• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Helsinki Open 2010

Aloittaja Zinga, huhtikuu 29, 2009, 10:26:23

« edellinen - seuraava »

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Lasse - toukokuu 25, 2010, 04:55:04
Lainaus käyttäjältä: SUFC - toukokuu 24, 2010, 20:15:20
Plate-miehenä peräänkuulutan plate-tuloksia!!


Minä taisin hävitä lauantaina Kaitsulle 4-0 ja pääsin testaamaan taitoni Jumbojen Jumbot -taistossa, Pasia(Fabiota) vastaan. Päätin turnauksen Pasin kannalta erittäin ikävästi voittamalla hänet 5-4(vai oliko 4-3? ei voi muistaa enää). Oli kyllä mukava pelata, kun maaleja ja virheitä ropisi tasaiseen tahtiin kummassakin päässä pöytää, joten peli oli tasaista ja jännittävää. Pitää kyllä ottaa uusiksi joskus! :)

4-3 otin Lasselta pataan! Mutta TOSI hauska peli oli! Thanks!

Pasi

Hönkki

Joko Rossonero tai Hovimestari on käynyt Italian foorumilla vakoilemassa turnauksen jälkitunnelmia ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 25, 2010, 13:45:30
Joko Rossonero tai Hovimestari on käynyt Italian foorumilla vakoilemassa turnauksen jälkitunnelmia ?

Ei ollut eilen illalla kommentteja. Katsotaan tänään, kun laitan jotain juttua sinne.

Hönkki

Löytyykö valokuvia ? Ulkomaalaiset kyselee. Voi lähettää minulle kari.hakkarainen(at)tieto.com
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 27, 2010, 09:57:42
Löytyykö valokuvia ? Ulkomaalaiset kyselee. Voi lähettää minulle kari.hakkarainen(at)tieto.com

Heikosti löytyy. Kannattaa samalla pyytää ulkomaalaisilta heidän kuvansa.

Kuvaus on yksi meidän huonoista puolista. Onneksi joku peli otettiin videolle. Sen voisi laittaa nettiin, jos Papa suostuu.

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 27, 2010, 09:57:42
Löytyykö valokuvia ? Ulkomaalaiset kyselee. Voi lähettää minulle kari.hakkarainen(at)tieto.com

Kysyppä Tiikkajalta.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

miku

Purtsilla muutama kuva puhelimen ok-tasoisella kameralla otettuna. Tsekkaa Purtsi onko ne käyttökelpoisia.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

SouthernBoogieCat

Kuvia joissa minä olen mukana ei saa laittaa julkisesti esille esim. foorumille, Facebookiin tai muualle internetiin tai muuten julkisesti. Kuvat saa olla kuvaajan ja/tai foorumilaisen yksityisessä arkistossa mutta eivät julkisesti. Olen valinnut tällaisen linjan ja toivon sitä kunnioitettavan.

AriFerra

Mitäköhän jos esmes. Messi valitsisi linjan, että hänestä ei saa julkaista kuvia?
Jälleen kärjistetty, mutta eikö HKI OPEN ollut julkinen avoin tilaisuus?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - toukokuu 27, 2010, 16:00:49
Mitäköhän jos esmes. Messi valitsisi linjan, että hänestä ei saa julkaista kuvia?
Jälleen kärjistetty, mutta eikö HKI OPEN ollut julkinen avoin tilaisuus?

Messi on julkisuuden henkilö ja minä en ole. Siinä on iso ero.

Vastaava esimerkki: Muusikoiden.net järjestää joka vuosi miitingin jonka yhteydessä otetaan kuvia ja miittiin osallistuneilta kysytään antaako luvan kuvien missä itse esiintyy julkaisuun. Tässä on sama juttu mielestäni.

Lasse

#280
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - toukokuu 27, 2010, 16:00:49
Mitäköhän jos esmes. Messi valitsisi linjan, että hänestä ei saa julkaista kuvia?
Jälleen kärjistetty, mutta eikö HKI OPEN ollut julkinen avoin tilaisuus?

Nojuu, olihan se julkinen ja avoin tilaisuus, mutta voihan sitä tietenkin toisen pyyntöä kunnioittaa jos se vain onnistuu :)

ps. noloa, että en oikeasti tiedä miltä BarsaJake näyttää.. lyhyt muisti. Ei jää aina nimet mieleen. Naamat kyllä. :/

SouthernBoogieCat

Tuomitsin pelisi Jereä vastaan. Eiköhän tuo tieto auta sinua muistamaan. ;D

Lasse

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - toukokuu 27, 2010, 16:14:04
Tuomitsin pelisi Jereä vastaan. Eiköhän tuo tieto auta sinua muistamaan. ;D

Olen aktiivisesti pyrkinyt unohtamaan koko ottelun. Myös tuomarin.. (vitsi vitsi)

AriFerra

Onneksi Jake ei näy tässä kuvassa. Joutuisi valokuvaajan pää pölkylle, eli Lassen...
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Epis

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - toukokuu 27, 2010, 15:42:41
Kuvia joissa minä olen mukana ei saa laittaa julkisesti esille esim. foorumille, Facebookiin tai muualle internetiin tai muuten julkisesti. Kuvat saa olla kuvaajan ja/tai foorumilaisen yksityisessä arkistossa mutta eivät julkisesti. Olen valinnut tällaisen linjan ja toivon sitä kunnioitettavan.
Pitänee siis poistaa kuvasi muka nimissäsi luodusta "JakeTheSnake" -tilistä alastonsuomi.comista ::) :-[
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!