• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ehdotukset uusista liigoista

Aloittaja Hönkki, joulukuu 10, 2008, 14:17:59

« edellinen - seuraava »

zaccy

#15
Löytyskö KalaMajan fistaajaliigaan pelaajia -> vanhoja suomipieruja (vastaavia kuin Killer :lol: ).

Olisiko tässä mitään iideaa????

Killer

#16
Lainaus käyttäjältä: "zaccy"Löytyskö KalaMajan fistaajaliigaan pelaajia -> vanhoja suomipieruja (vastaavia kuin Killer :lol: ).

Olisiko tässä mitään iideaa????

Tällaisesta "varjofistaus" -liigasta olisin ainakin itse kiinnostunut. Taisi nimistä olla aiemmin esillä Barca, Masse; nämä nyt ainakin.
Entä Petri ja Hovimestari, löytyykö aikaa/ intoa ?

Jos saadaan porukkaa kokoon, olen itse valmis aloittamaan helmikuun alkupuolella.

Epis

#17
Kyllä mulle aina pelit kelpaa.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#18
Siis Hefi-divari ? Tämä sopisi hyvin Kesämesulle, koska aloitti aikoinaan myös Hesun 2. divarissa kaudella 82-83.
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Killer

#19
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Siis Hefi-divari ? Tämä sopisi hyvin Kesämesulle, koska aloitti aikoinaan myös Hesun 2. divarissa kaudella 82-83.

Eiköhän kesiskin tuu mukaan, kunhan saa ne "sairaan nopeet" siniset.

kesämesu

#20
HETI MUKANA KUN VAAN JENGI SAAPUIS JOSKUS
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

miku

#21
Lainaus käyttäjältä: "kesämesu"HETI MUKANA KUN VAAN JENGI SAAPUIS JOSKUS

eiköhän tuo jouluun mennessä.. :wink:
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

#22
Tästä on aina silloin tällöin puhetta kertsillä: saammeko aikaiseksi Hesun sisäisen nopean liigan ? Ehdotuksia sarjamuodosta ja ajankohdasta ?
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Rossonero

#23
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Tästä on aina silloin tällöin puhetta kertsillä: saammeko aikaiseksi Hesun sisäisen nopean liigan ? Ehdotuksia sarjamuodosta ja ajankohdasta ?

Kaksinkertainen liiga kauden mittaan pelattuna. Siis minun mielestäni paras muoto.