• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Vastuuhenkilöt ? ? ?

Aloittaja mikma, syyskuu 28, 2011, 22:05:57

« edellinen - seuraava »

mikma

Eikö yhdistykselle voisi valita vastuuhenkilöt eri hommiin?? ja jos on, niin voiko niitä julkistaa  tai tarvitseeko??

esim.  ranking tilastot retuperällä.

kuka päivittää ja millä viiveellä päivitys tapahtuu kisojen jälkeen

ja subu.fi:llä ne vasta perässä laahaavatkin.



jos ei saada vastuuhenkilöitä niin ainakin joku saisi tämän homman nyt hoitaa......

Zinga

Vastuuhenkilöt on valittu sääntömääräisessä kevätkokouksessa. En ole juuri rankingtilastoja viime viikkoina katsonut, mutta mikä niissä on retuperällä? Mielestäni Make on esimerkillisesti pitänyt rankinglistaa yllä. Www-sivuissa Kaitsulla on ollut moderaattorirooli. Sisällöntuottajina saavat toimia kaikki kiinnostuneet yhdistyksen toimijat. Kisaraporteissa toive on, että kisaisäntä tekee uutisoinnin halutessaan.

Tiedän kyllä että se yleisin syypää on se joku. Jokulle on aina helppo kasata nakkeja.

Epis

Lainaus käyttäjältä: mikma - syyskuu 28, 2011, 22:05:57
Eikö yhdistykselle voisi valita vastuuhenkilöt eri hommiin?? ja jos on, niin voiko niitä julkistaa  tai tarvitseeko??

esim.  ranking tilastot retuperällä.

kuka päivittää ja millä viiveellä päivitys tapahtuu kisojen jälkeen

ja subu.fi:llä ne vasta perässä laahaavatkin.



jos ei saada vastuuhenkilöitä niin ainakin joku saisi tämän homman nyt hoitaa......
Taitaa ranking-lista päivittyä Maken/Zingan toimesta.
Nettisivut olleet meikäläisen ja osittain Hallituksen vastuulla, mutta kokonaisvastuu mulla. Tarkoitus oli tehdä isompi muutos koko sivustolle, mutta en löytänyt tarpeeksi aikaa irroitettavaksi tuolle. Osan jutuista sain aluilleen ja osaa olisi pitänyt hieman sisäistää, mutta tämän lisäksi nykyinen Joomla -versio tulee tuen osalta tiensä päähän keväällä ja tällöin pitää päivittää uuteen versioon, jossa vanhat jutut eivät suoraan toimi isompien muutosten johdosta. Tästäkin syystä päätin siirtää päivitystä.

Tietysti jos jollain on ideoita ja aikaa sekä intoa infojen ja myyvien esittelyiden kirjoittamiseen, niin apuja otetaan ilomielin vastaan.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Porvoon turkkilainen

Hitaan pelaajana ymmärrän toisen hitaan pelaajan reaktion, että jos on ollut juuri kotikisat, niin varmasti se olisi ihan mukavaa, että päivitetty ranking-tilasto tulisi kohtuuajassa kisojen jälkeen. Toki eihän siitä ole kuin muutama päivä, kun nämä Porvoon kisat olivat, mutta jotenkin muistelen, että tätä edelliset fi-kisat olivat maaliskuussa ja SM-rankingissä meni noin kuukausi ennen kuin se oli tänne päivitetty.

Näin siis puhui mies, joka ei ikinä päivitä minkäänlaisia tilastoja tai listoja, joten voin olla jatkossa vastuumies, jota kannattaa kokouksessa miettiä  ;D


AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Zinga - syyskuu 28, 2011, 22:35:38
En ole juuri rankingtilastoja viime viikkoina katsonut, mutta mikä niissä on retuperällä?

LainaaOnko FI-taulussa jotain häikkää?
Mun pisteet ei ole lisääntyny ollenkaan, Liesivaara Mäntsälän kakkostilasta 70 pojoo niinkuin pitää ja Tapsu kolmostilasta 50. Mulle voitosta 0.

Kyselee epätiatonen epäkelpo epäilijä.

Yllä olevaa kyseltiin syyskuun 23. päivä.
Liittyy 18.7. päivättyyn tilastoon jossa on virhe. Yhä siis virhe on siellä.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - syyskuu 28, 2011, 23:08:51
Lainaus käyttäjältä: Zinga - syyskuu 28, 2011, 22:35:38
En ole juuri rankingtilastoja viime viikkoina katsonut, mutta mikä niissä on retuperällä?

LainaaOnko FI-taulussa jotain häikkää?
Mun pisteet ei ole lisääntyny ollenkaan, Liesivaara Mäntsälän kakkostilasta 70 pojoo niinkuin pitää ja Tapsu kolmostilasta 50. Mulle voitosta 0.

Kyselee epätiatonen epäkelpo epäilijä.

Yllä olevaa kyseltiin syyskuun 23. päivä.
Liittyy 18.7. päivättyyn tilastoon jossa on virhe. Yhä siis virhe on siellä.

En ole asiaa tarkistanut, enkä sitä ehdi tehdä nyt, mutta olisiko kyse siitä, että Tiikkiksen hegemonia Porvoon kisoissa on johtanut siihen, että parin vuoden takainen voitosta saatu 100 pistettä (joka nyt oli puolittunut 50:een) katosi kokonaan samalla kuin edellisen vuoden voiton satanen puolittui 50:een.

Kun siis entisistä voitoista taulukossa olleet 150 pistettä (50+100) muuttuivat viimeisin voitto mukaanlukien muotoon (0+50+100) on summana sama. Liesivaara ei ole ollut noissa kisoissa aina mukana eikä ole tasaisesti saanut samoja pisteitä, jolloin pisteet muuttuvat.

Tämä olisi helppo selitys, koska on hieman vaikea uskoa Maken yht'äkkiä unohtaneen kärkipelaajan pistetitä. Tarkat huomaavat, että kv-osastossa Maken pisteet ovat viimeisen vuoden pari muuttuneet todella harvoin. Syynä rankingin laskutapa ja tasaiset kärkisijoitukset.

Ehkä joku tämän voi tarkistaakin.

Hönkki

LainaaEikö yhdistykselle voisi valita vastuuhenkilöt eri hommiin?? ja jos on, niin voiko niitä julkistaa  tai tarvitseeko??

esim.  ranking tilastot retuperällä.

kuka päivittää ja millä viiveellä päivitys tapahtuu kisojen jälkeen

ja subu.fi:llä ne vasta perässä laahaavatkin.



jos ei saada vastuuhenkilöitä niin ainakin joku saisi tämän homman nyt hoitaa......

Minun olisi varmaan jotain pitänyt tehdä, mutta en ole vaan jaksanut. Uusia vastuuhenkilöitä saa astua esiin. En vastusta ollenkaan.
Rankinglistan lisäksi yhdistyksen sivuille pitäisi lisätä turnaustulokset viimeiseltä puolelta vuodelta.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - syyskuu 28, 2011, 23:55:19
parin vuoden takainen voitosta saatu 100 pistettä (joka nyt oli puolittunut 50:een) katosi kokonaan samalla kuin edellisen vuoden voiton satanen puolittui 50:een.

Tämä olisi helppo selitys

Meinasin laittaa oman viestini loppuun, että saatan olla väärässäkin, koska en pistelaskusta mitään ymmärrä.
No mut hei...jos näin on, olipahan tiikkiskin viäärässä...  ;D Mikä on tarinan opetus?
Marko, ei kandee aina voittaa. Ainakaan PSK:n kisoissa...
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

mikma

sorry, mutta täältä sivusta on helppo huutaa/avautuu :) ottamatta itse vastuuta

Joo Make on hoitanut tehtävänsä hyvin, ei siinä mitään.  Mutta......

Vielä ainakin toukokuussa tätä vuotta Hönkki kyseli, että kuka hoitaa ranking-tilastoinnin. Onneksi sinä Zinga kerroit , että se on Make, vaikkakin heti perään yleistit sen, että kuka vaan... kunhan rankinglistaus on ajantasalla....
Lainaus käyttäjältä: Zinga - toukokuu 23, 2011, 13:25:04
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 23, 2011, 12:54:57
Kuka hoitaa rankingpisteiden laskemisen ?
Make. Periaatteessa kuka vaan hallituslainen voi päivittää rankinglistan, jos vain Dropboxissa oleva rankinglistaus on ajantasainen. Kun Exceliin syöttää tulokset. laskee makro rankinglistat automaattisesti.
toivottavasti nyt ainakin hallituksen sisällä tiedetään vastuut.


mutta se miksi kyselin, oli se, että kun kerran NääsVille jo kyseli rankingin oikeellisuudesta ja yhdet kisat on viety läpi, että joku ottaisi edes kantaa onko asia työn alla.
Ja jos ranking/turnaus-lista olisi nähtävillä voisi kuka tahansa laskea ainakin omat pisteensä ja huomata niiden oikeellisuuden/vääryyden.

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - syyskuu 28, 2011, 23:00:01
Hitaan pelaajana ymmärrän toisen hitaan pelaajan reaktion, että jos on ollut juuri kotikisat, niin varmasti se olisi ihan mukavaa, että päivitetty ranking-tilasto tulisi kohtuuajassa kisojen jälkeen. Toki eihän siitä ole kuin muutama päivä, kun nämä Porvoon kisat olivat, mutta jotenkin muistelen, että tätä edelliset fi-kisat olivat maaliskuussa ja SM-rankingissä meni noin kuukausi ennen kuin se oli tänne päivitetty.

Näin siis puhui mies, joka ei ikinä päivitä minkäänlaisia tilastoja tai listoja, joten voin olla jatkossa vastuumies, jota kannattaa kokouksessa miettiä  ;D

ja joo kyrsii kyllä ;) tahtoo heti nähdä päivitetyn listan

ja toinen joo... tiedän kyllä itsekin, että välillä on vain pirun vaikeeta saada aikaiseksi päivittää... esim. PSK:n sivut.....ja se harmittaa vietävästi. saman ajan mitä tänne purkaa voisi käyttää sivujen/tulosten päivittämiseen.

kiitos ja kuitti

Zinga

Tätä nyt ei varmaan kannattaisi jatkaa, mutta...

Lainaus käyttäjältä: mikma - syyskuu 29, 2011, 07:35:05
Vielä ainakin toukokuussa tätä vuotta Hönkki kyseli, että kuka hoitaa ranking-tilastoinnin. Onneksi sinä Zinga kerroit , että se on Make, vaikkakin heti perään yleistit sen, että kuka vaan... kunhan rankinglistaus on ajantasalla....

toivottavasti nyt ainakin hallituksen sisällä tiedetään vastuut.
kai ymmärrät termin vastuuhenkilö? On eri asia olla vastuussa ja tehdä kaikki asiat. Turnauksella voi olla vastuuhenkilö, mutta se ei tarkoita että hän roudaa yksin kaikki kentät muita varten. Joku voi olla vastuussa rankingin päivittämisestä, mutta se ei poista sitä, etteikö joku muukin voisi asiaa hoitaa.

Lainaus käyttäjältä: mikma - syyskuu 29, 2011, 07:35:05
Ja jos ranking/turnaus-lista olisi nähtävillä voisi kuka tahansa laskea ainakin omat pisteensä ja huomata niiden oikeellisuuden/vääryyden.
hyvähän se olisi jos aina kisojen jälkeen rankinglista yksityiskohtineen päivitettäisiin nettiin. Joku voisi sen tehdä. Ei sinällään paha nakki, sillä ranking-excelissä muistaakseni makro suoraan generoi html-syötteen. Haluatko ottaa tästä vastuun?

Make


mikma

Lainaus käyttäjältä: Zinga - syyskuu 29, 2011, 08:21:56
Lainaus käyttäjältä: mikma - syyskuu 29, 2011, 07:35:05
Ja jos ranking/turnaus-lista olisi nähtävillä voisi kuka tahansa laskea ainakin omat pisteensä ja huomata niiden oikeellisuuden/vääryyden.
hyvähän se olisi jos aina kisojen jälkeen rankinglista yksityiskohtineen päivitettäisiin nettiin. Joku voisi sen tehdä. Ei sinällään paha nakki, sillä ranking-excelissä muistaakseni makro suoraan generoi html-syötteen. Haluatko ottaa tästä vastuun?

voin ottaa.

kunhan annatte minun tutustua järjestelmään.  ja kaitsu laittaa mulle oikeudet kohilleen.

Zinga

Lainaus käyttäjältä: mikma - syyskuu 29, 2011, 11:05:49
Lainaus käyttäjältä: Zinga - syyskuu 29, 2011, 08:21:56
Lainaus käyttäjältä: mikma - syyskuu 29, 2011, 07:35:05
Ja jos ranking/turnaus-lista olisi nähtävillä voisi kuka tahansa laskea ainakin omat pisteensä ja huomata niiden oikeellisuuden/vääryyden.
hyvähän se olisi jos aina kisojen jälkeen rankinglista yksityiskohtineen päivitettäisiin nettiin. Joku voisi sen tehdä. Ei sinällään paha nakki, sillä ranking-excelissä muistaakseni makro suoraan generoi html-syötteen. Haluatko ottaa tästä vastuun?

voin ottaa.

kunhan annatte minun tutustua järjestelmään.  ja kaitsu laittaa mulle oikeudet kohilleen.
Hienoa! Helpointa olisi, jos Make päivittäisi ranking-Exceliä Dropboxissa, jolloin saat sieltä aina ajan tasalla olevat tiedot. Minä voin opastaa Excelin toimintaa, sillä olen makrot koodannut. Laitan sulle oikeudet Dropbox-kansioon. Ilmoita, jos Dropboxin kanssa ongelmia.

mikma

Lainaus käyttäjältä: Zinga - syyskuu 29, 2011, 11:49:20
Lainaus käyttäjältä: mikma - syyskuu 29, 2011, 11:05:49
Lainaus käyttäjältä: Zinga - syyskuu 29, 2011, 08:21:56
Lainaus käyttäjältä: mikma - syyskuu 29, 2011, 07:35:05
Ja jos ranking/turnaus-lista olisi nähtävillä voisi kuka tahansa laskea ainakin omat pisteensä ja huomata niiden oikeellisuuden/vääryyden.
hyvähän se olisi jos aina kisojen jälkeen rankinglista yksityiskohtineen päivitettäisiin nettiin. Joku voisi sen tehdä. Ei sinällään paha nakki, sillä ranking-excelissä muistaakseni makro suoraan generoi html-syötteen. Haluatko ottaa tästä vastuun?

voin ottaa.

kunhan annatte minun tutustua järjestelmään.  ja kaitsu laittaa mulle oikeudet kohilleen.
Hienoa! Helpointa olisi, jos Make päivittäisi ranking-Exceliä Dropboxissa, jolloin saat sieltä aina ajan tasalla olevat tiedot. Minä voin opastaa Excelin toimintaa, sillä olen makrot koodannut. Laitan sulle oikeudet Dropbox-kansioon. Ilmoita, jos Dropboxin kanssa ongelmia.

eli Make hoitaa excel päivityksen "boksissa" , mää "generoin" ja laitan www sivuille? ymmärsinkö oikein??

Epis

Lainaus käyttäjältä: mikma - syyskuu 29, 2011, 11:05:49voin ottaa.

kunhan annatte minun tutustua järjestelmään.  ja kaitsu laittaa mulle oikeudet kohilleen.

Sun tunnukset ja oikeudet näyttäis olevan jo kunnossa, mutta kerro ihmeessä jos jotain ihmeellistä ilmenee.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!