• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Helsinki Open 2010

Aloittaja Zinga, huhtikuu 29, 2009, 10:26:23

« edellinen - seuraava »

Hönkki

ja vielä

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 30, 2010, 00:17:08
LainaaOnko Hönkki saanut napolilaisilta kuvia spostissa?

en oo.

Onko sinulla niiden osoitteita? Jos ei ole niin voin pyytää italofoorumin kautta. Helpompi olisi postin kautta. En tiedä kuinka aktiivisia ovat siellä.

Epis

#317
Nyt on kuvat esillä, mutta niitä varten piti asentaa tuollainen galleria-softa. Käykää kurkkaamassa http://gallery.subu.fi

Kaikki kuvat muutettu niin, että ovat kooltaan 1024xjotain. Jos joku haluaa kuvia isompana niin voi tiedustella. Jos kuvista on jotain huomautettavaa tai jotain halutaan pois niin siitäkin vaan viestiä tulemaan. Yritän katsoa josko tuonne saisi jonkun järkevän lataus-systeemin aikaiseksi.. vatinee tosin jokaiselta halukkaalta rekisteröitymistä, ettei ihan kaikki pääse mitä tahansa sinne heittämään. Tämä ihan ymmärrettävää myös tietoturvasyistä...
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

LainaaOnko sinulla niiden osoitteita?

Tottakai. Pyydän kuvia sitten kun saan lähetettyä heille meidän kuviamme.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: SUFC - toukokuu 30, 2010, 13:51:26
Nyt on kuvat esillä, mutta niitä varten piti asentaa tuollainen galleria-softa. Käykää kurkkaamassa http://gallery.subu.fi

Kaikki kuvat muutettu niin, että ovat kooltaan 1024xjotain. Jos joku haluaa kuvia isompana niin voi tiedustella. Jos kuvista on jotain huomautettavaa tai jotain halutaan pois niin siitäkin vaan viestiä tulemaan. Yritän katsoa josko tuonne saisi jonkun järkevän lataus-systeemin aikaiseksi.. vatinee tosin jokaiselta halukkaalta rekisteröitymistä, ettei ihan kaikki pääse mitä tahansa sinne heittämään. Tämä ihan ymmärrettävää myös tietoturvasyistä...

Mahdollisten tulevien sponssausideoiden yms. takia ehkä nuo jalluviinapullokuvat pois. Ne voi pistää vaikka forumille. Eivät anna kansainvälisellekään katselijakunnalle ehkä oikeata kuvaa itse turnauksesta. Jälkipelit olivat erikseen eikä niiden nesteytyksistä sanomista olisikaan.

Jos muut ovat eri mieltä, niin eivät ne minua haittaa.

Epis

Itsekkin hetken mietin ko kuvaa/kuvia, mutta koska katsoin sen olevan vahva osa Lynxin joukkuetta (ja menestystä) niin kuvat julkaisin ja jäin odottamaan mahdollista muiden tuomiota. Otan puis.. Ovathan nuo kuitenkin forumilla nähtävissä.. Sori Lynx :)
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

SouthernBoogieCat

#321
Lainaus käyttäjältä: SUFC - toukokuu 30, 2010, 13:51:26
Nyt on kuvat esillä, mutta niitä varten piti asentaa tuollainen galleria-softa. Käykää kurkkaamassa http://gallery.subu.fi

Kaikki kuvat muutettu niin, että ovat kooltaan 1024xjotain. Jos joku haluaa kuvia isompana niin voi tiedustella. Jos kuvista on jotain huomautettavaa tai jotain halutaan pois niin siitäkin vaan viestiä tulemaan. Yritän katsoa josko tuonne saisi jonkun järkevän lataus-systeemin aikaiseksi.. vatinee tosin jokaiselta halukkaalta rekisteröitymistä, ettei ihan kaikki pääse mitä tahansa sinne heittämään. Tämä ihan ymmärrettävää myös tietoturvasyistä...

Haukansilmäni havaitsivat että näyn kuvassa nro 8. Pyydän poistamaan kyseisen kuvan ja vaihtamaan tilalle jonkin toisen jossa en esiinny.

miku

Lainaus käyttäjältä: SUFC - toukokuu 30, 2010, 20:43:00
Itsekkin hetken mietin ko kuvaa/kuvia, mutta koska katsoin sen olevan vahva osa Lynxin joukkuetta (ja menestystä) niin kuvat julkaisin ja jäin odottamaan mahdollista muiden tuomiota. Otan puis.. Ovathan nuo kuitenkin forumilla nähtävissä.. Sori Lynx :)

ihan oikein toimittu. jälkipelit on oma juttunsa ja silloin voi pullot näkyä "promokuvissakin". sponsorimerkkiä ei aleta peittämään (eli tekstejä) sillä paidathan on oikeasti saatu sponssina!
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Epis

Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: miku - toukokuu 30, 2010, 21:00:20
Lainaus käyttäjältä: SUFC - toukokuu 30, 2010, 20:43:00
Itsekkin hetken mietin ko kuvaa/kuvia, mutta koska katsoin sen olevan vahva osa Lynxin joukkuetta (ja menestystä) niin kuvat julkaisin ja jäin odottamaan mahdollista muiden tuomiota. Otan puis.. Ovathan nuo kuitenkin forumilla nähtävissä.. Sori Lynx :)

ihan oikein toimittu. jälkipelit on oma juttunsa ja silloin voi pullot näkyä "promokuvissakin". sponsorimerkkiä ei aleta peittämään (eli tekstejä) sillä paidathan on oikeasti saatu sponssina!

Joo, paitatekstit ovat tottakai ok.

Tai uskoisin, että ovat. En itse asiassa ole varma onko lainsäädännössä jotain alkoholin mainostusrajoituksia tällaisissa tilaisuuksissa, joissa on alaikäisiä. Kysehän ei ole kadulla kävelemisestä. Tuli vain mieleen.

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - toukokuu 30, 2010, 20:45:29
Haukansilmäni havaitsivat että näyn kuvassa nro 8. Pyydän poistamaan kyseisen kuvan ja vaihtamaan tilalle jonkin toisen jossa en esiinny.

Ihan ok, että toivetta noudatettiin, mutta tuo kuva oli juuri tyypillinen yleisnäkymä, jollaista ei väkisin voida poistaa, eikä todellakaan olisi pakko. Jos on kisoissa, joista otetaan koko salin alueelta kuva, on siinä väkisinkin aina mukana. Noista on myös vaikea tunnistaa, jos ei tiedä.

Jatkossa vain tiedoksi, että jos on jokaisella kierroksella peli tai tuomarointi, on väkisinkin mukana jossakin kuvassa, eikä sellaista voida poistaa. Nyt vastaavia oli muitakin.

Epis

Noita yleiskuvia oli onnekksi enemmän, niin niitä jäi vielä jäljelle vaikka kaksi kopsahtikin BJ-filtteriin. Ehkä pieni pohdinta, miten nämä hoidettaisiin jatkossa.Ehkä yksi kenttä muista hieman erilleen ja BJ sinne pelaamaan ja tuomaroimaan koko turnauskestonsa ajaksi?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Lasse

#326
Lainaus käyttäjältä: SUFC - toukokuu 30, 2010, 23:10:25
Noita yleiskuvia oli onnekksi enemmän, niin niitä jäi vielä jäljelle vaikka kaksi kopsahtikin BJ-filtteriin. Ehkä pieni pohdinta, miten nämä hoidettaisiin jatkossa.Ehkä yksi kenttä muista hieman erilleen ja BJ sinne pelaamaan ja tuomaroimaan koko turnauskestonsa ajaksi?

Joo ja justiinsa. Tuo kuva 8 oli tietenkin ainoa jossa minä näyin. Tai no näkyy mun paita ja shortsit kuvassa nro 13. Eiköhän se riitä muistoksi. Nappaan talteen. Noissa muissa yleisnäkymäkuvissa ei minua näykään, koska aika moni niistä oli vissiin niitä kuvia joita otin Ilen kameralla hänen pyynnöstään.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Lasse - toukokuu 31, 2010, 07:18:49
Lainaus käyttäjältä: SUFC - toukokuu 30, 2010, 23:10:25
Noita yleiskuvia oli onnekksi enemmän, niin niitä jäi vielä jäljelle vaikka kaksi kopsahtikin BJ-filtteriin. Ehkä pieni pohdinta, miten nämä hoidettaisiin jatkossa.Ehkä yksi kenttä muista hieman erilleen ja BJ sinne pelaamaan ja tuomaroimaan koko turnauskestonsa ajaksi?

Joo ja justiinsa. Tuo kuva 8 oli tietenkin ainoa jossa minä näyin. Tai no näkyy mun paita ja shortsit kuvassa nro 13. Eiköhän se riitä muistoksi. Nappaan talteen. Noissa muissa yleisnäkymäkuvissa ei minua näykään, koska aika moni niistä oli vissiin niitä kuvia joita otin Ilen kameralla hänen pyynnöstään.
No just.. >:( Multa saat ton originaalin kuvan jos haluat, etkä ole sitä muualta saanut.
Muutenkin piti BJ:lta kysyä, että mikä oli peruste ettei kuviasi saa julkaista? Toivoisin tähän selventävää vastausta, kiitos.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Fabio

#328
Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - toukokuu 30, 2010, 20:45:29
Haukansilmäni havaitsivat että näyn kuvassa nro 8. Pyydän poistamaan kyseisen kuvan ja vaihtamaan tilalle jonkin toisen jossa en esiinny.



Musta tää Jaken kuvajuttu on menny "vähän yli".. Mä ymmärrän että joku ei halua itsestään kuvia nettiin joissa "näyttää hölmöltä" tai örveltää humalassa tai tanssii ilman paitaa tai kulkee Thaimaassa 12v pikkupoika kainalossa .. Mutta mitä haittaa on esiintyä kuvassa joka on otettu jostain julkisesta peliturnauksessa? Musta tää on siinä rajoilla että tässä tehdään kiusaa muille paikalla olijoille, vaikka en usko että Jake tekisi sellaista tahallaan.. (ymmärrän tietysti selkeät "yksilökuvat" ja niiden poistotoiveet..)

Pakko myöntää että en oikeesti tajua tämän jutun juurta! Ehkä Jakella on joku syy, jota voi olla vaikea selittää.. Mutta kannattaisi yrittää ottaa rennommin, ei elämä ole niin vakavaa, enkä usko että netissä olevissa kuvissa näkyminen voisi johtaa mihinkään ongelmiin.. Vai?!? ..jos voi johtaa, olen kyllä itse aika kusessa!  ;D  (Täytyy vaan toivoa ettei ikinä päädy presidentiksi!!)

T:Pasi

AriFerra

Komppaan Pasia.
Ja eikö tämä käyty jo läpi muutenkin? Yleiskuvat vaan jakoon ilman sensuuria.
Pärstäkuvat ovat asia erikseen.

Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön...
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!