• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - syyskuu 08, 2022, 08:26:26
Loistava idea. Takavuosina taisi Haaga esittää, että puhelimessa kerromme siirrot ja Hönkki siirtää figuurit. Helppoa.

Korona-aikaan (siis pahimman epidemian rajoituksineen kun kerhotila oli esim. kiinni) ehdotin tosiaan etäsubua juuri noin miten kuvasit. Tuollainen voi tässäkin tapauksessa noiden jäljellä olevien otteluiden osalta toimia jos tekoälyn keskinäisiä otteluita ei haluta esimerkiksi.

Porvoon turkkilainen


Hönkki

Hesu ei ole mikään ikuisen Vapun -liiga. Whatsup-ryhmässä oli jotain puhetta ensiviikon torstaista ja lauantaista. Voisiko oikeasti onnistua ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Ei riehuta, nyt rennosti. Tulossa olen, mutta palasin. Darra:

https://www.youtube.com/watch?v=Vg-mLqCSIfg

Hönkki

Otan pahat sanani takaisin. Kokkis ja Posh eivä ole jarrumiehiä jumalan armosta. Whatsapin puolella näyttää ihan lupaavalta, mutta uskon silti vasta kun näen tulokset forumilla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Mä lähden kohta varastamaan Rosson lakanat. Jos se sillä tavalla tulis kertsille. HJK-ultratkin halus kentälle.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen


Hönkki

#4417
 :)


Täysi sirkus
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Tiedoksi: MM-kisoissa käytetään samanlaisia astroja kuin nyt on kertsillä sohvan vieressä. Siksi Eliot Kennedykin halusi päästä kertsille vielä pelaamaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

#4419
Ryhmässä ollaan oltu huolissaan myös Alpatti-liigan kestosta Hesun lisäksi. Voidaanko edes uutta hesua aloittaa, jos vanha alpatin kausi kesken. Pienen kritiinkin esitän PJ:lle, että kun pitkämatkalaisille on soiteltu ja pyydetty liigoihin, niin onko heille kerrottu aikaraamit joiden puitteissa liigat olisi hyvä saada loppuun?

Minun ja Psohin osalta ei ole saatu. Onneksi Nabel ja Posh pelaavat torstaina. Lauantaita ehdotettu meidän ottelulle, mutta silloin on cupin finaali. Ensi maanantaina olen lomalla, joten jo päivällä voisi peli onnistua ennen radiota. Pistän siitä appiin ehdotuksen, kun huomenna saan uuden puhelimen. Tuli osuma vanhaan puhelimeen ja rikki.

Hönkki

LainaaRyhmässä ollaan oltu huolissaan myös Alpatti-liigan kestosta Hesun lisäksi. Voidaanko edes uutta hesua aloittaa, jos vanha alpatin kausi kesken. Pienen kritiinkin esitän PJ:lle, että kun pitkämatkalaisille on soiteltu ja pyydetty liigoihin, niin onko heille kerrottu aikaraamit joiden puitteissa liigat olisi hyvä saada loppuun?

Minun ja Psohin osalta ei ole saatu.

Höpö höpö.  :D Pitäisi olla selvää aikaisemmilta kausilta, että syyskussa ei enää edellistä kautta ole tarkoitus pelata.
Hienoa jos saatte pelattu ne vikat pelit. Sitten kiitos ja kumarrus ja olette vapaita.

... paitsi sinulla vielä 1 peli Hölpattia.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Totta tosiaan. Hölpatti, eikä Alpatti. Diktatuurit menevät helposti sekaisin  :-* vitsi, vitsinä.

Enköhän mä ensi kaudella otaa osaa niihin cuppeihin ja divariin. Divarissa porukka, joka usein paikalle, eikä tarvitse laittaa pullopostia Vantaanjokeen ja toivoa, että löytää esim. länteen Karjalohjalle tai Itä-Suomeen. Itsekin yhtä vähän paikalla.

Hönkki

LainaaEnköhän mä ensi kaudella otaa osaa niihin cuppeihin ja divariin.

Ok, hyvä. Tällä mennään. Kokkis on ihku.

Pitäisiköhän meillä olla joku varamiessysteemi, että jos itse ei pääse pelaamaan, niin varamies hoitaa ? Varamiehenä joku Kari Peitsamo tai Ilkka Äärelä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Varamies ois hyvä. Reunaehtona, että pitää mahtua kaappiin, jossa säilytetään. Yksi vuokralainen taloyhtiölle lisää.

nabel

Eräs toinen Kari on käsittääkseni muuttamassa Hermanniin lähiaikoina. Siinähän ois varamies heti nurkilla.