• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Eurooppa Liiga 2014-2015

Aloittaja Hysteerinen rage quittaaja, heinäkuu 23, 2014, 01:25:41

« edellinen - seuraava »

Hysteerinen rage quittaaja

Tämän pelaamisesta on ollut puhetta usean viime kauden ajan. Olisiko aika nyt kypsä?

Mietin valmiiksi joukkueita. Max 2 joukkuetta / manageri.

Sunderland ( Puppe )
Palermo ( Puppe )
Chelsea ( Kesis )
Valencia ( Hönkki )
HSV ( Killer )
Celtic? ( Killer )
Aberdeen ( Hovi )
Juventus ( Kokkis )

Koska Rossolla ja minula on useampikin mahdollinen joukkue, ajattelin olisiko kiinnostusta järjestää alkukarsinta neljällä Rosson ja neljällä minun joukkueellani.
Rossolla ainakin Zenit, Porto, Barcelona ja Spurs, minulla Standard Liege, Shakhtar Donetsk, Red Bull Salzburg ja Olympiakos tai PSV.

Karsinta arvotaan, jossa Rosson joukkeet vastakkain kahdessa ottelussa, joista voittajat lohkovaiheeseen ( voi olla 2.osainenkin , esim Porto-Zenit ja Spurs-Barca ), minulla vastaavasti esim. Standard-Shakhtar ja RedBull Salzburg-Olympiakos/PSV. Näistä pareista voittajat lohkovaiheeseen, joten näin minulla ja Rossolla mukana 2 joukkuetta.

Näin ollen tulisi 4 kolmen joukkeen lohkoa. Voittajat jatkoon. Chämppäristä neljästä lohkosta alkulohkon kolmoset mukaan , ja uusi arvonta, jonka jälkeen 2 neljän lohkoa jne.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

LainaaValencia ( Hönkki )

sopii minulle
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer


Hysteerinen rage quittaaja

Tämä ilmeisesti haudattu. Katsotaan kaudella 2015-2016 uudelleen.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Rossonero

Minusta tämä on sellainen lisämauste, jota voidaan miettiä, kun kausi on edennyt muilta osin. Niinhän on perinteisesti tehty, ja viime vuosina havaittu, että aikaa ei ole ollut. Kerran pelattiin, kun aikaa oli sopivasti.