• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Killer

Lainaus käyttäjältä: Emil The Screaming Fisher Rat - helmikuu 12, 2015, 15:15:26
Lainaus käyttäjältä: kesämesu - helmikuu 12, 2015, 14:56:07
Vastaan nyt lyhyesti tohon välinpitämättömyyteen.
Helppo sanoa henkilöt.

Emil ja Mikma koskien liigacupin 1.kierrosta

Vaikea yksin pelata...  :'(

Komppaan Eemeliä. Mikma ollut kertsillä tasan 2 kertaa. Sinne suuntaan ryhtiliikettä.

Rossolla tilastointi sujuu erinomaisesti kertsillä (laukaukset ja kaikki), mutta siihen se sitten jääkin. Buuuuuuuu!


kesämesu

Lainaus käyttäjältä: Emil The Screaming Fisher Rat - helmikuu 12, 2015, 15:15:26
Lainaus käyttäjältä: kesämesu - helmikuu 12, 2015, 14:56:07
Vastaan nyt lyhyesti tohon välinpitämättömyyteen.
Helppo sanoa henkilöt.

Emil ja Mikma koskien liigacupin 1.kierrosta

*välinpitämättömästi*

Vaikea yksin pelata...  :'(

Oletko monta kertaa soittanut mikmalle ja kysellyt et milloin sopis pelailla ? 
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - helmikuu 12, 2015, 16:00:13
Lainaus käyttäjältä: Emil The Screaming Fisher Rat - helmikuu 12, 2015, 15:15:26
Lainaus käyttäjältä: kesämesu - helmikuu 12, 2015, 14:56:07
Vastaan nyt lyhyesti tohon välinpitämättömyyteen.
Helppo sanoa henkilöt.

Emil ja Mikma koskien liigacupin 1.kierrosta

*välinpitämättömästi*

Vaikea yksin pelata...  :'(

Oletko monta kertaa soittanut mikmalle ja kysellyt et milloin sopis pelailla ? 

välinpitämättömänä henkilönä en lähde soittelemaan aikuisten ihmisten perään ja koska minulla ei ole sihteeriä, laitan foorumin kalenteriin ilmoituksen koska olen kerholla. Sieltä voi sitten kukin tarkistaa kuka paikalla kuka ei. Ja koska en ole TiKu:n jäsen enole päässyt Porvooseen pelaamaan. Toki voin välinpitämättömästi luovuttaa Leedsillä joten Hull toiselle kierrokselle niin pääsrr sarja eteenpäin.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Killer

Hesussa ilmeisesti ystävyydet voivat katketa. Huomasin juuri Hönkin allekirjoituksen. Anti-irritaattori  :'(  :'(

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Irritaattori - helmikuu 13, 2015, 10:38:26
Hesussa ilmeisesti ystävyydet voivat katketa. Huomasin juuri Hönkin allekirjoituksen. Anti-irritaattori  :'(  :'(

No, mä muutan sen.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

#1430
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 13, 2015, 10:43:11
Lainaus käyttäjältä: Irritaattori - helmikuu 13, 2015, 10:38:26
Hesussa ilmeisesti ystävyydet voivat katketa. Huomasin juuri Hönkin allekirjoituksen. Anti-irritaattori  :'(  :'(

No, mä muutan sen.

Älä. Tiedän,että olet ystäväni. Tai anna minun ainakin elää siinä uskossa.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Irritaattori - helmikuu 13, 2015, 11:01:30
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 13, 2015, 10:43:11
Lainaus käyttäjältä: Irritaattori - helmikuu 13, 2015, 10:38:26
Hesussa ilmeisesti ystävyydet voivat katketa. Huomasin juuri Hönkin allekirjoituksen. Anti-irritaattori  :'(  :'(

No, mä muutan sen.

Älä. Tiedän,että olet ystäväni. Tai anna minun ainakin elää siinä uskossa.
Hönkillä on vain ystäviä!
Jopa minä, kenet niin usein tosissaan otetaan.. Oon Hönkin puudeli..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: SUFC - helmikuu 13, 2015, 11:56:29
Lainaus käyttäjältä: Irritaattori - helmikuu 13, 2015, 11:01:30
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 13, 2015, 10:43:11
Lainaus käyttäjältä: Irritaattori - helmikuu 13, 2015, 10:38:26
Hesussa ilmeisesti ystävyydet voivat katketa. Huomasin juuri Hönkin allekirjoituksen. Anti-irritaattori  :'(  :'(

No, mä muutan sen.

Älä. Tiedän,että olet ystäväni. Tai anna minun ainakin elää siinä uskossa.
Hönkillä on vain ystäviä!
Jopa minä, kenet niin usein tosissaan otetaan.. Oon Hönkin puudeli..

Juu, juu. Olemme ystäviä. Joskus tämä foorumi vain tarvitsee vastapainon kaikelle mahdolliselle irritaattorismille.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: SUFC - helmikuu 13, 2015, 11:56:29
Lainaus käyttäjältä: Irritaattori - helmikuu 13, 2015, 11:01:30
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 13, 2015, 10:43:11
Lainaus käyttäjältä: Irritaattori - helmikuu 13, 2015, 10:38:26
Hesussa ilmeisesti ystävyydet voivat katketa. Huomasin juuri Hönkin allekirjoituksen. Anti-irritaattori  :'(  :'(

No, mä muutan sen.

