Mukaan toki ja varmuudella niitä lainajengejä sekä sääntöjen ja pelaamisen briefaustakin saatavilla!
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

miku

#10
avaan tälle uuden keskustelun kun päivämäärä muuttunut. varmistunut päivä nyt:

20.1.2008 - pelipaikka Heinolan Nuorisotalo Pleissi
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.