• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Suomen Subbuteoliitto

Aloittaja Epis, elokuu 08, 2006, 02:10:56

« edellinen - seuraava »

TheRedMikke

#45
Kurvi ois mulle helpoin ylivoimaisesti
United, United, United....

Cantona on se suurin edelleen:)

Hönkki

#46
Kalevan haastattelu/näytöspeli huomenna Kurvissa klo 19. Paikalle tulevat Mankisen lisäksi Masse ja Zinga. Tietysti muutkin saavat saapua paikalle. Itse en voi tulla lapsenhoidollisista syistä. Lähetän Mankiselle Massen ja Zingan puhelinnumerot.


No niin, selvisi että kyse on enemmänkin valokuvien otosta kuin haastattelusta. Mankisen haastattelu on tehty jo.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

#47
hyvä että edes kaleva tekee juttua. oon vielä tänään/huomenna yhteyksissä Urheilulehteen, Urheilukanavaan, Veikkaajaan ja STT:oon.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

TheRedMikke

#48
Soittelen Masselle kun olen oven takana tulossa Kurvin tiloihin huomenna joskus noin klo 19.
United, United, United....

Cantona on se suurin edelleen:)

Rossonero

#49
Allekirjoittanut on kirjoitellut satunnaisesti vapaana toimittajana Hesariin, joten voin kysyä mahtuuko heidän sivuilleen juttua. Jos sen vielä itse kirjoittaisi, niin tulisi ainakin asiantunteva ja innostunut.

TheRedMikke

#50
Kuvat otettu ja juttu tehty. Tulee ulos lauantaina Kalevassa Oulussa. Kiitos Masselle ja Zingalle kans kun olitte Kurvin Klubilla mannekiineina.

Kuvauksien jälkeen pelattiin muuten yksi treenipeli nopeilla säännöillä jossa upouusi ManU oli eka kertaa kentällä:

ManU (Mikke) - England (Masse) 4-0

Saha osui kahdesta, Rooney kerran ja Solskjaer kerran.
United, United, United....

Cantona on se suurin edelleen:)

Rossonero

#51
Hesarin Nyt-liitteen kanssa sovin alustavasti, että ennen seuraavaa vastaavaa turnausta (ehkä hitaan SM-kisat tms) tulee juttu lehteen.

Tällä kertaa herättiin liian myöhään Nytin kannalta, ja se lienee kuitenkin sopivin paikka jutulle.

TheRedMikke

#52
Kalevaan tuli oikein mukavasti lajia markkinoiva juttu. Tuon jutun pelipaikalle sunnuntaina SM-kisoihin. Saatiin oikein iso juttu Zingan ja mun pelitapahtumakuvan kera:)

Toivottavasti uusia harrastajia eksyy lajin pariin tätä kautta:)

Kiitos vielä kerran kaikille tähän markkinointitempaukseen osallistuneille.
United, United, United....

Cantona on se suurin edelleen:)