• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Loin whatsappissa ryhmän minulle ja Rossolle. Rosso vain poistui siitä välittömästi. Minulla ei siis ole keskusteluyhteyttä.

Ei ole tarkoitus riidellä, vaan saada asiat sujumaan. Ymmärrän että jos on hirveästi kiireitä, niin silloin ei ehdi pelata, mutta silloin pitäisi myös tiputtaa itsensä pois liigoista. Rossolla on todella paljon pelejä rästissä ja jos hän ei itse poista itseään liigoista, niin sitten jonkun toisen pitää se tehdä. Ei ole takeita, että Rossolla on jatkossakaan yhtään enempää aikaa ja kausi uhkaa venyä aivan mahdottomasti.

Odotellaan nyt kuitenkin 1.2.2024 asti. Olen aika kärsivällinen. Rosson pitäisi silti tulla vähän vastaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

nabel

Tästä puhuin kertsillä, eli 3d-printtavat "pohjat" klassisiin maaleihin:

https://www.printables.com/model/685438-subbuteo-classic-goal-base

Mitä mieltä? Tota mallia on laatikot täynnä kertsillä ja kun vähän tuunaa vielä "takarautoja" jne niin voisi olla ihan toimiva vaihtoehto?

Hönkki

Hyvältä näyttävät pohjat.

"Keittiöpöydän" toinen maali murtui maanantaina, kun irrotin sitä pöydästä. Muovi oli jo hyvin haurasta.
Macconen yrittää vielä korjata.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Liigaa voisi taas viedä eteenpäin. West Ham tulee kertsille 25.1 ja 29.1. Silloin olisi hyvä tilaisuus.

Rosso olisi myös hyvä saada kertsille. CL ja liigacup ovat täysin jumissa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Rosso, laskin että sinulla on tällä kaudella yhteensä vähintään 41 peliä. Todennäköisesti pelejä on noin 50, koska olet suosikki menemään cupeissa jatkoon. Olet pelannut yhden pelin.

Vaikka nyt sitten alkaisit helmikuussa käymään ahkerasti kertsillä, niin ongelmaksi muodostuu sopivien vastustajien saaminen kertsille. Joka kerta kun tulisit kertsille, pitäisi huolehtia siitä, että paikalla on oikeat managerit oikeat jengit mukanaan. Alkuvaiheessa ei ongelmaa, koska sinulla olisi pelejä kaikkia vastaan. Myöhemmin ongelmia tulisi. Kausi uhkaa venyä pitkälle kesän jälkeen, veikkaan lokakuuta.

Olen antanut deadlineksi peliesi aloittamiselle 1.2.2024. Tuosta voidaan ihan vähän lipsua kun sinulla on niitä vaalikiireitä. Peliesi määrästä on kuitenkin pakko jutella täällä foorumilla tai kertsillä. Lisäksi jos et viesteihin vastaan tai tänne foorumillekaan kirjoittele, niin hyvin paha sinulle on pelejä järjestääkkään. Esim. FA cupissa sinulla on vastassa Pekka Lundin Everton. Nykymenolla tuo on mahdoton peli järjestää ja Spurs on vaarassa joutua diskatuksi.

Ilmoittele siis jotain itsestäsi. Tarvitaan tarkkaa tietoa koska olet tulossa kertsille. Muuten tästä ei vaan tule mitään ja pitää alkaa tiputtelemaan jengejäsi eri liigoista ja cupeista.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

L'Majuri

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 22, 2024, 08:15:12Rosso, laskin että sinulla on tällä kaudella yhteensä vähintään 41 peliä. Todennäköisesti pelejä on noin 50, koska olet suosikki menemään cupeissa jatkoon. Olet pelannut yhden pelin.


Ilmoittele siis jotain itsestäsi.

Sitä en pysty ymmärtämään miksei ilmoittaminen onnistu!?

Hönkki

Luotettavien huhujen mukaan Heinolassa fi-turnaus 10.3. Melko varmasti olen menossa. Oliskohan muita lähtijöitä ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 01, 2024, 11:54:28Luotettavien huhujen mukaan Heinolassa fi-turnaus 10.3. Melko varmasti olen menossa. Oliskohan muita lähtijöitä ?

