• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Vastuuhenkilöt ? ? ?

Aloittaja mikma, syyskuu 28, 2011, 22:05:57

« edellinen - seuraava »

mikma

Lainaus käyttäjältä: SUFC - syyskuu 29, 2011, 12:01:18
Lainaus käyttäjältä: mikma - syyskuu 29, 2011, 11:05:49voin ottaa.

kunhan annatte minun tutustua järjestelmään.  ja kaitsu laittaa mulle oikeudet kohilleen.

Sun tunnukset ja oikeudet näyttäis olevan jo kunnossa, mutta kerro ihmeessä jos jotain ihmeellistä ilmenee.

jep kiitos.

Hönkki

Sen verran autoin että laitoin yhdistyksen sivuille tulokset FI-rankingeista 19.3.2011 ja 24.9.2011.

Puuttuvista KV-kisoista minulla ei ollut exceleitä ja dropbox jäi edelliselle läppärille. Rankinglistoja en lähtenyt päivittämään. Suomen cupitkin pitäis lisätä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Lisäsin vielä viime kevään SM-kisat KV-säännöillä. Eiköhän tehdä niin, että päivitän tilanteen tähän hetkeen asti ja Mikma jatkaa siitä. Iso kiitos Mikmalle siitä, että suostuu ottamaan tehtävän vastaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Joo, erittäin iso kiitos innostuksesta ja mielenkiinnosta asian suhteen.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

mikma

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 29, 2011, 18:31:59
Lisäsin vielä viime kevään SM-kisat KV-säännöillä. Eiköhän tehdä niin, että päivitän tilanteen tähän hetkeen asti ja Mikma jatkaa siitä. Iso kiitos Mikmalle siitä, että suostuu ottamaan tehtävän vastaan.

okke. eipä mitää.

Zinga

Ymmärtääkseni ajantasalla oleva ranking-Excel löytyy nyt Dropboxista. Make oli sinne päivittänyt viimeisimmät kisat. Kattele tuosta Mikma niin selitän toiminnan joskus myöhemmin.

mikma

Hello!!!!

Tuossa olen katsellut ja Hönkinkin kanssa jutellu noista tulosten päivittämisistä.

Nyt kysyisinkin, että mitä/mitkä minun tulee tuolla subu.fi sivuilla päivittää ?? Siellä näyttää olevan jos jonninlaisia tilastoja siellä täällä =)

Ihan vaan että saadaan tilastot ajan  tasalle :)

Nyt vissiin vain SM-ranking piste pääsivu on ajantasalla http://www.subu.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=51&Itemid=57

vai onko sekään....

Epis

Alkaa olemaan oikeahko aika ruveta miettimään näitä..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!