• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Porvoon turkkilainen

Miehän se. Opin asian jo Tähtien sota -kerhossa

Hönkki

Hellas Verona - Inter pelissä Hellaksen manageri kalasti jatkuvasti ja myös tuuletti jokaista kalastustaan. Samoin hän tuuletti epäonnistuneita maalintekoyrityksiäni. Peluutin Dodoa, kun en tiennyt että oli lähtenyt pois 9 päivää aikaisemmin. Ei sitten olisi saanut. Poistin kokoonpanosta kuitenkin 3 pelaajaa (Vidic, Ranochia, Guarin), joiden tiesin lähteneen pois. Nyt Hellaksen manageri uhkaa lopettamisella, jos ei saa 3-0 luovutusta.

Siis jumalauta, tässä hengessäkö haluatte oikeasti pelata ? Missä suhteellisuudentaju ja reilupeli ? Miksei ikinä anneta varoituksia vastustajalle vittuilusta (paitsi minulle vitsinä) tai vastustajan pelin häirinnästä. Olen nähnyt tapauksia, joissa heilutetaan pöytää vastustajan näpäyttäessä tai laitetaan hikinen kämmen kentän päälle juuri siihen kohtaan minkä läpi vastustaja aikoo näpäyttää. En lähde avaamaan kuka ja milloin. Tällaisia tapauksia varten ne säännöt ja rangaistukset kuitenkin pitäisi olla. Lisäksi on periaatteellisella tasolla väärin, että sarjataulukkoon vaikuttaa oleellisesti se kuinka paljon jaksaa katsoa kokoonpanoja netistä. Taidon pitäisi ratkaista.

Ilmeisesti olen rikkonut sääntöjä, mutta se missä hengessä tässä nyt taas mennään on jotain aivan käsittämätöntä, jos lähdetään taas peukaloimaan tuloksia. Ei minua kiinnosta pelata tällaisia liigoja ja poishan pääsee helposti. Minulle kokoonpanot , varsinkaan Interin, eivät merkitse paljon. Jos vaatimus on että niiden pitäisi merkitä enemmän, niin sitten en voi pelata Serie A:ta. Samalla sääntöjen tekijät voisivat miettiä millaisiin tilanteisiin säännöt meitä ajavat ? Onko ihan pakko, että joudumme näihin tilanteisiin ?  Pelikiellot yritän katsoa.


Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 02, 2016, 17:13:49
Hellas Verona - Inter pelissä Hellaksen manageri kalasti jatkuvasti ja myös tuuletti jokaista kalastustaan. Samoin hän tuuletti epäonnistuneita maalintekoyrityksiäni. Peluutin Dodoa, kun en tiennyt että oli lähtenyt pois 9 päivää aikaisemmin. Ei sitten olisi saanut. Poistin kokoonpanosta kuitenkin 3 pelaajaa (Vidic, Ranochia, Guarin), joiden tiesin lähteneen pois. Nyt Hellaksen manageri uhkaa lopettamisella, jos ei saa 3-0 luovutusta.

Siis jumalauta, tässä hengessäkö haluatte oikeasti pelata ? Missä suhteellisuudentaju ja reilupeli ? Miksei ikinä anneta varoituksia vastustajalle vittuilusta (paitsi minulle vitsinä) tai vastustajan pelin häirinnästä. Olen nähnyt tapauksia, joissa heilutetaan pöytää vastustajan näpäyttäessä tai laitetaan hikinen kämmen kentän päälle juuri siihen kohtaan minkä läpi vastustaja aikoo näpäyttää. En lähde avaamaan kuka ja milloin. Tällaisia tapauksia varten ne säännöt ja rangaistukset kuitenkin pitäisi olla. Lisäksi on periaatteellisella tasolla väärin, että sarjataulukkoon vaikuttaa oleellisesti se kuinka paljon jaksaa katsoa kokoonpanoja netistä. Taidon pitäisi ratkaista.

Ilmeisesti olen rikkonut sääntöjä, mutta se missä hengessä tässä nyt taas mennään on jotain aivan käsittämätöntä, jos lähdetään taas peukaloimaan tuloksia. Ei minua kiinnosta pelata tällaisia liigoja ja poishan pääsee helposti. Minulle kokoonpanot , varsinkaan Interin, eivät merkitse paljon. Jos vaatimus on että niiden pitäisi merkitä enemmän, niin sitten en voi pelata Serie A:ta. Samalla sääntöjen tekijät voisivat miettiä millaisiin tilanteisiin säännöt meitä ajavat ? Onko ihan pakko, että joudumme näihin tilanteisiin ?  Pelikiellot yritän katsoa.

Juuri näin. Peli pelinä, sovittuine sääntöineen. Pelin ulkopuoliset asiat puuhastelun alle.
Molemmissa kyse kuitenkin lajin kunnioittamisesta. Etiketti repeilee itse kullakin, onhan tämä parhaimmillaan hieno ja monisyinen laji. Pelipäivä, juhlapäivä?
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

SouthernBoogieCat

#2103
En  kommentoi tämän jälkeen enää tätä Dodo-casea. Olen omat näkemykseni asiaan sanonut ja perustellut ja ne voi lukea aikaisemmista kirjoituksistani. Näkemykseni ja rangaistusvaatimukseni eivät muuksi muutu eivätkä jatkosuunnitelmat. Näkemykset minulla ja Hönkillä eroavat selkeästi. Kurinpitovaliokunta tehköön ratkaisunsa.

Epis

Aijai, todella kutkuttava tilanne!!
Jake hakee oikeutta vankkumattomalla "All In" päätöksellä ja hurrikaanin sydämessä tällä hetkellä pyörivä Hönkki yrittää vedota tuomareihin surullisilla tarinoilla..

Jaken on aina annettu pelata omaa peliään ja kalastella jo vuosikymmeniä, joten siihen on mielestäni turha vedota.. Kokoonpanoista olen samaa mieltä ja mainostan samalla rennompia, sääntövapaampia sekä enemmän pelaamiseen keskittyviä KOSTOn sessioita.. Tule Hönkki kokeilemaan, eka kerta on aina ilmainen, mutta koukkuun jää helposti..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hysteerinen rage quittaaja

#2105
Julkaisen tässä jo etukäteen ensi kauden Serie A -seurani Vaaleansiniset paidat, valkoiset housut, vaaleansiniset sukat FC:n ringin.

1 Mattia Teppo
2 Patja Ryyd
3 Lex Luthor
4 Nils Holgersson
5 Antero Karapalo
6 Nalle Luppakorva
7 Ti Tinalle
8 Pelle Hermanni
9 Paavo Barba Ba
10 Papa Barba
11 Hilarius Hiiri

12 Rinnat Jadaisat
13 Holger Hieronymus
14 Labio Foster
15 Dr. Sykerotes
16 Jan Hunchbagoor of Notredamelink



Joukkueen huoltaja:

Täti Nöf Nöf

Joukkueen turvallisuus: Pesonen ja Sojakka


Seuran yhteystiedot:

https://www.youtube.com/watch?v=pAa_lhu7MKY


Ensi kautta odotellen..

https://www.youtube.com/watch?v=m7N6lWPJe3A
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Killer

En julkista vielä omia joukkueitani ensi kaudelle, koska vielä niin monta mahdollista kertaa lopettaa laji, pilata se muilta tai käyttää ylintä päätäntävalta, eli rajoittaa kertsi vain KOSTOn (ja sopimuksen mukaan PiSun) käyttöön. (Hovi saa kans tulla,  kunnes ole maksanut 20€ velkani).

Aah mikä suurenmoinen vallan tunne.

SouthernBoogieCat

#2107
Oma ensi kauteni ratkeaa tämän kevään aikana. Osallistuminen riippuu pitkälti meneillään olevan kiistan ratkaisun tuloksesta. Myös ajamani päätöksen toteutuminen ei välttämättä merkitse ensi kaudelle osallistumista. Subu-uran jatko on kiinni monista asioista, ei pelkästään meneillään olevasta kiistasta vaikka sillä kiistatta on iso paino päätöksessä.

Hysteerinen rage quittaaja

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

Nyt tehdään niin, että pelaan sarjoja aina siihen asti kunnes joku päättää ottaa minulta pisteitä pois väärien pelaajien takia. Jos pisteitä lähtee, niin se sarja oli sitten osaltani siinä. Minä pelaan niillä säännöillä ja pelatkaa te joillain muilla. Jos ei käy niin en ole mukana ollenkaan. Olen jo liian väsynyt tähän touhuun.

Voisin olla paljon ilkeämpikin, mutta en nyt jaksa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Eli joko Hellas Verona tai Inter lähtee sarjasta kurinpitovaliokunnan ratkaisun jälkeen.

Hysteerinen rage quittaaja

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Epis

Vaikka kokoonpanot kiinnostaisivat vähemmän, kuin kasa "sitä ihteään" niin ne ovat silti kiinteä osa Hesun sarjoja ja nimeämisiin sekä peluutuksiin liittyvät virheet täysin managerin syytä..Osallistumalla hyväksyt säännöt ja blääblää, joten valitusoikeutta ei pitäisi olla, paitsi peilille..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Puppe

Ikävää että ollaan taas näissä tunnelmissa. Sääntöjä on yritetty vääntää mutta aina on joku jolle ne ei syystä tai toisesta istu. Jokainen valitsee sarjat joissa pelaa mutta onko meillä oikeasti varaa menettää sarjoista aktiivisia innostuneita  pelaajia muutenkin vähäisestä määrästä. Me pelataan kohta itse itseämme vastaan Vasen käsi oikeakäsi pelejä. Sitä ei kukaan halua. Alas istumisen paikka. Oikeasti.
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hysteerinen rage quittaaja

#2114
Lainaus käyttäjältä: Puppe - helmikuu 03, 2016, 00:01:20
Jokainen valitsee sarjat joissa pelaa

Ajattelin perustaa ensi kaudelle Subbuteo MMA -sarjan. Ilmoittautumisia otetaan vastaan. Sarjan motto tuomarin selässä.

https://www.youtube.com/watch?v=Jx_t8CZpjJ4

Epis vanhana palleille potkijana ennakkosuosikki.

Ottelut selostaa Antero Mertaranta. Uruissa Seppo Hovi.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.