• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Pidempi otos tosiaan tuossa vaaditaan että johtopäätöksiä eri pelaajien osalta voi tehdä kuten Nabel totesikin. Mutta iso  e_respect tälle kokeilulle ja ei tiedä jos tuosta tulee kiinteä osa HeSun-pelien tilastointia jatkossa.

Hönkki

Tuollaisessa tilastoinnissa pitää olla tukkimiehenkirjanpidon kanssa aika tarkkana, koska näpsyjä tulee melkein koko ajan. Mielellään teen silti lisää vastaavia kokeiluja.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

#4562
Eikös Subupiireissä ollut insinöörejä? Muistelen että ainakin Zinga taisi Otaniemessä opiskella aikoinaan joten jos insinööreillä on aikaa he voisivat koettaa viritellä Subufiguureihin antureita jotka ohjelmoitaisiin tuottamaan tilastoja Hönkin tilastoimilla muuttujilla. Hönkki ja Kaitsu ovat IT-osaajia joten hekin saattavat pystyä anturit ja niiden ohjelmoinnin tuottamaan. Mutta vanhanmallinen tukkimiehen kirjanpito tuossa on ainakin toteuttamiskelpoinen tapa jos anturit eivät onnistu.

nabel

Lentoemoilta tuttu napsatuslaskuri käteen vaan pelaajille.. Tuleehan pidettyä huolta samalla monesko näpsy on yhdellä nappulalla.

Hönkki

Haluan kyllä nähdä kun Nabel pelaa lentoemäntä-tekniikalla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

nabel

Stuerttina keitän kaffet ja annan niskahieronnan.

Hönkki

Sohvalle turvavyöt, jotka pitää olla kiinni pelin aikana.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Olen virallisesti vanhus tai invalidi. Bussissa nuorimies tarjosi minulle istumapaikkaansa. Otin vielä vastaan. Hämmentävää saavuttaa tällainen merkkipaalu.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Tein jälleen tilastoa pallonhallinnasta ja jälleen FA cupin pelistä.

Everton - Preston

1. jakso
hyökkäysnäpyt 57-47
laukaukset 1-3
maalit 0-2

2. jakso
hyökkäysnäpyt 46-62
laukaukset 2-1
maalit 0-0

Yhteensä
hyökkäysnäpyt 103-109
laukaukset 3-4
maalit 0-2

pallonhallintaprosentit 49-51

Tasainen, vauhdikas peli, jossa Preston aavistuksen terävämpi. Evertonilla pari tolppaa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

L'Majuri

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 19, 2023, 20:59:48
Olen virallisesti vanhus tai invalidi. Bussissa nuorimies tarjosi minulle istumapaikkaansa. Otin vielä vastaan. Hämmentävää saavuttaa tällainen merkkipaalu.

Tuota en ole, vielä, "päässyt" kokemaan.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 19, 2023, 20:59:48
Olen virallisesti vanhus tai invalidi. Bussissa nuorimies tarjosi minulle istumapaikkaansa. Otin vielä vastaan. Hämmentävää saavuttaa tällainen merkkipaalu.

Minulla on ollut vastaava silloin kun leikkauksen jälkeen noin 5 vuotta sitten kuljin pidempään kainalosauvoilla ja rollaattorilla. Mutta se liittyi tuohon tapaukseen ja sen jälkeen ei toistaiseksi ole ollut vastaavaa. Kuitenkin minäkin olen nykynuoria sen verran vanhempi että ei tiedä koska joku heistä tarjoaa paikkaa minulle.

Hönkki

Lund tulossa vielä johonkin cuppiin mukaan Evertonilla tällä kaudella. Europa-liiga tai Konferenssiliiga voisi olla sopiva.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

FA cupin 2. kierros arvottu ja löytyy FA cupin otsikosta.

Tuli tällainen peli: ManUtd - Norwich/Nottingham. Elikkä jos häviän Norwichilla, niin ManUtd-Nottingham. Jos taas voitan, niin ManUtd-Norwich
ja perinteisesti Hovi on Norwich. Taitaa mennä johonkin tutkintaan, jos häviän Norwichilla Forestille.  e_:)   ... kaikki kunnia toki Forestille, jos voiton ottavat.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Löytyykö Rosson Bayernista Sabitzer ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero