• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Helsinki Open 2010

Aloittaja Zinga, huhtikuu 29, 2009, 10:26:23

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Johtuen ulkomaalaisten toiveista pelaamme myös sunnuntaina vetskut. Osallistujat:
- Titi Giaux (BEL)
- Hönkki (Suomi)
- Fred Vulpes (GER)
- Alessandro Arca (ITA)

Lisäksi Zaccy (Suomi) jos se katsotaan lohkojen kannalta sopivaksi. Aikataulullisesti on mahdotonta, että kyseiset pelaajat ovat kahdessa eri kategoriassa. Täten kyseiset pelaajat eivät pelaa openissa sunnuntaina (paitsi mahdollisesti siis Zaccy). Tämä oli vetskujen valinta. Vetskurankingpinnat ovat arvossaan MM-kisoja ajatellen.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Perjantain aikataulusta pitäisi sopia. Mihin aikaan porukka pääsee laittamaan kenttiä kasaan? Minulle sopisi parhaiten vasta n. klo 19.30 alkaen, mutta jos kaikille muille aiemmin, niin järjestetään. Mm. Papadopoulos tulee auttamaan. Tuossa on aika paljon hommaa (muutakin kuin pöydät), joten kaikki apu on tervetullutta ja sitä pääkaupunkilaisilta jopa odotetaan...

Jalkojen ja kenttien väliin tarvitaan jotain (teippiä?), joka pitää kentät paikallaan.

Tuo vapaa pääsy julisteessa on hieman hankala tilojen kannalta, joten kaikki kulkeminen pitää rajata perjantaina, jotta muualle koulun tiloihin ei pääse kuljeskelemaan. Emme maksa vahtimestarin palkkaa, joten kaikki vastuu on meillä.

Voimme käyttää kumpaa salia tahansa. Päätetään sitten perjantaina.

Rossonero

Pelataanko joku "plate"? Minusta 2-3 peliä päivässä on liian vähän tuolla hinnalla, joten joku jatkoturnaus pitäisi pelata myös alemmalla tasolla.

Zinga

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - toukokuu 13, 2010, 22:54:04
Pelataanko joku "plate"? Minusta 2-3 peliä päivässä on liian vähän tuolla hinnalla, joten joku jatkoturnaus pitäisi pelata myös alemmalla tasolla.
Ehdottomasti pelataan plate mahdollisuuksien mukaan. Luulisin onnistuvan hyvin, sillä vetskujen ja junnujen takia joudumme pelaamaan aika paljon kieroksia joka tapauksessa. Kyllä kaikille pitää saada 4-5 peliä.

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Löytyykö ketään hakemaan Titi Giauxia lentokentältä pe 21.5 klo 15 ?  Hotellin nimi on Hotel Glo, Kluuvikatu 4
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Lasse

Pitkästä aikaa pääsin pelailemaan PSK:n porukan kanssa ja niinkin mukavaa oli, että nyt kutkuttaisi osallistua Openiin. Hirvittää vain tuo tuomarointi... oikeesti mä olen niin puusilmä että ulkomaan vieraat nauraa koko Helsinki Openin pihalle kun näkevät millasia tuomareita tän tason kisoihin otetaan :/

Zinga

Lainaus käyttäjältä: Lasse - toukokuu 16, 2010, 23:55:25
Pitkästä aikaa pääsin pelailemaan PSK:n porukan kanssa ja niinkin mukavaa oli, että nyt kutkuttaisi osallistua Openiin. Hirvittää vain tuo tuomarointi... oikeesti mä olen niin puusilmä että ulkomaan vieraat nauraa koko Helsinki Openin pihalle kun näkevät millasia tuomareita tän tason kisoihin otetaan :/
Missään tapauksessa ei kannata missata kisoja tuomarointipelkojen takia! Aloitteljoille laitetaan helpoimmat pelit tuomaroitavaksi ja loppujen lopuksi tuomarointi opettaa todella paljon myös pelaajana. Kannattaa muistaa, että kaikki ovat joskus olleet aloittelijoita. Kaikilla on joskus se eka kisa.

AriFerra

"Viimeinen niitti" loksahti paikoilleen kun uusi duuniviikko alkoi.
Lauantai vuoro (joka 3. lauantai) olisi nyt 22.5. Sain sovittua niin, että teen tuon vuoron sunnuntaina.
Eli sunnuntaina olen duunissa, emme (minä ja Jere) osallistu kisaan sunnuntaina.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

miku

Lainaus käyttäjältä: Lasse - toukokuu 16, 2010, 23:55:25
Pitkästä aikaa pääsin pelailemaan PSK:n porukan kanssa ja niinkin mukavaa oli, että nyt kutkuttaisi osallistua Openiin. Hirvittää vain tuo tuomarointi... oikeesti mä olen niin puusilmä että ulkomaan vieraat nauraa koko Helsinki Openin pihalle kun näkevät millasia tuomareita tän tason kisoihin otetaan :/

juu ei tuomarointia kannata jännittää suotta. ite muistan kuinka tuota myös jännitti kun ekaa kertaa kävi ulkomailla kisoissa ja ennen ekaa omaa peliä jouduin heti tuomariksi. hyvin se kuitenkin sujui eikä tosiaan mihinkään ratkaisupeleihin missään tapauksessa joudukaan ensikertalaisena viheltämään ;-)
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Rossonero

#175
Ei tarvitse jännittää tuomarointia liikaa. Kuten sanottua, noviisit laitetaan helppoihin peleihin, joissa pelaajat itse käytännössä tuomaroivat. Infotaan myös, että osa on noviiseja, niin pelaajatkin ymmärtävät paremmin.

Tuomaroinnit pitää muuten laittaa niin, että ei ole saman maan pelaajia tuomareina. Paitsi, jos on suomalaisten keskinäinen peli.

Päätuomari pitää valita. Ehdotan Zingaa, jos suomalainen kelpaa. Ja uusin versio sääntökirjasta mukaan vaikka koneelle.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 14, 2010, 10:26:17
Mikä on pukkitilanne ?

Kala-Maijassa 3 paria. Minulla yhdet. Yhteensä 4 (pitkä matikka).

Hönkki

LainaaKala-Maijassa 3 paria. Minulla yhdet. Yhteensä 4 (pitkä matikka).

Elikkä tuokaa ne kaikki pukit mukananne mitä on lainassa ympäri Suomea.


Suurin osa palkinnoista hommattu.

Videotykki tarvitaan edelleen. Olen yrittänyt saada työpaikaltani, mutta ei onnistu "siviilikäyttöön". Voin myös vuokrata, mutta tulee kalliiksi yhdistykselle.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Zinga

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 17, 2010, 12:27:26
LainaaKala-Maijassa 3 paria. Minulla yhdet. Yhteensä 4 (pitkä matikka).
Elikkä tuokaa ne kaikki pukit mukananne mitä on lainassa ympäri Suomea.
Sisulla on kolmet.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 17, 2010, 12:27:26
Videotykki tarvitaan edelleen. Olen yrittänyt saada työpaikaltani, mutta ei onnistu "siviilikäyttöön". Voin myös vuokrata, mutta tulee kalliiksi yhdistykselle.
Olisi hyvä saada jostain lainaksi. Eikö koululla ole?

Epis

Lainaus käyttäjältä: Zinga - toukokuu 17, 2010, 13:26:45
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 17, 2010, 12:27:26
Videotykki tarvitaan edelleen. Olen yrittänyt saada työpaikaltani, mutta ei onnistu "siviilikäyttöön". Voin myös vuokrata, mutta tulee kalliiksi yhdistykselle.
Olisi hyvä saada jostain lainaksi. Eikö koululla ole?
joku hakee gigantista jos ei muuten onnistu. 30pv täys palautusoikeus eikä kysele mitään. Iso taulutelkkari toinen vaihtoehto jos tykkejä ei löydy...
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Zinga - toukokuu 17, 2010, 07:06:10
Lainaus käyttäjältä: Lasse - toukokuu 16, 2010, 23:55:25
Pitkästä aikaa pääsin pelailemaan PSK:n porukan kanssa ja niinkin mukavaa oli, että nyt kutkuttaisi osallistua Openiin. Hirvittää vain tuo tuomarointi... oikeesti mä olen niin puusilmä että ulkomaan vieraat nauraa koko Helsinki Openin pihalle kun näkevät millasia tuomareita tän tason kisoihin otetaan :/
Missään tapauksessa ei kannata missata kisoja tuomarointipelkojen takia! Aloitteljoille laitetaan helpoimmat pelit tuomaroitavaksi ja loppujen lopuksi tuomarointi opettaa todella paljon myös pelaajana. Kannattaa muistaa, että kaikki ovat joskus olleet aloittelijoita. Kaikilla on joskus se eka kisa.

Asiaa jos Lassekin uskaltautuu!!.. Sitten on munkin pakko tulla!!! (Oikein urakalla "ekakertalaisia" mukana!) Tuomarointi tässä kanssa mietityttää.. Mutta "härkää sarvista" vaan.. (Ehkä pitäisi olla huolestunut myös pelisuorituksista..).  Puhuitte aikaisemmin jostain "plate" peleistä?? Minkä pituiseen päivään pitää aloittelijan varautua? Olen paikalla vaan Lauantaina!

T:Pasi