• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Helsinki Open 2010

Aloittaja Zinga, huhtikuu 29, 2009, 10:26:23

« edellinen - seuraava »

Zinga

Tulipahan taas arvottua lohkot. Sorry kaikille!

http://ho2010.subu.fi/HO2010_GP.htm
http://ho2010.subu.fi/HO2010_IO.htm

;D

Ilmoittakaa jos virheitä. Tein aika nopsaan...

Hönkki

Elikkä U15 sarjaan yksi pelaaja lisää: Eemil Kurhela Mäntsälästä.

Talkoiden tuloksena näytti syntyvän hyvännäköisiä levyjä ja muutenkin kamaa roudattu paikalle. Viimeisimmän tiedon mukaan pelaamme isossa voikkasalissa. Katkarapukatsomo ja kaikki.

... ihan mielenkiintoisia lohkoja
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Lasse

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 20, 2010, 01:24:32
Elikkä U15 sarjaan yksi pelaaja lisää: Eemil Kurhela Mäntsälästä.

Talkoiden tuloksena näytti syntyvän hyvännäköisiä levyjä ja muutenkin kamaa roudattu paikalle. Viimeisimmän tiedon mukaan pelaamme isossa voikkasalissa. Katkarapukatsomo ja kaikki.

... ihan mielenkiintoisia lohkoja

Jotta Eemilkin kehtaisi kulkea kisoissa pää pystyssä on syytä korjata, että hän on Hyvinkäältä :)

Lasse

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 19, 2010, 09:52:36
On muuten muutama uhkakuva:
- tulivuori
- bussilakko, onneksi vain to ja pe, mutta saattaa kuitenkin haitata. Esim. Hodds ja Giaux varmaan haluaisivat tulla testailemaan jo pe illalla. Haittaa myös Yrjön matkustamista.

Bussilakko peruttu! -Hyvä niin. Tulivuoren kanssa neuvottelut yhä kesken - toivotaan parasta.

Itse pääsen pe aamuna klo 0600 töistä ja katson ihan sen mukaan ehdinkö asioiden hoitamisen lomassa yhtään nukkua päivän aikana, eli uskallanko lähteä väsyneenä ajamaan talkoisiin :/ (mulla sitten löytyy näitä tekosyitä aina joka lähtöön, mutta oikeasti - mielelläni tulen jos mahdollistuu)

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 20, 2010, 01:24:32
Elikkä U15 sarjaan yksi pelaaja lisää

Ihan vaan vastaisuuden varalta kysyn:
Oliko niin, että jälkikäteen pystyy ilmoittautumaan?
Entä jos etukäteen ilmoittautumisen "peruu", tuleeko siitä oikeasti yhdistykselle ongelmia?
(jos tulee, siitä mielestäni kantsisi täällä etukäteen kertoa. Olen kuullut tämän vain ns. subu-huhuna)
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Rossonero

Joo, kiitos vain, Hönkki, sunnuntain lohkoista! Lauantai meni vielä jotenkin, kun sai itse arpoa... Erittäin mukava juttu veteraanikisoissa on se, että erittäin paljon vaivaa näkevä Generalissimo Hönäys saa viikonloppuna ainakin 7 peliä ulkomaan ihmeitä vastaan. Kolikon kääntöpuolella jälleen Miku, joka on kovissa suomalaislohkoissa (sunnuntaina sentään yksi italo). Lauantain SiSu-lohko ja Lynx-lohko juuri niitä, joiden takia näitä kansainvälisiä kisoja pelataan!

Neljä kenttää tehtiin, ja ihan hyviä tuli. Juhon kanssa tuli 8 tunnin työpäivä (Juhon heitin kotiin hieman ennen 01.00), ja Wille oli ennen töihin lähtöä puolet mukana. Zingakin käväisi, ja juuri sinä aikana tehtiin virheitä, joiden korjaaminen vei aikaa. Oma mokani oli se, että koska 16mm levyä ei ollut otin vain 3 levyä kalliimpaa 19mm:stä. Lisäksi tehtiin 16mm pöytä aiemmin ostamistani. Tämä kuitenkin sotki aika paljon, koska mitat olivat erilaiset, ja tuo yksi pöytä veikin tupla-ajan muihin nähden virheiden takia. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, mutta meni se näinkin.

Lainaus käyttäjältä: Lasse - toukokuu 20, 2010, 08:20:55
Itse pääsen pe aamuna klo 0600 töistä ja katson ihan sen mukaan ehdinkö asioiden hoitamisen lomassa yhtään nukkua päivän aikana, eli uskallanko lähteä väsyneenä ajamaan talkoisiin :/ (mulla sitten löytyy näitä tekosyitä aina joka lähtöön, mutta oikeasti - mielelläni tulen jos mahdollistuu)

Perjantaina on ihan mukavasti porukkaa tulossa, joten ei kannata noin kaukaa lähteä, jos ei erityisesti halua. Enemmän tuo kutsu talkoisiin oli lähialueiden pelaajille, joilla matkat ovat lyhyemmät. Saa toki tulla, ja mukava on kuulla, että mieli tekisi.

Rossonero

Ai niin, oliko se 5-0 -sääntö voimassa, vai haudattiinko se?

Fabio

#217
Jes! Mun lohko aloittelijallekin ihan läpihuuto!!!

Varokaa Papadopoulos ja Vulpes!!!  ;D

Nyt vain jännittää kumpi ottaa multa enemmän pataan! :D

(Thanks! Kerrankin kävi arpaonni!)

ps. Äänestän 5-0 -säännön puolesta! (Ettei tule itku!)

T:Pasi

Zinga

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - toukokuu 20, 2010, 08:51:24
Oliko niin, että jälkikäteen pystyy ilmoittautumaan?
Entä jos etukäteen ilmoittautumisen "peruu", tuleeko siitä oikeasti yhdistykselle ongelmia?
(jos tulee, siitä mielestäni kantsisi täällä etukäteen kertoa. Olen kuullut tämän vain ns. subu-huhuna)
Jälki-ilmoittautumisen eivät onnistu jos arvonnat on jo suoritettu.

Ilmoittautumisen peruminen onnistuu pätevästä syystä, joita ovat tuhkapilven peruuttama lento, äkillinen sairaustapaus yms. Ei esimerkiksi aamuväsymys, jaksamattomuus, laiskuus, kotihallituksen päätös yms.

Zinga

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - toukokuu 20, 2010, 09:04:14Zingakin käväisi, ja juuri sinä aikana tehtiin virheitä, joiden korjaaminen vei aikaa.
Minä en siis tehnyt virheitä vaan tuona aikana tehtiin virheitä...  ;D

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Zinga - toukokuu 20, 2010, 09:39:21
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - toukokuu 20, 2010, 08:51:24
Oliko niin, että jälkikäteen pystyy ilmoittautumaan?
Entä jos etukäteen ilmoittautumisen "peruu", tuleeko siitä oikeasti yhdistykselle ongelmia?
(jos tulee, siitä mielestäni kantsisi täällä etukäteen kertoa. Olen kuullut tämän vain ns. subu-huhuna)
Jälki-ilmoittautumisen eivät onnistu jos arvonnat on jo suoritettu.

Ilmoittautumisen peruminen onnistuu pätevästä syystä, joita ovat tuhkapilven peruuttama lento, äkillinen sairaustapaus yms. Ei esimerkiksi aamuväsymys, jaksamattomuus, laiskuus, kotihallituksen päätös yms.

8) ei todellakaan syy
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Fabio

Heips! Elikkäs miten menee aikataulut esim. La?

Monelta ekat pelit? Monelta alkusarjan pelit ohi? Pelataanko heti sen jälkeen myös "jämäsarja"?

t.Pasi

Zinga

Lainaus käyttäjältä: Fabio - toukokuu 20, 2010, 10:07:18
Heips! Elikkäs miten menee aikataulut esim. La?
Lauantaina aloitetaan klo 9.30, tosin vegaanit aloittanevat jo aiemmin. Sunnuntaina aloitetaan klo 9.00. Tuo on siis pelien alkuaika. Paikalla on oltava jo vähintään puoli tuntia ennen.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Zinga - toukokuu 20, 2010, 09:41:26
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - toukokuu 20, 2010, 09:04:14Zingakin käväisi, ja juuri sinä aikana tehtiin virheitä, joiden korjaaminen vei aikaa.
Minä en siis tehnyt virheitä vaan tuona aikana tehtiin virheitä...  ;D

Jokainen saa tulkita omalla tavallaan. En ehkä vain halunnut suoraan sanoa...

Todellisuudessa sillä ei ole merkitystä kuka teki virheitä. Niitä vain sattui oikeastaan vain silloin, kun paikalla oli kuin pääpuuhaajaat, jolloin keskittyminen heikentyi.

Hovimestari

Mielenkiintoisia lohkoja lauantaina, hyvää turnausta kaikille. Meneeköhän tuo IO-linkki ihan oikeaan paikkaan? Nuo taitavat olla veteraaneja.