• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

JSK:n pelipäivät

Aloittaja artsi, syyskuu 27, 2011, 21:09:11

« edellinen - seuraava »

artsi

 Ensimmäinen peli-ilta Tiistaina 11.10 kello 16:00 alkaen Mäkituvan kerhohuoneella pitkäkatu 25:ssä. Paikka sijaitsee Maakunta-arkiston takana(vanhoja puutalorakennuksia) Mäki-matin kaupunginosassa.

miku

saako tuolla näin "ulkopuolisena" tulla vierailemaan jos vaan omaan aikatauluun sopii. näkisin mestan samalla?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

artsi


artsi

JSK pelaa ja treenaa seuraavan kerran sunnuntaina 23.10.11 klo 14:00 alkaen Mäkituvalla pitkäkatu 25:ssä Mäki-Matin kaupunginosassa.

artsi

JSK pelaa ja treenaa sunnuntaina 30.11 klo 14:00 Mäkituvan kertsillä.

miku

Tarkoittanee 30.10. Mie töissä tuolloin mutta jos ennen duunia ehdin niin tulen käymään.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hantta

Kyllä. Sunnuntana 30.10. klo 14.00. Tervetuloa.

artsi

 Tänään pelataan klo 14 alkaen. Itse olen aikaisemmin paikalla virittelemässä kenttää.Terv artsi.

miku

En ehtinyt käymään ja nyt vasta pääsin kotiin asti. Milloin seuraava yritys? Mites jos pidettäisiin treenimielessä pikku turnajaiset?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

artsi

JSK pelaa ja treenaa 6.11 klo 15:30 Mäkituvan kertsillä. Juttelin tänään Hantalle juuri tästä asiasta, että olisi kiva saada äijät tänne vierailulle harjoitusturnauksen merkeissä. Turnaus olisi kuitenkin parempi järkätä jonakin toisena ajankohtana, koska tulen tuolloin suoraan töistä pelaamaan. Olisi kiva tsuumata tätä juttua esim. vapaalle viikonlopulle. Pidetäämpä asiasta yhteyttä.

miku

Mulla seuraava vapaa viikonloppu tulossa helmikuussa..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

artsi

JSK pelaa ja treenaa huomenna 6.11 klo 15:30 Mäkituvan kertsillä.

Hantta


miku

allekirjoittaneella taitaa taittua lynxeilyn puolelle eli ei pysty..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

artsi

JSK pelaa ja treenaa 4.12 kello 16:00 Mäkituvan kertsillä.