Älä. Tiedän,että olet ystäväni. Tai anna minun ainakin elää siinä uskossa.
Hönkillä on vain ystäviä!
Jopa minä, kenet niin usein tosissaan otetaan.. Oon Hönkin puudeli..

S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - helmikuu 12, 2015, 15:44:36
Rossolla tilastointi sujuu erinomaisesti kertsillä (laukaukset ja kaikki), mutta siihen se sitten jääkin. Buuuuuuuu!

Kiitän huomiostanne. Kunto loppuu kesken, kun pääsee kotiin. Sori vaan, mutta aika monta vuotta noita tuli tehtyä viimeisen päälle ja yritettyä saada kehitettyä yhteistä tilastointisysteemiä, jotta kaikki pelit löytyisivät yhdestä paikasta kronologisesti (jollain kaudella nämä kokosinkin yhteen postiin maalintekijöineen jne.). Sittemmin tuli fiilis, että hittoakop tässä, etenkin kun todellisuudessa on ollut hiukka muuta puuhaa ja kotona prioriteetti ei todellakaan ole subu, kuten jengien aneemisesta maalaustilanteestakin näkee. Pelaaminen ja kerhotilastointi ovat henkireikä, joka umpeutuu saman tien kotona.

Pahoittelen, mutta en myöskään mielestäni ole koskaan pelannut yksin. Laitan puuttuvat jossain vaiheessa, kunhan kerkiän.

kesämesu

Tilastoimiseen ei mene kun muutama minuutti jos on välineet siihen ?
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 13, 2015, 12:16:43
Joskus tämä foorumi vain tarvitsee vastapainon kaikelle mahdolliselle irritaattorismille.

Ja sinäkö olet tuo kaikki mahdollinen vastapaino. Melkein yhtä viiripäistä - ja iirritoivaa - olisi väittää, että minä olen... Eiköhän tuo peli ole jo pelattu. Irritaattorismin valta ei tuhoudu nestemäisessä typessäkään.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - helmikuu 14, 2015, 01:56:06
Tilastoimiseen ei mene kun muutama minuutti jos on välineet siihen ?

Rästien hoitamiseen menee hieman kauemmin.

Kun samana iltana ei tee, ja tilastot ja jengit ovat autotallisäilytyksessä ja kone ylhäällä, ei tule haettua ja tehtyä. En rupea tänne kertoilemaan sen enempää, mutta viimeisen vuoden puolentoista aikana on ollut aika monta sen kokoluokan asiaa, ja on edelleen, että subutilastot eivät käy edes mielessä viikon aikana. Samasta syystä en yleensä uskalla sanoa maanantaista mitään ennen maanantaita ja su-yötä. Sen mitä tänne kirjoittelen, tapahtuu ohimennen, kun tekee muuta koneella.

SouthernBoogieCat

Eiköhän jokaisella joka ei pääse paikalle, pysty tilastoja laittamaan foorumille yms. on joku syy asialle. Eikö kannattaisi tilastojen osalta tehdä yksinkertaisesti niin, että jokainen hoitaa omat tilastonsa, omista otteluistaan ja laittaa ne foorumille. Itsekin varmaan siirryn ensi kaudella siihen vaikkei minun peleistäni kovinkaan moni puutu foorumilta (itseasiassa vain kaksi peliä puuttuu). Ei se loppujen lopuksi vie paljoa aikaa. Olen oppinut aiemmista kausista, että tilastot kannattaa päivittää heti kun pääsee kotiin - jos vaan mahdollista. Tai toinen vaihtoehto on, että on yksi tilastonikkari/liiga joka päivittää tilastot. Näin vältyttäisi siltä että useimpien managereiden otteluista puuttuu tilastot kun niistä olisi vastuussa yksi henkilö/liiga. Loppujen lopuksi: ei tämä niin vakavaa ole, tämä on vain peliä. Ei kenenkään maailma voi tilastoihin romahtaa.

kesämesu

#1439
Maailma ei nyt varmaan tilastointiin romahda mutta olisihan se varmaan kaikille mukana oleville hyvä tietää  sarjojen/cuppien hyvin läpiviemisen kannalta että mitä pelejä on pelattu ja mitä ei.

Tottakai syitä voi olla monia siihen ettei tuloksia heti laiteta omista peleistä foorumille  esim: rosso  ja ehkä suhtaudun asiaan kriittisemmin kuin monet muut koska ajattelen asiasta omalla tavallani mutta tätäkin asiaa voisi jatkossa varmaan miettiä mikä olisi paras ratkaisu.


T: Hesun uusi kari Vauhkonen sekä tilasto/sihteeri/kurinpito/aikataulutus/avaintenhävittäjä/kriitikko/oravannahankäryinen/salmonellasimo/nahkaniitu/
   osastonhoitaja/lääkintämajurinkaveri/perusvarastokeijo/ihansininen/kaljantuoksuinen MIES.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )