• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Hysteerinen rage quittaaja

#1575
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 02, 2015, 22:27:14
Kävin kertsin oven takana koputtamassa ja näin sisällä olevan porukkaa. Varmasti koputin riittävän monta kertaa, että kuulitte ja odotin ihan riittävästi, mutta mitään ei tapahtunut.

Se on nyt silleen, että tää oli tässä. Tämän kauden Hesu-tulokseni voi mitätöidä. Jatkossakaan en ole enää Hesussa mukana. PSK:n sarjoissa saatan hyvinkin jatkaa.
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 02, 2015, 14:58:40
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 02, 2015, 13:35:53
Ajatelkaa mitä sarjataulukon tulisi mitata ja mitä se nyt mittaa ?

Sitä mikä on tilanne, kun sarja on pelattu sääntöjen mukaan läpi. Se mittaa juuri sitä.

Jos todella luulet sen kuvaavan paremmuutta pelissä, on hyvä huomioida melkoinen ero siinä, miten pelaajat peluuttavat joukkueitaan. Jos kaikki pelaisivat parhailla 11 figuurillaan aina ja aina samoilla, olisi taulukko erilainen kuin se on nyt. Sinä kärsit kaikkein vähiten taulukossa puuhastelusta, kun taas useammalta muulta juuri puuhastelu vie pisteitä.

Jos haluat sarjan, jossa mitataan paremmuutta pelissä urheilunkaltaisesti, perusta sellainen.


Ihan turhaan varmaan tätäkin kommentoin, mutta kommentoin kuitenkin. Nykyinen Hesun sarjataulukko kuvaa pelitaitojen lisäksi kiinnostusta Valioliigaan ja omiin kokoonpanoihin ja siihen miten tarkasti pitää kirjaa varoituksistaan. Sarjataulukko kuvaa myös sitä, että toisille ollaan vaatimassa 0-3 häviöitä paljon herkemmin kuin toisille. Viittaan siihen, että tämän kauden ekassa Manu-Everton liigapelissä Evertonilla oli laiton veskari ja kukaan ei ollut vaatimassa 0-3 voittoa minulle. Tokassa Manu-Everton liigapelissä oli sitten De Gea ja 0-3 voittoa Evertonille oli vaatimassa aika moni, ja vaikka Kokkis itse sanoi ettei halua, niin pakko oli ottaa tuo voitto.

Mitä noihin figuureihin tulee, niin ekaksi pitäisi todistaa että minulla on parhaat figuurit ennenkuin voi alkaa heittelemään noita kommentteja saamastani edusta.


LainaaSääntöjenmukainen seuraus ei ole oikeus ja kohtuus?

Ei ole jos rangaistus on ylimitoitettu ja suosii niitä, jotka ovat enemmän kiinnostuneita kokoonpanoista.


LainaaOikea rahako parempi kuin peliin kuuluva seuraus?

En väitä että sakot ovat paras mahdollinen ratkaisu. Monessa urheiluseurassa on kuitenkin rahallinen sanktio, jos myöhästyy treeneistä tai jää vaikkapa jotain tärkeitä pelivarusteita kotiin.
Se ei ole mitenkään tavatonta. Peliin kuuluva seuraus olisi toki paras mahdollinen, mutta sen ei ole pakko olla pistevähennys.


LainaaOlen itsekin pelannut joskus pelin loppuun tuollaisen huomattuani (en muista sarjaa). Pelaajien maalithan noista tulevat joka tapauksessa tilastoihin ja jos luovuttaisit, eli jättäisit kesken, olisi se eri asia.

Todennäköisesti Serie B:tä tai Hiirenniityn junnusarjoja.


LainaaTurhaahan tänne on mitään kirjoittaa, kun mitään kunnollista perustelua ei tule eikä henkilö vastaa juuri yhteenkään vasta-argumenttiin ja yritä kumota niitä.

Turha minunkaan on mitään kirjoitella, kun järkevätkään perusteluni eivät kelpaa. Olen myös halunnut säästää kanssafoorumisteja pitkiltä keskusteluilta. Voisin käydä kaikki ne pelit läpi, joista puuttuvat sinun tilastosi ja tarkastella kuinka suuri vastuu sinulla on ollut tilastojen kirjoittamisessa tänne foorumille, mutta antaa nyt olla. Ainakin molemmat Spurs - Evertonit ovat sellaisia, että sinulla olisi niissä enemmän merkintöjä kuin Evertonilla.

Jos muuten tilastojen laiminlyönnistä ei tule mitään sanktioita, niin aivan hyvin voisi aina vain ilmoittaa pelkän tuloksen, eikä ilmoittaisi koskaan varoituksia. Eipä tulisi pelikieltoja.

Jätän teidät nyt korjailemaan sarjataulukkoa. Ei tarvitse soitella.

Tässä hommassa lähtenyt Harlikka käsistä ihan totaalisesti. Totaalinen Subugate.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

SouthernBoogieCat

#1576
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 03, 2015, 00:14:35
Tän kauden päätteeksi pidetään saunailta. Se on vissi! On niin paljon paskaa pois pestäväksi.


Minusta sauna-ilta on huono ajatus: alkoholi + porukka jolla on ollut riitoja on huono yhdistelmä. Alkoholin kanssa voi patoumat aueta ja saada vielä ikävämpiä mittasuhteita kuin täällä turvallisella foorumilla. Pitäisin parempana esim. täysin raitista kauden päättäjäisillallista jossain ravintolassa. Itse en mielelläni osallistu tapahtumiin joissa käytetään alkoholia. Voi sellaisen tottakai järjestää, mutta itse pysyn sieltä pois. En suosittele alkoholipitoista tapahtumaa porukalle joiden välit ovat olleet kireät.

kesämesu

#1577
Lainaus käyttäjältä: Diego Walmaggio - maaliskuu 03, 2015, 00:24:45
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 03, 2015, 00:14:35
Tän kauden päätteeksi pidetään saunailta. Se on vissi! On niin paljon paskaa pois pestäväksi.


Minusta sauna-ilta on huono ajatus: alkoholi + porukka jolla on ollut riitoja on huono yhdistelmä. Alkoholin kanssa voi patoumat aueta ja saada vielä ikävämpiä mittasuhteita kuin täällä turvallisella foorumilla. Pitäisin parempana esim. täysin raitista kauden päättäjäisillallista jossain ravintolassa.

Kuka nyt mistään ALKOHOLISTA edes puhuisi ?
Itse ainakin juon kirnupiimää !

T:Hesu on kuin IFK eli suurin ja kaunein ja aina sattuu ja tapahtuu :) (Paitsi Hesussa vielä enemmän )
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hovimestari

Joo, kuten käynyt ilmi koputuksia ei tosiaan kuulunut. Pimeällä ulos ei juuri edes näe. Hönkille pahoittelut. Täytyy vielä todeta itsekin, että ilman Hönkin ikimuistettavaa kontaktia (kirjeitse!) tuskin olisin tehnyt paluuta lajin pariin 2000-luvulla ollenkaan. Suuria tunteita!

PS. Hesussa Everton-QPR tänään 0-0. On sen verran myöhä, että laitan tilastoja vasta aamupäivällä (Rossoneron tilastot asetettiin täyteen selvitystilaan tänään; laitan puuttuvia maalintekijöitä etc. tänne myös kuluvalla viikolla).

mikma

Asiahan ei kyllä minulle mitenkään millään tavalla kuulu, mutta ei vou ku ihmetellä....Näin ulkopuolisena en todellakaan ymmärrä tästä yhtään mitään. Ei onneksi tarvitse ymmärtääkään.

Tai no  sen sanon, et ei kyllä minua ainakaan kannusta yhtään, mut senhän jo tiesittekin :D ja viel että oli kyllä virhe lähteä hesuun pelaamaan. Ei tule enää tapahtumaan.

Hysteerinen rage quittaaja

#1580
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 03, 2015, 00:14:35
Tän kauden päätteeksi pidetään saunailta. Se on vissi! On niin paljon paskaa pois pestäväksi.

Lainaus käyttäjältä: Diego Walmaggio - maaliskuu 03, 2015, 00:24:45
Minusta sauna-ilta on huono ajatus: alkoholi + porukka jolla on ollut riitoja on huono yhdistelmä.

Tässä ei kukaan puhunut alkoholista, vain saunaillasta.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hysteerinen rage quittaaja - maaliskuu 03, 2015, 01:20:05
Lainaus käyttäjältä: Diego Walmaggio - maaliskuu 03, 2015, 00:24:45
Minusta sauna-ilta on huono ajatus: alkoholi + porukka jolla on ollut riitoja on huono yhdistelmä.

Tässä ei kukaan puhunut alkoholista, vain saunaillasta.

Joo, ei puhunut mutta yleensä saunailtoihin kuuluu olennaisena osana se että vedetään pää täyteen.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Diego Walmaggio - maaliskuu 03, 2015, 01:21:51
Joo, ei puhunut mutta yleensä saunailtoihin kuuluu olennaisena osana se että vedetään pää täyteen.

Perustuuko tämä arvio henkilökohtaiseen kokemukseen, vai olettamukseen?
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

SouthernBoogieCat

Mielestäni olisi syytä välien korjaamiseksi pitää kokous kerhotilassa. Siellä voitaisiin puhua asiat halki ja katsoa ja mahdollisesti sopia jos jollakin on jotain tiettyä henkilöä vastaan yms. kaikki mikä hiertää mahdollisesti. Kokouksessa jokainen saisi puheenvuoron ja voisi kertoa omista tuntemuksistaan koskien lajia ja tätä yhteisöä. Kokous voisi puhdistaa ilmapiiriä turvallisesti.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: mikma - maaliskuu 03, 2015, 01:09:26
Asiahan ei kyllä minulle mitenkään millään tavalla kuulu, mutta ei vou ku ihmetellä....Näin ulkopuolisena en todellakaan ymmärrä tästä yhtään mitään. Ei onneksi tarvitse ymmärtääkään.

Näiden pitäisi olla vain oman porukan luettavissa. Jokainen joukkueurheilija jne. tietää, että oman jengin jutut, sekä hyvät että pahat, menevät asiaan vihkiytymättömiltä ohi.

Lainaus käyttäjältä: mikma - maaliskuu 03, 2015, 01:09:26Tai no  sen sanon, et ei kyllä minua ainakaan kannusta yhtään, mut senhän jo tiesittekin :D ja viel että oli kyllä virhe lähteä hesuun pelaamaan. Ei tule enää tapahtumaan.

Aivan turhaa. Asia ei liity sinuun mitenkään. Liityit HeSun sarjaan kehittyäksesi pelissä, jos ymmärsin oikein. Mikä siinä on muuttunut? On hyvä muistaa, että tällaiset ikävät asiat hautaavat alle kaikki hienot pelit ja hyvän meiningin kerholla, mutta ovat tosi pieni osa koko juttua.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hysteerinen rage quittaaja - maaliskuu 03, 2015, 01:26:01
Lainaus käyttäjältä: Diego Walmaggio - maaliskuu 03, 2015, 01:21:51
Joo, ei puhunut mutta yleensä saunailtoihin kuuluu olennaisena osana se että vedetään pää täyteen.

Perustuuko tämä arvio henkilökohtaiseen kokemukseen, vai olettamukseen?

Sekä että.

Hysteerinen rage quittaaja

#1586
Lainaus käyttäjältä: Diego Walmaggio - maaliskuu 03, 2015, 01:28:31
Lainaus käyttäjältä: Hysteerinen rage quittaaja - maaliskuu 03, 2015, 01:26:01
Lainaus käyttäjältä: Diego Walmaggio - maaliskuu 03, 2015, 01:21:51
Joo, ei puhunut mutta yleensä saunailtoihin kuuluu olennaisena osana se että vedetään pää täyteen.

Perustuuko tämä arvio henkilökohtaiseen kokemukseen, vai olettamukseen?

Sekä että.

Itse olen yleensä ollut saunailloissa, joissa en ole tälläistä havainnut, muten kuten kaikki tietävät, EHRQ ry:n porukka on hieman erilaista..
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Diego Walmaggio - maaliskuu 03, 2015, 01:27:40
Mielestäni olisi syytä välien korjaamiseksi pitää kokous kerhotilassa. Siellä voitaisiin puhua asiat halki ja katsoa ja mahdollisesti sopia jos jollakin on jotain tiettyä henkilöä vastaan yms. kaikki mikä hiertää mahdollisesti. Kokouksessa jokainen saisi puheenvuoron ja voisi kertoa omista tuntemuksistaan koskien lajia ja tätä yhteisöä. Kokous voisi puhdistaa ilmapiiriä turvallisesti.

a) Kokous kerhotilassa

Voidaan toki järjestää.

b) voitaisiin puhua asiat halki ja katsoa ja mahdollisesti sopia jos jollakin on jotain tiettyä henkilöä vastaan

Not gonna happen

c) Kokouksessa jokainen saisi puheenvuoron

Eri asia käyttääkö sitä

d) voisi kertoa omista tuntemuksistaan koskien lajia ja tätä yhteisöä.

Tätä varten on olemassa lajin oma (julkinen) keskustelufoorumi.

e) Kokous voisi puhdistaa ilmapiiriä turvallisesti.

Epäilen suuresti, varsinkin tuota viimeistä sanaa.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Rossonero

Itse asiasta en enää jatka, vaikka tällaisen änkyrän on vaikea sitä tehdä.

Sanon vain, että asia on asia, joka liittyy peliin eikä mihinkään muuhun. Sinun asemasi on selvä ja arvostus lajiniilona suuri näkemyseroista riippumatta. Erimielisyyksien ja kritiikin lisäksi olen myös useamman kerran todennut (mm. viimeksi Heikosen historiakeskustelussa), että ilman työtäsi pelin eteen ei olisi sitäkään mitä nyt on. Se mitä kirjoitan ei liity henkilöön koskaan (ei ainakaan ole tarkoitus), vaan esillä olevaan asiaan.

Kun et tullut mietimme soittamista, mutta sitten ajattelimme, että on joku syy, että et päässyt, eikä häiritä soitoilla. Koputusta en minäkään kuullut. Lisäksi ulos ei näe pimeällä, jos ei mene tihrustamaan tuulikaappiin. Killeri on lisäksi sen sortin touhottaja, että ei varmasti edes rekisteröinyt katsovansa ulos, vaan katse harhaili. Samoin käy esim. minulle usein. Yksikään kerholla olevista ei jätä muita ulos, ja ainakin minusta kaikki porukassa mukana olevat ovat tärkeitä. Asioista voi olla eri mieltä, mutta se ei koske ihmisiä.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 03, 2015, 00:14:35
Tän kauden päätteeksi pidetään saunailta. Se on vissi! On niin paljon paskaa pois pestäväksi.

Itse ehdotan mieluummin naamiaisia. Ohessa oma asuni.

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.