• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Munkka 2.6 - pelaajia tulossa?

Aloittaja SouthernBoogieCat, toukokuu 30, 2011, 22:42:39

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Onko Munkkaan menossa torstaina 2.6 nopean pelaajia (toki hitaan pelaajienkin kannattaa mennä Munkkaan jos heille löytyy vastustajia)? Silloin on pyhäpäivä ja jos kiinnostuneita löytyy niin voitaisiin aloittaa jo vaikka aamupäivällä ja pelailla vaikka treenipelejä (tai myös toki virallisia jos sellaisiin löytyy pelaajia). Minulle sopisi torstai jo aamupäivällä jos vaan on tulijoita ja Vesalta saa avaimet.

Fabio

Mä olisin voinu tulla päivällä..

Tuliskohan muita? Keba? Vänä? Jykä?

t.Pasi

Rossonero

Todennäköisesti en pääse. Mutta avaimet varmaan järjestyvät jotenkin, jos tulijoita on.

kesämesu

voisin tulla vaikka jo klo 10 jos sopivia vastustajia... Tuuri,puppe,Zinga ?
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Fabio

Voe Pylly!

Keba ja Vänä ei pääse..

Nyt on hilkuilla tuunko mäkään..

t.Pasi

SouthernBoogieCat

Näyttää siltä, että nopean pelaajia ei ole ilmoittautunut (Pasi ilmoittautui mutta ymmärsin että hänenkin tulonsa on epävarmaa) joten jos nopean pelaajia ei ole tulossa niin ei ole minunkaan järkeä tulla koska ei ole vastustajia. Jos vastustajia löytyy niin tulen ilman muuta.

Killer

SouthernBoogieCat

Pasi vahvisti äsken ettei pääse huomenna paikalle joten mullakin sitten jää väliin ellei tämän illan aikana joku/jotkut nopean pelaaja/pelaajat ilmoittaudu.

kesämesu

jos ei niin ei, veijo esso here i come!!
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hovimestari

En ole ole tulossa huomenna, olen Moikipäässä. Sopisiko kesämesu maanantaina Bristol R-Chelsea Munkassa?

SouthernBoogieCat

Eli jätän huomisen suunnitteilla olleen pelisession väliin koska vastustajia ei ole tulossa.