• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

12.4. K-M

Aloittaja Rossonero, huhtikuu 07, 2010, 18:42:26

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Tulossa. Ei ole kuin liigapeli Juhoa vastaan jäljellä, mutta olisi mukava pelata vaikka treenipelejä nopeata ennen SiSu-kisoja.

Zinga

Samat sanat (paitsi noiden liigapelien osalta)

Hönkki

Olen tulossa

vastauksia muilta:
-Masse tulee
-Wille tulee
-Timo tod näk tulee mutta ei 100 % varma
-Zaccy ei tule
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Papadopoulos tulossa. Hän haluaisi harjoitella Suomessa oloaikanaan vakkaristi 2 kertaa viikossa. Jos haluaa kovia pelejä, niin tässä olisi tilaisuus. Papa on sentäs maailman top-80:ssä ja kohtuullisen kovasta maasta. Viime HO:ssa kaksi välieräpaikkaa häviten molemmilla kerroilla Aggelinakselle (1-0 ja 2-0).
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Hyvin suurella todennäköisyydellä tulossa. Mihin aikaan porukka on menossa kerholle?

Hönkki

onko avaimista sovittu ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Pitää selvitellä onko Puu paikalla vai töissä. Jos on töissä eikä Janne ole tulossa, niin ensimmäisen pitänee suhata Espoonlahden kautta.

Voisin tulla n. neljäksi paikalle.

Epis

Näillä näkymin tulossa.. Kun vaan muistaisi pelaamattomat pelit.. :D
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Juho

Olen päivällä exculla ,mutta jos pääsen tulemaan joskus kuuden jälkeen niin onkohan silloin vielä pelaajia paikalla?
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Juho - huhtikuu 12, 2010, 11:23:32
Olen päivällä exculla ,mutta jos pääsen tulemaan joskus kuuden jälkeen niin onkohan silloin vielä pelaajia paikalla?

Eiköhän tuolla useampikin ole. Minä ainakin olen.

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses