• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Epis

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - maaliskuu 17, 2015, 10:24:10
Lainaus käyttäjältä: SUFC - maaliskuu 17, 2015, 10:19:58
Tää alkaa mennä niin oudoksi, että alan jo miettimään missä kohtaa pitää lopettaa nauraminen ja alkaa oikeasti huolestumaan..

Ehdota, että laittavat kaapin tottakai lukolliseksi. Sivuaisiko LääkintäMajurin ammattia, jos hän toimisi vanginvartijana? Henkistä lääkitystä toki myös lukollisessa kaapissa olevat figuurit kaipaavat?

Pitää hankkia kerholle lääkekaappi, jonka avaimia saa säilyttää vain tietyt henkilöt.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Näinkö unta, vai puhuimmeko me eilen, että näistä keskustellaan ja äänestetään ennen ensi kautta.

Hönkin ehdotuksia eilen kuulimme ja ne saivat aika selvän vastaanoton. Sovimme, että äänestetään ennen ensi kautta.

Voitteko te nyt tajuta lopettaa tämän vatkaamisen, vai pitääkö minunkin taas ruveta perustelemaan vastaan tässä asiassa. Vastaperusteluita löytyy kyllä, mutta olettaisin, että jokainen (myös H ja DW) jo tajuaisi, että asia on tällä hetkellä loppuun käsitelty. Killerimajurin kirjoittama ei ollut keskustelunavaus.

Killer

Lainaus käyttäjältä: SUFC - maaliskuu 17, 2015, 10:19:58
Tää alkaa mennä niin oudoksi, että alan jo miettimään missä kohtaa pitää lopettaa nauraminen ja alkaa oikeasti huolestumaan..

Multa loppunut nauru jo ajat sitten.
Hönkki ei tunnu erottavan foorumia kertsistä.

HeSu (ja todennäköisesti Serie A) 2015 - 16: mä OUT. Pidä tunkkis.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 17, 2015, 10:10:08
Eikö tuntuva rangaistus ole muidenkin tahto ?

Yleisesti, ei juuri tähän tapaukseen liittyen: Rangaistuksen pitää olla sopiva ja perusteltavissa. Rangaistuksen tuntuvuus ei ole olennaisin asia, koska emme ole S/M luola (valamiehistö miettii tätä toki vielä). Jos haluaisimme rangaista tuntuvasti, voisimme antaa jokaisesta rikkeestä vastustajalle maalin jne.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 17, 2015, 12:14:57
Lainaus käyttäjältä: SUFC - maaliskuu 17, 2015, 10:19:58
Tää alkaa mennä niin oudoksi, että alan jo miettimään missä kohtaa pitää lopettaa nauraminen ja alkaa oikeasti huolestumaan..

Multa loppunut nauru jo ajat sitten.
Hönkki ei tunnu erottavan foorumia kertsistä.

HeSu (ja todennäköisesti Serie A) 2015 - 16: mä OUT. Pidä tunkkis.

Höpöhöpö.

Nyt perustetaan se "vihreät vastaan siniset -liiga", jossa ei ole nimiä eikä kokoonpanoja. Ilmoitan jo tässä vaiheessa, että en tule mukaan.

Puuhastelusarjoihin, joita Hesun sarjat tällä hetkellä ovat (suurimmaksi osaksi), tulen mukaan.

Killer

Tiedoksi.
Jos täällä jauhaminen ei lopu nyt, niin Hesua varten avaimia ei saa kuukauteen. Ei kannata kokeilla onneaan.
YMMÄRRETTY?

Taakse poistun.

T Majuri


Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 17, 2015, 12:14:57
HeSu (ja todennäköisesti Serie A) 2015 - 16: mä OUT.

Tsop tsop! HeSun demokraattisen (kansantasavallan) linjauksen mukaisesti tästä(kin) äänestetään.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hysteerinen rage quittaaja - maaliskuu 17, 2015, 20:13:00
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 17, 2015, 12:14:57
HeSu (ja todennäköisesti Serie A) 2015 - 16: mä OUT.

Tsop tsop! HeSun demokraattisen (kansantasavallan) linjauksen mukaisesti tästä(kin) äänestetään.

Totta tosiaan!
HeDeKaSun äänestyksiä odotellessa pidätän hengitystäni.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 17, 2015, 12:32:18
Tiedoksi.
Jos täällä jauhaminen ei lopu nyt, niin Hesua varten avaimia ei saa kuukauteen. Ei kannata kokeilla onneaan.
YMMÄRRETTY?

Taakse poistun.

T Majuri




Majuri on henkisesti viihdealalla. En jatka enää samasta aiheesta, mutta koska tämä on keskustelufoorumi, niin nostan esille muutaman asian sivuten vanhaa aihetta: kun joukkue pelaa 12 pelaajalla, niin siinähän on kentällä pelaaja, joka ei sinne kuulu aivan samalla tavalla kuin pelikielto-tapauksessa, eli silloinkin pitäisi antaa 0-3 luovutus.

Tokaksi tulee mieleen se, kun jokunen vuosi sitten Fiorentina pelasi vahingossa Athletic Bilbaon tilalla CL:n välierien ekan osan. Silloin tuomio oli 0-3 luovutus eli samanarvoinen kuin pelikiellossa olleen peluutus. Kyllä kokonaan väärän jengin peluutuksesta pitäisi jatkossa antaa huomattavasti kovempi tuomio.


t. nimimerkki "bannit foorumille eläkeikään mennessä"
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 19, 2015, 09:29:00
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 17, 2015, 12:32:18
Tiedoksi.
Jos täällä jauhaminen ei lopu nyt, niin Hesua varten avaimia ei saa kuukauteen. Ei kannata kokeilla onneaan.
YMMÄRRETTY?

Taakse poistun.

T Majuri




Majuri on henkisesti viihdealalla. En jatka enää samasta aiheesta, mutta koska tämä on keskustelufoorumi, niin nostan esille muutaman asian sivuten vanhaa aihetta: kun joukkue pelaa 12 pelaajalla, niin siinähän on kentällä pelaaja, joka ei sinne kuulu aivan samalla tavalla kuin pelikielto-tapauksessa, eli silloinkin pitäisi antaa 0-3 luovutus.

Tokaksi tulee mieleen se, kun jokunen vuosi sitten Fiorentina pelasi vahingossa Athletic Bilbaon tilalla CL:n välierien ekan osan. Silloin tuomio oli 0-3 luovutus eli samanarvoinen kuin pelikiellossa olleen peluutus. Kyllä kokonaan väärän jengin peluutuksesta pitäisi jatkossa antaa huomattavasti kovempi tuomio.


t. nimimerkki "bannit foorumille eläkeikään mennessä"

Osoite: Haukilahdenkadun ja Hermannin Rantatien risteyksessä:
http://maps.google.fi/maps?hl=fi&biw=1260&bih=750&q=haukilahdenkatu+6+hki&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Haukilahdenkatu+6,+00550+Helsinki&gl=fi&ei=XsCcTYXtFpHzsgbH4qWACA&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CBgQ8gEwAA


Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 19, 2015, 09:29:00t. nimimerkki "bannit foorumille eläkeikään mennessä"
HAH, you wish.. Tällä foorumilla ei ole ketään bannittu ja tuskin tullaan koskaan bannimaan..

Ehkä subbuteon suosiottomuus johtuukin harrastajien kokemista epäreiluista tuomioista ja ylisuurista sanktioista.. Ihmisoikeusjärjestötkään uskalla nousta suurta pahuutta vastaan vaan kyyhöttävät sikiöasennoissa toimipisteidensä kellareissa.. Odotan vaan, että kuka ensimmäisenä tuo alamaailman kostolla uhkailun näkemystensä läpiviemiseksi..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

http://www.vauva.fi/keskustelu/4383893/ketju/tosielaman_mielensapahoittajat_pino

Tosielämän "mielensäpahoittajat"-pino!
Nyt kaikki lisäämään ketjuun toiselämässä nähtyjä tai koettuja "nyt minä mieleni pahoitin"-tapauksia.
Siis ei ketään herjaavia, facebook-mokia tms, vaan itse todistettuja naurettavia tapauksia.


http://sley.fi/luennot/Raamattu/UT/1Piet/vaaryysEK07.html

Porvoon turkkilainen

Missä on syyllinen? "... joka juo pahuutta kuin vettä..."

Rossonero

#1633
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 19, 2015, 09:29:00
nostan esille muutaman asian sivuten vanhaa aihetta: kun joukkue pelaa 12 pelaajalla, niin siinähän on kentällä pelaaja, joka ei sinne kuulu aivan samalla tavalla kuin pelikielto-tapauksessa, eli silloinkin pitäisi antaa 0-3 luovutus.

Sopii minulle. Yhden kerran minulla oli vaihdoin seurauksena jäänyt pelaaja yhden kulmapotkun ajaksi kentälle. Sinä sanoit, että sääntöjen mukaan pitää sitten pelata vajaalla loppupeli. Minusta se on älytön ja huonosti perusteltu (hatusta vedetty) sääntö, mutta niin tehtiin. 0-3 on minusta ihan ok jatkossa.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 19, 2015, 09:29:00Tokaksi tulee mieleen se, kun jokunen vuosi sitten Fiorentina pelasi vahingossa Athletic Bilbaon tilalla CL:n välierien ekan osan. Silloin tuomio oli 0-3 luovutus eli samanarvoinen kuin pelikiellossa olleen peluutus. Kyllä kokonaan väärän jengin peluutuksesta pitäisi jatkossa antaa huomattavasti kovempi tuomio.

Oletko lainkaan tietoinen tuosta tapauksesta? Hovi otti väärän jengin kentälle, eikä vastustajakaan (Rosso) asiaan puuttunut, vaikka olisi pitänyt tarkistaa ja tietää mitä pelataan. Aloitimme muistaakseni (en ole varma ehdimmekö aloittaa edes) pelin, ja käytännössä saman tien ottelu keskeytettiin. Hovi itse ehdotti 0-3 -tuomiota luovutuksella. Itse ehdotin, että kyse oli treenipelistä, mutta Hovi oli tiukkana. Millainen rangaistus tässä olisi pitänyt tulla, kun pelin häviää jo 0-3, asian huomaa itse ja itse tappiota ehdottaa? Millä perusteella tuomion antaisit?

Eri asia tietenkin, jos pelaisit Manulla toisen jengin pelin, etkä asiasta mainitsisi, ja saisit siten paremman tuloksen. Toki tässäkin olisi käytännössä kyse vain luovuttamisesta, eli 0-3 tauluun.

Killer

Moni joutuu ja on joutunut kärsimään vääryyttä. Varmuuden vuoksi on kuitenkin muistutettava hyvin tärkeästä asiasta: Moneen vääryyteen olemme osaksi tai kokonaan itse syyllisiä