Janne ainakin ois tulossa, Jykällä vissiin myös kalenterissa. Avaan tolle oman otsikon.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

Rosso, deadline on 4.3.2024.
Sinulla on varmasti hyviä syitä miksi et ole kertsillä käynyt, mutta syiden hyvyydellä ei ole nyt merkitystä. Jos olet myöhässä, niin olet myöhässä ja kukaan ei ole koskaan ollut niin myöhässä Hesussa kuin sinä tällä kaudella.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

L'Majuri

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 20, 2024, 16:51:35Milan huhujen mukaan mukana, mutta ei vielä pelejä.

Onko aloittanut jo pre-seasonin?

Hönkki

Luulen että Milanin leirissä aikakäsitys on jotenkin erilainen. Ehkä yhteyksiä Italian postiin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

L'Majuri

Kyllähän Heinola on peliaktiivisuudessaan nykyään Suomen subbuteon "hot bed".
#sormipelipääkaupunki
 e_respect

Hönkki

#4872
Runsaan viikon sisällä pitäisi siis Rossoakin alkaa näkymään kertsillä. Toivon todella että myös näkyy ja että Rosso alkaa hyvin aktiivisesti järjestämään ja pelaamaan pelejään. Ei välttämättä riitä että Rosso itse tulee kertsille, pitää saada ne vastustajatkin tulemaan. Mitä aikaisemmin tämä kausi saadaan loppuun, niin sitä aikaisemmin saadaan seuraava kausi taas käyntiin. Myös Rosso saa.

On kuitenkin ihan pakko kysyä, että tiesitkö Rosso tämän kauden alussa syksystä ja talvesta tulevan sellainen ettet käytännössä ehdi pelata ollenkaan ? Jos tiesit, niin miksi piti ilmoittautua niin monella jengillä ? Jos taas et tiennyt, eli esteet tulivat yllätyksenä, niin sittenhän niitä vastaavia yllätyksiä voi tulla vielä lisää.
Tämä kannattaa ottaa huomioon, kun mietit mitä pelejä aiot vielä tällä kaudella pelata.

Ja vielä: kaudella 2007-2008 Kesiksen Chelsea olisi tullut kesken kauden mukaan Hesuun. Chelsea olisi aloittanut kauden siinä vuodenvaihteen paikkeilla, eikä olisi ollut CL:ssä mukana. Rosso oli kuitenkin sitä vastaan, koska kausi piti aloittaa ajallaan, mikä sinänsä oli ok. Chelsea tuli sitten vasta seuraavalla kaudella mukaan. Pistää kuitenkin miettimään mitäköhän vuoden 2008 Rosso sanoisi nyt vuoden 2024 Rossolle ? 
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

LainaaCharlton - Tottenham 0-0 (0-0) rp. 3-2
Rp: Werner (T)-, Camara (C)+, Höjbjerg (T)+, May (C)-, Richarlison (T)+, Leaburn (C)+, Son (T)-, Hector (C)+, Davies (T)-
Varoitukset: Camara (C) 90+2, rp-kisa Richarlison (T), Vicario (T).


Liigacupin pelissä Spursin Vicario saanut varoituksen rp-kisassa vaikka ei edes laukonut. Onko raporttia tilanteesta ? Vai tulkitsinko väärin ?

Rossolle saatu eilen pelejä. Hyvä  e_up. Jatkakaa vaan tiiviiseen tahtiin, niin saatan jopa vetäytyä eläkkeelle sihteerinhommista (ns. iso porkkana).

Itse olen nyt flunssassa ja en välttämättä kertsikunnossa maanantaina, mutta katsotaan. Joskus auttanut 8 banaania päivässä ja määräähän voi aina nostaa ...

Heinolan turnaukseen mennessä olen kyllä kunnossa.   
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Kysymys konklaaville:

Saako vastustaja suorittaa jatkolaukauksen, jos hallinta vaihtuu viimeisen hyökkäyksen viimeisen näpäytyksen aikana (kuten pallon liikkeelle näpäyttänyt pelaaja saa)?

Esim. puolustuspään näpäytyksessä hallinta vaihtuu ja pallo rullaa vetoalueella tai maalivahti tökkää/torjuu hyökkääjän pelaaman pallon omille vetoaluueella?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!