• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

nabel

Eipäs jaeta tuomioita vielä! Onhan näitä Maguireja ja Ronaldoja sinne sikalaatikkoon tarjolla.  :hangman

Hönkki

#4156
Tämä kausi pitäisi jotenkin sinnetellä loppuun ja toivon todella, että ketään ei tarvitse heittää ulos sarjoista passiivisuuden takia.

Ensikausi pitää hoitaa toisella tavalla. Pitää olla sarjoja, jotka ovat vain paljon pelaaville. Vähän pelaavat osallistuvat vain niihin sarjoihin, joissa tulee vähän pelejä. Paljon pelaavat saavat osallistua mihin haluavat. Ymmärrän täysin jos ei paljoa pysty pelaamaan, kun on pitkä ajomatka kertsille tai kotona on pieniä lapsia tai jotain vastaavaa. Ne ovat täysin päteviä syitä vähänpelaamiselle. Ennen kauden alkua pitää vaan olla rehellinen ja realisti mitä pystyy pelaamaan.

Silloin paljon pelaavat saavat rauhassa paahtaa omia sarjojaan ja vähän pelaaviin ei kohdistu paineita, että pitäisi pelata enemmän kuin pystyy. Kaikille sopiva määrä pelejä, niin kaikki ovat tyytyväisiä. Niin helvetin yksinkertaista se on
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 09, 2022, 20:36:42
Tämä kausi pitäisi jotenkin sinnetellä loppuun ja toivon todella, että ketään ei tarvitse heittää ulos sarjoista passiivisuuden takia.

Ensikausi pitää hoitaa toisella tavalla. Pitää olla sarjoja, jotka ovat vain paljon pelaaville. Vähän pelaavat osallistuvat vain niihin sarjoihin, joissa tulee vähän pelejä. Paljon pelaavat saavat osallistua mihin haluavat. Ymmärrän täysin jos ei paljoa pysty pelaamaan, kun on pitkä ajomatka kertsille tai kotona on pieniä lapsia tai jotain vastaavaa. Ne ovat täysin päteviä syitä vähänpelaamiselle. Ennen kauden alkua pitää vaan olla rehellinen ja realisti mitä pystyy pelaamaan.

Silloin paljon pelaavat saavat rauhassa paahtaa omia sarjojaan ja vähän pelaaviin ei kohdistu paineita, että pitäisi pelata enemmän kuin pystyy. Kaikille sopiva määrä pelejä, niin kaikki ovat tyytyväisiä. Niin helvetin yksinkertaista se on

Paljon pelaavilla tarkoittanet tässä niitä, jotka käyvät ahkerammin kertsillä?? Useita sarjoja pelaavilla on sekin haaste mitä sarjaa pitäisi milloinkin pelata(lähinnä missä sarjassa joku haluaa, että pelit on pelattu tiettyyn aikaan mennessä). Aletaanko priorisoimaan tiettyjä pelejä/sarjoja vai kuinka se hoidetaan? Itse oon tähän mennessä pelannut oikeastaan aina niitä pelejä/sarjaa mitä vastustaja on ehdottanut...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

kesämesu

Hyvä pointti, itse  toivoisin että Esim. CL ja Cupit etenisi ja liigalla ei niin suurta merkitystä koska sitä pystyy pelaamaan kuitenkin ilman odottelua.Tää on mulle yhden jengin managerina jokavuotinen ongelma ja haaste, mutta toisaalta näitä ongelmia ei olisi jos jokainen pystyisi pelaamaan aktiivisesti eikä jarruttamaan muitten pelejä.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

LainaaPaljon pelaavilla tarkoittanet tässä niitä, jotka käyvät ahkerammin kertsillä?? Useita sarjoja pelaavilla on sekin haaste mitä sarjaa pitäisi milloinkin pelata(lähinnä missä sarjassa joku haluaa, että pelit on pelattu tiettyyn aikaan mennessä). Aletaanko priorisoimaan tiettyjä pelejä/sarjoja vai kuinka se hoidetaan? Itse oon tähän mennessä pelannut oikeastaan aina niitä pelejä/sarjaa mitä vastustaja on ehdottanut...

Kyllä, paljon pelaavat ovat niitä, jotka käyvät ahkerammin kertsillä.

Sarjat laittaisin kahteen ryhmään.

1. kategoria: Hesu-liiga, FA Cup, CL, Liigacup
2. kategoria: kaikki loput Hesun sarjat
(Hölpatilla on pitkälti omat pelipäivät, eikä hidasta Hesua)


Suosisin 1. kategorian pelejä kun mahdollista ja järkevää. Nuo 4 sarjaa/cuppia ovat omasta mielestäni Hesun selkäranka ja niihin pitäisi panostaa. Toki tästä voi olla eriäviä mielipiteitä.

Teen sitten pienen laskelman. Ajatellaan, että kauden pituus on 9 kk ja joku käy kertsillä kerran kuussa ja pelaa kerralla 2-3 peliä (ei laiteta enempää, koska aina on sitä, että kertsillä ei ole oikeat managerit tai ei ole oikeat jengit mukana tai ei vain ole aikaa pelata tms.),
niin se on karkeasti 25 peliä kaudessa. Jos osallistuu Hesu-liigaan, FA Cuppiin ja liigacuppiin, niin se on melkein siinä mitä pystyy pelaamaan. Tämä siis ihan vaan esimerkki. Voi ottaa vaikka Bundesin ja CL:n Hesu-liigan tilalle.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

nabel

Hönkiltä varsin hyvää asiaa.

Mulla on nyt pääasiana Hesun eka kierros loppuun omalta osalta + cupit. Eli Everton, Spurs, Peterb' x 2, Kups, Bayern ja Djurgården. Voin toki alkaa pelaa Hesussa tokaa rundia jo?

Ma saisi ainakin Djurgårdenin listasta pois ja loppuja seuraan forumin perusteella ja koitan olla mahd.mukaan paikalla.

Porvoon turkkilainen

Komppaan. Tässä piristystä keväälle ja antaa lisäpotkua sarjaan:

https://www.youtube.com/watch?v=neRGVDA68ws

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - helmikuu 11, 2022, 11:31:15
Komppaan. Tässä piristystä keväälle ja antaa lisäpotkua sarjaan:

https://www.youtube.com/watch?v=neRGVDA68ws


Ex-työpaikassa oli eräs tietokone, jota kutsuttiin nimellä Antichrist. Se ei kai oikein toiminut.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Tuuliviiri - helmikuu 15, 2022, 12:20:08
Rosso, osaatko sanoa milloin seuraavan kerran tulet kertsille?

Toivon tähän vastausta helmikuun loppuun mennessä ja vielä parempi, jos oikeasti tulet kertsille.
Ketään en todellakaan mielellään potki pois Hesun sarjoista, mutta jos ei yhtään mitään kuulu, niin eihän se hyvältä näytä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

En osaa sanoa. En jaa yksityisasioitani tänne. Muutaman kerran olen joutunut tuloni perumaan mm. kelien takia.

Tiedän kyllä, että olen mukana sarjoissa. Olen tiennyt sen 35 vuotta, jonka olen subua pelannut.

Se, että lähetellään viestejä monen henkilön taholta, ei vaikuta minun pääsemiseeni. En ole tulematta siksi, että en saa Hönkiltä tai Liesikseltä viestejä (toistuvasti). Jos ne vaikuttavat jotenkin jotain, niin ne vituttavat ja saavat aikaan vastareaktion. Etenkin, kun sävy on ärsyttävä.

Jos en pysty pelejäni pelaamaan, ilmoitan jättäväni sarjan kesken.

Tätä foorumia en juurikaan tällä hetkellä seuraa.

Rossonero

Lisätään se, että ymmärrän kyllä viestittelyn syyn. Toisaalta ainakin Tuuliviiri ymmärtänee erittäin hyvin sen miksi se myös tiettyinä aikoina ärsyttää. Eikä siitä ole hyötyä ainakaan minun kohdallani.

Käytännössä joka viikko mietin pääsenkö seuraavalla viikolla pelaamaan. En siis ole unohtanut peliä. Ja minua harmittaa, kun en pääse (syitä on paljon, mutta ne eivät kuulu tänne).

En halua luvata mitään pelipäivää (vaikka sitä kuinka penättäisiin minulta), koska se voi näinä aikoina niin helposti peruuntua.

On helppo laitella asioita kalenteriin, kun asuu lähellä, tekee joka päivä saman työpäivän, eikä yllättäviä muutoksia tapahdu ympäristössä. Kun tilanne on täysin toinen, eikä ole juuri muuta kuin jatkuvasti ja yllättäen muuttuvia (erittäin monenlaisia) tekijöitä, on tilanne erilainen.

Viestittely tai ärsyyntyminen (tähän on viitattu) viittaa siihen, että luullaan, etten muista, piittaa tms. Ihan kuin en vain viitsisi tulla pelaamaan.

Kuten totesin, mietin joka viikko sitä pääsenkö. Nytkin mietin pääsenkö ensi viikolla. Todennäköisesti, mutta en voi sitä luvata.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - helmikuu 16, 2022, 11:27:29
Lisätään se, että ymmärrän kyllä viestittelyn syyn. Toisaalta ainakin Tuuliviiri ymmärtänee erittäin hyvin sen miksi se myös tiettyinä aikoina ärsyttää. Eikä siitä ole hyötyä ainakaan minun kohdallani.

Käytännössä joka viikko mietin pääsenkö seuraavalla viikolla pelaamaan. En siis ole unohtanut peliä. Ja minua harmittaa, kun en pääse (syitä on paljon, mutta ne eivät kuulu tänne).

En halua luvata mitään pelipäivää (vaikka sitä kuinka penättäisiin minulta), koska se voi näinä aikoina niin helposti peruuntua.

On helppo laitella asioita kalenteriin, kun asuu lähellä, tekee joka päivä saman työpäivän, eikä yllättäviä muutoksia tapahdu ympäristössä. Kun tilanne on täysin toinen, eikä ole juuri muuta kuin jatkuvasti ja yllättäen muuttuvia (erittäin monenlaisia) tekijöitä, on tilanne erilainen.

Viestittely tai ärsyyntyminen (tähän on viitattu) viittaa siihen, että luullaan, etten muista, piittaa tms. Ihan kuin en vain viitsisi tulla pelaamaan.

Kuten totesin, mietin joka viikko sitä pääsenkö. Nytkin mietin pääsenkö ensi viikolla. Todennäköisesti, mutta en voi sitä luvata.

Hyvä, että laitoit tämän jälkimmäisen viestin. Pelkkään ekaan viestiisi olisin vastannut aika tiukkaan sävyyn.
Ekaksikin haluan sanoa, että sinun ei tarvitse kertoa yksityisasioitasi. Toiseksi haluaisin vain tietää sinulta rehellisen mielipiteen pystytkö
pelaamaan kauden loppuun sanotaan nyt vaikka kesäkuun loppuun mennessä ? Jos et pysty, niin sitten pitäisi alkaa tiputtelemaan pelejä pois (niin pahalta kuin se tuntuukin). Kannattaa myös ottaa huomioon, että jos aiot pelata esim. toukokuussa 20 peliä, niin se vaatii aikamoista järjestelyä, että saadaan oikeat vastustajat kertsille silloin kun sinä olet paikalla. Vaatii paljon venymistä sihteeriltä ja vastustajilta.

Minusta on kuitenkin positiivista, että olet miettinyt milloin pääsisit pelaamaan. En tiedä millaista elämäsi tarkalleen on, mutta jos se on jatkossakin näin kiireistä ja äkkikäänteistä, niin kannattaisi ensikautta varten oikeasti miettiä mitä pystyt pelaamaan. Ei kannata haukata liian isoa palaa. Silloin säästymme kaikki turhalta stressiltä.

Ja mikään tuosta ei ole tarkoitettu vittuiluksi. Yritetään vain pelastaa tästä kaudesta (ja ensikaudesta) mitä on mahdollista.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#4167
Aloitetaan pelaamaan Hesun tokaa kierrosta sillä porukalla, mikä kertsillä käy. Ei jäädä murehtimaan, jos jollakin on vähemmän pelejä.
Ainakin itse aion tehdä näin.

Cupeissa joudutaan mahdollisesti keksimään muita ratkaisuja, jos puuttuvia ekan kiekan pelejä ei saada lähiaikoina pelattua. Eli luovutuksia tai korvaavia jengejä.


edit: "lähiaikoina" voisi olla vaikka maaliskuun loppuun mennessä
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

nabel

Kyllä kertsille kandee nyt tulla mahd.nop. kun se on nykyään myös raksakundien taukotila. Tarjoilut on eri tasolla kuin ennen. Ja pahvikuppeja riittää!  :peace

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: nabel - helmikuu 16, 2022, 15:45:14
Kyllä kertsille kandee nyt tulla mahd.nop. kun se on nykyään myös raksakundien taukotila. Tarjoilut on eri tasolla kuin ennen. Ja pahvikuppeja riittää!  :peace


ja siinä pöydällä on se yksi banaani, mitä ne ei syö
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses